[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4
Silnik 520KM z 4.0 pali na dłuższej spokojnej trasie 11-12
Normalnie to koło lub wyżej 15 srednia mi się kręci zawsze.
520 KM robi robotę przy nastawach dynamic, zakochałem się w tym połączeniu nadwozie + silnik
Wg mnie brzmienie mogłoby być troszkę poprawione i to uciążliwe gaśnięcie auta przy otworzeniu drzwi kierowcy - musze to ogarnąć.
Dzwoniłem wczoraj do jednej z firm od chiptuningu we Wrocławiu bo chce zrobić moc koło 600 KM tak jak ma wersja PLUS, dokładnie chyba 610.
Zakładam, że w wersjach S8 i S8 PLUS różnica mocy wynika tylko z elektroniki więc nic z autem się nie powinno dziać.
Druga sprawa, że sobie zażyczyli 3600 netto
Normalnie to koło lub wyżej 15 srednia mi się kręci zawsze.
520 KM robi robotę przy nastawach dynamic, zakochałem się w tym połączeniu nadwozie + silnik
Wg mnie brzmienie mogłoby być troszkę poprawione i to uciążliwe gaśnięcie auta przy otworzeniu drzwi kierowcy - musze to ogarnąć.
Dzwoniłem wczoraj do jednej z firm od chiptuningu we Wrocławiu bo chce zrobić moc koło 600 KM tak jak ma wersja PLUS, dokładnie chyba 610.
Zakładam, że w wersjach S8 i S8 PLUS różnica mocy wynika tylko z elektroniki więc nic z autem się nie powinno dziać.
Druga sprawa, że sobie zażyczyli 3600 netto
był dostępny opcjonalnie wydech sportowy, który ma bardzo fajne brzmienie...seria jak to seria szału nigdy nie robiluki3000 pisze:Wg mnie brzmienie mogłoby być troszkę poprawione
niestety ale DDTA S8+ niewiele ma wspólnego z CGTA/CTFA z S8Zakładam, że w wersjach S8 i S8 PLUS różnica mocy wynika tylko z elektroniki
tam jest nawet inna skrzynia, napęd
to i tak nie dużo... w MTM czy ABT miałbyś taką samą cenę ale w €Druga sprawa, że sobie zażyczyli 3600 netto
zgadza się.Mnie ostatnio udało się uzyskać na trasie 90km po wioskach 10,3l spalanie.luki3000 pisze:Silnik 520KM z 4.0 pali na dłuższej spokojnej trasie 11-12
Normalnie to koło lub wyżej 15 srednia mi się kręci zawsze.
robi i daje mega frajdę,ale to auto na śliskiej nawierzchni robi się niebezpieczne o czym kilka razy w ciągu 3 lat posiadania się przekonałem.luki3000 pisze: 520 KM robi robotę przy nastawach dynamic
Ja też muszę to w końcu ogarnąć,bo to wkurzające jest. VCDS to ogarnie,przy okazji wgraj sobie lap timera-będziesz widział temperaturę oleju.luki3000 pisze:uciążliwe gaśnięcie auta przy otworzeniu drzwi kierowcy - musze to ogarnąć.
To trochę przeczysz sobie,bo wczoraj przekamażałeś się z innym forumowiczem,że nawet 250 nie jechałeś,że cenisz sobie bezpieczeństwo, itp.Po co Ci w takim razie taka moc? 4,1 do setki w serii to dobry wynik,Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne. Ja swoim fabrycznym 520 konnym silnikiem 268 osiągnąłem wiele razy w bardzo krótkim czasie.Ale ostatnio przystopowałem,bo nie mam ksera prawkaluki3000 pisze:Dzwoniłem wczoraj do jednej z firm od chiptuningu we Wrocławiu bo chce zrobić moc koło 600 KM tak jak ma wersja PLUS, dokładnie chyba 610.
Ale to ze będzie mocniejszy to nie znaczy, ze to do świrowania będzie robione. Może jestem próżny trochę
Ja lubie jak auto dobrze reaguje w zakresie 120-200, a 200 znowu raczej nie przekraczam często.
I nigdy nie świruje z rodzina na pokładzie i głównie o to mi chodziło bo wczoraj może za bardzo wziąłem kolegi słowa do siebie.
Może masz racje ze 610 KM to przegięcie ale mnie jeszcze to auto nie zaskoczyło - wręcz przeciwnie czuje się bardzo pewnie w nim.
