części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 02 lis 2018, 13:35

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:29 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 17 lis 2018, 22:55

Hgo pisze:Więc powiadasz, że 3.0 jest dynamiczniejszy i lepiej, żwawiej się zbiera od 4.0T ? :)
Cóż za brednie. 4.0 T nie przynosi wstydu marce.Ostatnio miałem starcie z X6 M 550 lub 575ps i bawiłem się jak z dzieckiem,choć nie powiem odejście miała :-)

walus30

Post autor: walus30 » 18 lis 2018, 20:30

greg26 pisze:
Hgo pisze:Więc powiadasz, że 3.0 jest dynamiczniejszy i lepiej, żwawiej się zbiera od 4.0T ? :)
Cóż za brednie. 4.0 T nie przynosi wstydu marce.Ostatnio miałem starcie z X6 M 550 lub 575ps i bawiłem się jak z dzieckiem,choć nie powiem odejście miała :-)
z silnikiem 2.8 jak w Twoim opisie?

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 18 lis 2018, 22:16

walus30 pisze:z silnikiem 2.8 jak w Twoim opisie?
Czytaj ze zrozumieniem.

walus30

Post autor: walus30 » 19 lis 2018, 06:51

greg26 pisze:
walus30 pisze:z silnikiem 2.8 jak w Twoim opisie?
Czytaj ze zrozumieniem.
nie wiem jakie masz auto, bo piszesz o 4.0T a w opisie masz 2,8

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 19 lis 2018, 19:33

walus30 pisze:nie wiem jakie masz auto, bo piszesz o 4.0T a w opisie masz 2,8
Temat rozmowy dotyczy Audi D4 z silnikiem 4.0T.

walus30

Post autor: walus30 » 19 lis 2018, 20:11

greg26 pisze:
walus30 pisze:nie wiem jakie masz auto, bo piszesz o 4.0T a w opisie masz 2,8
Temat rozmowy dotyczy Audi D4 z silnikiem 4.0T.

ok:)

luki3000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 19 sty 2020, 11:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: luki3000 » 22 sty 2020, 14:00

Silnik 520KM z 4.0 pali na dłuższej spokojnej trasie 11-12
Normalnie to koło lub wyżej 15 srednia mi się kręci zawsze.

520 KM robi robotę przy nastawach dynamic, zakochałem się w tym połączeniu nadwozie + silnik
Wg mnie brzmienie mogłoby być troszkę poprawione i to uciążliwe gaśnięcie auta przy otworzeniu drzwi kierowcy - musze to ogarnąć.

Dzwoniłem wczoraj do jednej z firm od chiptuningu we Wrocławiu bo chce zrobić moc koło 600 KM tak jak ma wersja PLUS, dokładnie chyba 610.

Zakładam, że w wersjach S8 i S8 PLUS różnica mocy wynika tylko z elektroniki więc nic z autem się nie powinno dziać.

Druga sprawa, że sobie zażyczyli 3600 netto

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 22 sty 2020, 14:10

luki3000 pisze:Wg mnie brzmienie mogłoby być troszkę poprawione
był dostępny opcjonalnie wydech sportowy, który ma bardzo fajne brzmienie...seria jak to seria szału nigdy nie robi
Zakładam, że w wersjach S8 i S8 PLUS różnica mocy wynika tylko z elektroniki
niestety ale DDTA S8+ niewiele ma wspólnego z CGTA/CTFA z S8
tam jest nawet inna skrzynia, napęd
Druga sprawa, że sobie zażyczyli 3600 netto
to i tak nie dużo... w MTM czy ABT miałbyś taką samą cenę ale w €

luki3000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 19 sty 2020, 11:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: luki3000 » 22 sty 2020, 14:43

Ja tylko domysły snułem, że ta wersja PLUS ma tylko mapę inną i nawet jak dzwoniłem pytać o ten chip, mówili mi to samo, że się skrzynią też nie ma co martwić bo ona jest przystosowana jak w wersji PLUS itp.

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 22 sty 2020, 15:48

luki3000 pisze:Silnik 520KM z 4.0 pali na dłuższej spokojnej trasie 11-12
Normalnie to koło lub wyżej 15 srednia mi się kręci zawsze.
zgadza się.Mnie ostatnio udało się uzyskać na trasie 90km po wioskach 10,3l spalanie.
luki3000 pisze: 520 KM robi robotę przy nastawach dynamic
robi i daje mega frajdę,ale to auto na śliskiej nawierzchni robi się niebezpieczne o czym kilka razy w ciągu 3 lat posiadania się przekonałem.
luki3000 pisze:uciążliwe gaśnięcie auta przy otworzeniu drzwi kierowcy - musze to ogarnąć.
Ja też muszę to w końcu ogarnąć,bo to wkurzające jest. VCDS to ogarnie,przy okazji wgraj sobie lap timera-będziesz widział temperaturę oleju.
luki3000 pisze:Dzwoniłem wczoraj do jednej z firm od chiptuningu we Wrocławiu bo chce zrobić moc koło 600 KM tak jak ma wersja PLUS, dokładnie chyba 610.
To trochę przeczysz sobie,bo wczoraj przekamażałeś się z innym forumowiczem,że nawet 250 nie jechałeś,że cenisz sobie bezpieczeństwo, itp.Po co Ci w takim razie taka moc? 4,1 do setki w serii to dobry wynik,Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne. Ja swoim fabrycznym 520 konnym silnikiem 268 osiągnąłem wiele razy w bardzo krótkim czasie.Ale ostatnio przystopowałem,bo nie mam ksera prawka :P

luki3000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 19 sty 2020, 11:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: luki3000 » 22 sty 2020, 16:07

