![]() |
![]() |
![]() |
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Teraz musisz wahacze ładnie wyczyścić bo nie pasują 
A ogólnie to dobra robota


A ogólnie to dobra robota


Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
I tak za chwilę to wszystko się upaskudzi, no ale cóż
, chociaż ta świadomość będzie że zostalo to porządnie zrobione i nie zardzewieje, a swoją drogą myślę że dzięki tym tulejom z Alu, auto będzie stsbilniejsze na dziurach, stare tuleje już miały dość i sanie strasznie we wszystkie strony chodzily

Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
- Lechu
- Super Klubowicz
- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 189
- Rejestracja: 21 cze 2018, 12:21
- Lokalizacja: Kraków
Marekp750- proszę zaznaczyć prawidłową odpowiedź: Dlaczego przy stanie dziennego licznika 112 km jest połowę paliwa w zbiorniku?
a. po zatankowaniu do pełna kierowca nie skasował od razu dziennego licznika lecz później
b. auto dużo pali i na połowie baku przejechał 112 km
c. kierowca mierzy odległość z pkt.a do pkt.b i w trakcie trasy skasował dzienny licznik
d. auto jedzie swoje a licznik pokazuje swoje
e. w trakcie wypalania baku padł akumulator
f. silnik b. długo pracuje na wolnych obrotach- paliwa ubywa, kilometrów nie przybywa
g. w trakcie czyszczenia zegarów kierowca przypadkiem nacisnął 0.0
h. jest wyciek paliwa ze zbiornika
i. kierowca sam odciągnął paliwo by wspomóc inne A8, któremu na trasie go zabrakło
j. inna przyczyna
a. po zatankowaniu do pełna kierowca nie skasował od razu dziennego licznika lecz później
b. auto dużo pali i na połowie baku przejechał 112 km
c. kierowca mierzy odległość z pkt.a do pkt.b i w trakcie trasy skasował dzienny licznik
d. auto jedzie swoje a licznik pokazuje swoje
e. w trakcie wypalania baku padł akumulator
f. silnik b. długo pracuje na wolnych obrotach- paliwa ubywa, kilometrów nie przybywa
g. w trakcie czyszczenia zegarów kierowca przypadkiem nacisnął 0.0
h. jest wyciek paliwa ze zbiornika
i. kierowca sam odciągnął paliwo by wspomóc inne A8, któremu na trasie go zabrakło
j. inna przyczyna
- pioter
- Moderator
- Posty: 2304
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Może to przebieg na LPG ?Dżordż pisze:Marekp750- proszę zaznaczyć prawidłową odpowiedź: Dlaczego przy stanie dziennego licznika 112 km jest połowę paliwa w zbiorniku?
a. po zatankowaniu do pełna kierowca nie skasował od razu dziennego licznika lecz później
b. auto dużo pali i na połowie baku przejechał 112 km
c. kierowca mierzy odległość z pkt.a do pkt.b i w trakcie trasy skasował dzienny licznik
d. auto jedzie swoje a licznik pokazuje swoje
e. w trakcie wypalania baku padł akumulator
f. silnik b. długo pracuje na wolnych obrotach- paliwa ubywa, kilometrów nie przybywa
g. w trakcie czyszczenia zegarów kierowca przypadkiem nacisnął 0.0
h. jest wyciek paliwa ze zbiornika
i. kierowca sam odciągnął paliwo by wspomóc inne A8, któremu na trasie go zabrakło
j. inna przyczyna
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
- Lechu
- Super Klubowicz
- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Może jakiś poradnik w dziale warsztat ??peter5on pisze:Jedni walczą dzisiaj flagami a ja postanowiłem że zawalczę z niemcem w inny sposób i wyczyściłem przepustnicę i przepływkę. Do tego pomyślałem że poprawię fabrykę i przesmarowałem koła zębate, bieżnię potencjometra co by się nie ścierała, po operacji doszło 100 koni i jestem happy.
[url=https://images91.fotosik.pl/72/14cf001159ecf200.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images90.fotosik.pl/72/3dd09ff1984eae0c.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images91.fotosik.pl/72/b106c3321eb6a4c7.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images89.fotosik.pl/72/db62ae0bae936e4d.jpg]Obrazek[/URL]