Ja lubie jak auto dobrze reaguje w zakresie 120-200, a 200 znowu raczej nie przekraczam często.
I nigdy nie świruje z rodzina na pokładzie i głównie o to mi chodziło bo wczoraj może za bardzo wziąłem kolegi słowa do siebie.
Może masz racje ze 610 KM to przegięcie ale mnie jeszcze to auto nie zaskoczyło - wręcz przeciwnie czuje się bardzo pewnie w nim.
Też wiele razy myślałem żeby oddać auto do Sportmile, żeby zrobić parametry na poziomie ok.3,5-3.7 do setki, 600km/800 niutów.Wtedy wypadałoby zrobić czyszczenie nagaru na zaworach,założenie poprawionej odmy itp.Niestety brak czasu i dwa inne auta,które użytkuję sprawiają,że esa jest dla mnie tylko rekreacyjno-weekendowym autem którym jeżdżę mało i rzadko (przez 3 lata zrobiłem ok.24 tyś km) i nie mam ciśnienia,żeby w nim "dłubać".Jak masz wenę to czemu nie :-)luki3000 pisze:Ale to ze będzie mocniejszy to nie znaczy, ze to do świrowania będzie robione. Może jestem próżny trochę
Ja lubie jak auto dobrze reaguje w zakresie 120-200, a 200 znowu raczej nie przekraczam często.
I nigdy nie świruje z rodzina na pokładzie i głównie o to mi chodziło bo wczoraj może za bardzo wziąłem kolegi słowa do siebie.
Może masz racje ze 610 KM to przegięcie ale mnie jeszcze to auto nie zaskoczyło - wręcz przeciwnie czuje się bardzo pewnie w nim.
Ja również czuję się w tym aucie bardzo pewnie,ale jak jest sucha nawierzchnia.Jazda nim to poezja na dwupasmówkach,ja mam sportowy dyfer i na zakrętach auto jest przyklejono.Na śliskim za to przy pełnym bucie traci trakcje i o niespodziankę nietrudno.Mam również D3 4.2 PB 335Ps i to auto nigdy mnie przez 8 lat nie zaskoczyło niczym - jest przewidywalne i pewne przez to,że ma sporo mniejszą moc i moment obrotowy.S8 D4 to wariat ;-)
niestety nie różni się tylko softem sterownikaluki3000 pisze:Ja tylko domysły snułem, że ta wersja PLUS ma tylko mapę inną i nawet jak dzwoniłem pytać o ten chip, mówili mi to samo, że się skrzynią też nie ma co martwić bo ona jest przystosowana jak w wersji PLUS itp.
3.5 do setki to lepszy wynik ale jak można lepiej to....zresztą nie o 0-100 chodzi a o 100-200 a tutaj robi się duża różnicagreg26 pisze:Po co Ci w takim razie taka moc? 4,1 do setki w serii to dobry wynik
wręcz odwrotniegreg26 pisze:Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne.
im sprawniej od 100 czy 200 leci tym daje więcej radości... nie o Vmax chodzi a o przyśpieszeniegreg26 pisze:Ja swoim fabrycznym 520 konnym silnikiem 268 osiągnąłem wiele razy w bardzo krótkim czasie.
absolutnie się z tym nie zgodzę.W super szybkim aucie lekko dodasz gaz i masz już pakę.Wystarczy,że się chwilę zagapisz i po prawku.Kolejna sprawa- użytkując auto z dużą mocą trzeba być skoncentrowanym,bo niewielki błąd i kończy się to źle.Włącz youtuba i pooglądaj ile super bryk zostało rozbitych przez nadmiar mocy i utratę trakcji.Miałem D2,mam D3,S8 D4,auto kompaktowe,użytkuję również suwy i wiem co piszę.panton pisze:greg26 napisał/a:
Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne.
wręcz odwrotnie
W czym według Ciebie przejawia się większe bezpieczeństwo i przewidywalność 600 konnego auta od takiego samego tylko np.300 konnego (poza komfortem przy wyprzedzaniu) ?
to oczywiste.Tylko powiedz mi gdzie legalnie w PL możemy tak jeździć? Mnie o Vmax w D4 chodziło o to,że to żaden wyczyn w tym seryjnym aucie.panton pisze:im sprawniej od 100 czy 200 leci tym daje więcej radości...