Ale to ze będzie mocniejszy to nie znaczy, ze to do świrowania będzie robione. Może jestem próżny trochę
Ja lubie jak auto dobrze reaguje w zakresie 120-200, a 200 znowu raczej nie przekraczam często.
I nigdy nie świruje z rodzina na pokładzie i głównie o to mi chodziło bo wczoraj może za bardzo wziąłem kolegi słowa do siebie.
Może masz racje ze 610 KM to przegięcie ale mnie jeszcze to auto nie zaskoczyło - wręcz przeciwnie czuje się bardzo pewnie w nim.

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 22 sty 2020, 17:55

luki3000 pisze:Ale to ze będzie mocniejszy to nie znaczy, ze to do świrowania będzie robione. Może jestem próżny trochę
Ja lubie jak auto dobrze reaguje w zakresie 120-200, a 200 znowu raczej nie przekraczam często.
I nigdy nie świruje z rodzina na pokładzie i głównie o to mi chodziło bo wczoraj może za bardzo wziąłem kolegi słowa do siebie.
Może masz racje ze 610 KM to przegięcie ale mnie jeszcze to auto nie zaskoczyło - wręcz przeciwnie czuje się bardzo pewnie w nim.
Też wiele razy myślałem żeby oddać auto do Sportmile, żeby zrobić parametry na poziomie ok.3,5-3.7 do setki, 600km/800 niutów.Wtedy wypadałoby zrobić czyszczenie nagaru na zaworach,założenie poprawionej odmy itp.Niestety brak czasu i dwa inne auta,które użytkuję sprawiają,że esa jest dla mnie tylko rekreacyjno-weekendowym autem którym jeżdżę mało i rzadko (przez 3 lata zrobiłem ok.24 tyś km) i nie mam ciśnienia,żeby w nim "dłubać".Jak masz wenę to czemu nie :-)

Ja również czuję się w tym aucie bardzo pewnie,ale jak jest sucha nawierzchnia.Jazda nim to poezja na dwupasmówkach,ja mam sportowy dyfer i na zakrętach auto jest przyklejono.Na śliskim za to przy pełnym bucie traci trakcje i o niespodziankę nietrudno.Mam również D3 4.2 PB 335Ps i to auto nigdy mnie przez 8 lat nie zaskoczyło niczym - jest przewidywalne i pewne przez to,że ma sporo mniejszą moc i moment obrotowy.S8 D4 to wariat ;-)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 23 sty 2020, 00:05

luki3000 pisze:Ja tylko domysły snułem, że ta wersja PLUS ma tylko mapę inną i nawet jak dzwoniłem pytać o ten chip, mówili mi to samo, że się skrzynią też nie ma co martwić bo ona jest przystosowana jak w wersji PLUS itp.
niestety nie różni się tylko softem sterownika
greg26 pisze:Po co Ci w takim razie taka moc? 4,1 do setki w serii to dobry wynik
3.5 do setki to lepszy wynik ale jak można lepiej to....zresztą nie o 0-100 chodzi a o 100-200 a tutaj robi się duża różnica
greg26 pisze:Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne.
wręcz odwrotnie
greg26 pisze:Ja swoim fabrycznym 520 konnym silnikiem 268 osiągnąłem wiele razy w bardzo krótkim czasie.
im sprawniej od 100 czy 200 leci tym daje więcej radości... nie o Vmax chodzi a o przyśpieszenie ;)

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 23 sty 2020, 21:59

panton pisze:greg26 napisał/a:
Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne.

wręcz odwrotnie
absolutnie się z tym nie zgodzę.W super szybkim aucie lekko dodasz gaz i masz już pakę.Wystarczy,że się chwilę zagapisz i po prawku.Kolejna sprawa- użytkując auto z dużą mocą trzeba być skoncentrowanym,bo niewielki błąd i kończy się to źle.Włącz youtuba i pooglądaj ile super bryk zostało rozbitych przez nadmiar mocy i utratę trakcji.Miałem D2,mam D3,S8 D4,auto kompaktowe,użytkuję również suwy i wiem co piszę.
W czym według Ciebie przejawia się większe bezpieczeństwo i przewidywalność 600 konnego auta od takiego samego tylko np.300 konnego (poza komfortem przy wyprzedzaniu) ?
panton pisze:im sprawniej od 100 czy 200 leci tym daje więcej radości...
to oczywiste.Tylko powiedz mi gdzie legalnie w PL możemy tak jeździć? Mnie o Vmax w D4 chodziło o to,że to żaden wyczyn w tym seryjnym aucie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl