[D3 preFL ALL ] Zmiana licznika na duży FIS
Nie zalezy mi na ACC ani na skali 300KM/H. Białe podswietlenie wskazowek do mnie nie przemawia
Czyli co? Od ON tez moge wsadzic i przekodowac na PB, przelożyc tarczke z obrotomierzem z PB i bedzie smigac?
Tych zegarow od ON z duzym fisem jest duzo. Od PB praktycznie nie ma badz krzycza sobie bajońskie sumy
[ Dodano: 2018-12-23, 19:08 ]
Dobra słuchajcie, nie daje mi to spokoju... Ostatnio czyszcząc sobie dekory przyjrzałem sie dokładniej jak wygląda FIS.
Na razie nie moge tego potwierdzić, ale jak dla mnie to każde zegar w D3 jest wyposażony w duży FIS mały FIS różni sie tym, że otacza go plastikowa ramka/osłona dookoła. Jak się przyglądnąc doładniej to można zauważyć, że pod tą ramką "jest go więcej"
Czy ktoś z Was rozbierał kiedyś zegary na części i może to potwierdzić? Inaczej sam to bede musiał zrobić
Na poparcie mojej teorii mam jeszcze dwa agrumenty:
1. Sam FIS moż a kupić w dużej wersji, ponieważ małego FISu nie znalazłem..złącze powinno być to samo, (raczej nie jest lutowany jak w D2)
2. Ostatnio wpadło mi w oko takie zdjęcie :
Teraz....jeśli duży FIS można zakodować aby wyświetlał jak na małym to jeśli potwierdziło by sie, iż w liczniku z małym FISem znajduje sie tak na prawde duży za osłoną, to zostaje tylko kwestia kodowania...
Co myślicie ????
Czyli co? Od ON tez moge wsadzic i przekodowac na PB, przelożyc tarczke z obrotomierzem z PB i bedzie smigac?
Tych zegarow od ON z duzym fisem jest duzo. Od PB praktycznie nie ma badz krzycza sobie bajońskie sumy
[ Dodano: 2018-12-23, 19:08 ]
Dobra słuchajcie, nie daje mi to spokoju... Ostatnio czyszcząc sobie dekory przyjrzałem sie dokładniej jak wygląda FIS.
Na razie nie moge tego potwierdzić, ale jak dla mnie to każde zegar w D3 jest wyposażony w duży FIS mały FIS różni sie tym, że otacza go plastikowa ramka/osłona dookoła. Jak się przyglądnąc doładniej to można zauważyć, że pod tą ramką "jest go więcej"
Czy ktoś z Was rozbierał kiedyś zegary na części i może to potwierdzić? Inaczej sam to bede musiał zrobić
Na poparcie mojej teorii mam jeszcze dwa agrumenty:
1. Sam FIS moż a kupić w dużej wersji, ponieważ małego FISu nie znalazłem..złącze powinno być to samo, (raczej nie jest lutowany jak w D2)
2. Ostatnio wpadło mi w oko takie zdjęcie :
Teraz....jeśli duży FIS można zakodować aby wyświetlał jak na małym to jeśli potwierdziło by sie, iż w liczniku z małym FISem znajduje sie tak na prawde duży za osłoną, to zostaje tylko kwestia kodowania...
Co myślicie ????
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Dechę z "Esy" wrzucam całą bo wlatuje ACC (wytargałem z rozwalonej "S" 2007r bardzo dużo części np. rolety elekt,magiel,panel MMI,zaciski hamulcowe,radar,kessy cały zestaw full wszystko prawie nowe przebieg niecałe 40 tys) no i przy wymianie dechy chciałbym przełożyć wskazówki z małego fis czerwone, bo jak dla mnie nie ma nic ładniejszego jak mam wyłącznik w pozycji auto i przy lekkim zmroku dopóki się nie załączą światła to świecą same wskazówki na czerwonoCINEK pisze:Czyli jak dobrze rozumiem chcesz przełożyć sam FIS z eSkowego licznika? Czy do eSkowego chcesz wrzucić czerwone wskazówki? (Ja bym tak zrobił, bo białe też do mnie nie przemawiają )
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
A co tu szperać http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... nt_ClusterCINEK pisze:Wiesz coooo ..... Serio nie ma żadnego kodowania, nic.. Az sie wierzyc nie chce...kurde musze coś wyszperać zanim wydam niepotrzebnie kase na drugi licznikdice111 pisze:Jest zaślepka, jak zdejmiesz jest jak na fotce wyżej. Nie przekodujesz by był na całą szerokość.
musi sie dać, np. właśnie zgrać wsad / eeprom z licznika z dużym FISem i wgrać go do licznika z małym, aby go "aktywować".szary824 pisze:A jak by soft z dużego fis'a przerzucić to zaskoczy?
Nie sądzę aby te wyświetlacze miały jakby ograniczoną ilość pixeli aby nie być w stanie wyświetlić rozdzielczości z dużego FISa. ...
Jeśli to nie wydzie to kupuje licznik od diesla lub nawet wersji 3.2 pb i w dodatku angola, byle był ten duży fis. ... Dam do przegrania wsadu i tyle liczniki od ON kosztują miedzy 100-250zł ... znaleźć od PB graniczy z cudem, albo trzeba położyć około 1000zł... bzdura.
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
A ja jak bym jeszcze nie miał dużego to bym kupił taki https://allegro.pl/licznik-duzy-fis-4e0 ... 45787.html i spróbował same tarcze przełożyć.
Bez wgrania eepromu z licznika od EU oraz odpowiedniegk kodowania, zamiana samych tarcz nic nie da. Głównie mi chodzi o predkosciomierz. Jak sie przyjrzysz to ułożenie KM (predksci) jest w zupełnie innym miejscu niz w liczniku EU.
Przerabialem to w D2 i sąsde, że tu bedzie taka sama stuacja.
Przegrywając wsad ze swojego licznika do takiego angola na pewno pozowoli uniknac zdejmowanja CP, tym samym dodatkowych kosztów. Co mnje tylko zastanawia, to czy ten duzy FIS sie nie przeprogramuje i bedzie sytuacja jak na zdjeciu wcześniej
Przerabialem to w D2 i sąsde, że tu bedzie taka sama stuacja.
Przegrywając wsad ze swojego licznika do takiego angola na pewno pozowoli uniknac zdejmowanja CP, tym samym dodatkowych kosztów. Co mnje tylko zastanawia, to czy ten duzy FIS sie nie przeprogramuje i bedzie sytuacja jak na zdjeciu wcześniej
to nie jest zwykły napęd...to
No dokładnie, tzw. standaryzacja produktu, bo po co produkowac dwa rozne wyroby jak mozna jeden wspolny (strategia Toyoty) . Taniej było pewnie dołożyc zaslepke
Wizualizacja duzego fisa musi miec po prostu inny soft, ktory wgrany do licznika z malym FISem powinien zatrybic.
Moj mechanik ma w swoim przelifcie duzy FIS, wiec sproboje zgrac wsad od niego i wgrać u mnie...zobaczymy co z tego wyjdzie
Wizualizacja duzego fisa musi miec po prostu inny soft, ktory wgrany do licznika z malym FISem powinien zatrybic.
Moj mechanik ma w swoim przelifcie duzy FIS, wiec sproboje zgrac wsad od niego i wgrać u mnie...zobaczymy co z tego wyjdzie
to nie jest zwykły napęd...to