Macccccc85 pisze:Chodzi mi o to, ze po rozpięciu i nie przekręcania zapłonu wydaje mi się, ze nie powinien szukać niczego?
Tak, tylko przy infotainment przerwiesz pętle, więc takim sposobem i tak nie dojdziesz, który moduł nie pozwala uśpić samochodu.
Macccccc85 pisze:Czy on nawet jak stoi nieruszony zamknięty to szuka sobie moduły, skoro się myle?
Samochód potrafi się wybudzić po jakimś czasie "sam z siebie".
Jeśli natomiast chodzi Ci o to, że podczas diagnostyki znalazłeś uszkodzony moduł, wypinasz go i dajesz pętle, to wtedy nic nie musisz kombinować z bezpiecznikami, wystarczy usunięcie z GW. Z reszta podobnie jest gdy chcesz używac samochodu na codzień, np po awarii zmieniarki, jeździsz po prostu z pętlą, inaczej nie wstanie Ci MMI.
Jeśli natomiast chodzi o inne moduły to tak po odpięciu i wykodowaniu z bramki, nie mają komunikacji, bo mieć nie mogą.
Macccccc85 pisze:To przez co można w tym sterowniku zmienić dane parametry?
Jakie i w czym ?