Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
A mnie przyszły nastawniki o zapachu ryżu, nie znalazłem jednak żadnych ziarenek w pudełku.
Cena za oba z uszczelkami i przesyłką to 129 funciaków co przy obecnym kursie daje 626 zł za oba, gdzie na allegro sprzedają takie same po UWAGA 689 zł za sztukę.
Ktoś tu kogoś za przeproszeniem chce w *uja zrobić.
Cena za oba z uszczelkami i przesyłką to 129 funciaków co przy obecnym kursie daje 626 zł za oba, gdzie na allegro sprzedają takie same po UWAGA 689 zł za sztukę.
Ktoś tu kogoś za przeproszeniem chce w *uja zrobić.
Oby pośmigały jak najdłużej. Z nimi to loteria...
A u mnie wymiana świec na Beru. Wcześniejsze NGK już były tak zmęczone, że sypało w 19 i 20 kanale jak licznik kilometrów
A u mnie wymiana świec na Beru. Wcześniejsze NGK już były tak zmęczone, że sypało w 19 i 20 kanale jak licznik kilometrów
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
ja za komplet płaciłem ok 1400zł ale przez 4 lata smigały bez problemu. Były tez na pewno inne od Twoich.peter5on pisze:Cena za oba z uszczelkami i przesyłką to 129 funciaków co przy obecnym kursie daje 626 zł za oba, gdzie na allegro sprzedają takie same po UWAGA 689 zł za sztukę.
Ktoś tu kogoś za przeproszeniem chce w *uja zrobić.
to nie jest zwykły napęd...to
Beru Ultra Plus Titan bo zwykłych Ultra akurat nie było (a te właśnie bym polecam, sprawdziły się w obu byłych S6tkach).pb41ns pisze:Jakie świece dokladnie dałeś,? Też muszę wymienić
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Z tego co patrzę to one nie są dedykowane do naszych silników, mają pierścień uszczelniający a Ori świeca jest na taki stożek, to jak to Wkoncu jest?bloku pisze:Beru Ultra Plus Titan bo zwykłych Ultra akurat nie było (a te właśnie bym polecam, sprawdziły się w obu byłych S6tkach).pb41ns pisze:Jakie świece dokladnie dałeś,? Też muszę wymienić
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
-
- Forum Audi A8
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
- Lokalizacja: Lublin
Stare sobie zostawie w razie jakby te ryżowe niedomagały, gdyż oryginały mi nie klekoczą ale od strony pasażera mam -10 w 93 i coś mi tu śmierdzi bo idealnie na znakach wszystko, sprawdze ryżowe i zobaczymy jak wtedy będzie, ma być perfekto. A wywalanie kilku tyś na takie badziewie tylko dlatego że jest original jakoś mi się nie widzi, wolałbym takie pare tysi wsadzić felgi, opony czy zawieche.Lechu pisze:peter5on, nie lepiej regeneracja starych ?
btw. a ze starymi co będziesz robić ?
Widziałem te filmiki z regeneracji ale niemam czasu się z tym szarpać, za dużo roboty żeby wszystko potem rozbierać gdyby coś po regeneracji niedomagało, niemam też garażu a auto byłoby rozebrane długi czas więc robienie tego pod dachem to konieczność.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 14:59
- Lokalizacja: Warszawa
Ja w podobnym temacie dzisiaj. Litr płukanki LM i zalanie potwora 10l nowego oleju. Oczywiścir też LM
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie ma co hejtować. Bardzo dobry manewr z naftą. Błędem by było gdybyś zalał ją i tylko ją. Jak kupiłem auto to też poszła płukanka. Najpierw nafta a potem LM i docelowo olej LM 5w50. Póki co żyjeWariatFuriat pisze:Dzisiaj w końcu zrobiłem porządną płukankę do której zabierałem się od dawna.
Najpierw litr nafty na 10 min i zlanie wszystkiego. Potem 4 litry nafty na 4 litry oleju, 10 min na wolnych obrotach, zlanie, wymiana filtra i zalanie nowym olejem. No a teraz poproszę o hejty
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest