części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 preFL ALL ] Zmiana licznika na duży FIS

Większe koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2018, 19:08

Nie zalezy mi na ACC ani na skali 300KM/H. Białe podswietlenie wskazowek do mnie nie przemawia <faktycznie>

Czyli co? Od ON tez moge wsadzic i przekodowac na PB, przelożyc tarczke z obrotomierzem z PB i bedzie smigac?

Tych zegarow od ON z duzym fisem jest duzo. Od PB praktycznie nie ma badz krzycza sobie bajońskie sumy <bezradny>

[ Dodano: 2018-12-23, 19:08 ]
Dobra słuchajcie, nie daje mi to spokoju... Ostatnio czyszcząc sobie dekory przyjrzałem sie dokładniej jak wygląda FIS.
Na razie nie moge tego potwierdzić, ale jak dla mnie to każde zegar w D3 jest wyposażony w duży FIS <hmm> mały FIS różni sie tym, że otacza go plastikowa ramka/osłona dookoła. Jak się przyglądnąc doładniej to można zauważyć, że pod tą ramką "jest go więcej" <faktycznie>

Obrazek Obrazek

Czy ktoś z Was rozbierał kiedyś zegary na części i może to potwierdzić? Inaczej sam to bede musiał zrobić <faktycznie>
Na poparcie mojej teorii mam jeszcze dwa agrumenty:

1. Sam FIS moż a kupić w dużej wersji, ponieważ małego FISu nie znalazłem..złącze powinno być to samo, (raczej nie jest lutowany jak w D2)
2. Ostatnio wpadło mi w oko takie zdjęcie :

Obrazek

Teraz....jeśli duży FIS można zakodować aby wyświetlał jak na małym to jeśli potwierdziło by sie, iż w liczniku z małym FISem znajduje sie tak na prawde duży za osłoną, to zostaje tylko kwestia kodowania... <bezradny>

Co myślicie ???? :>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 23 gru 2018, 19:12

Hmm pomijając osłonę to chyba nie ma czegoś takiego jak kodowanie na małym dużego ?? zaraz po nowym roku będę rozbierał mój mały FIS to zobaczę co jest pod spodem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2018, 19:19

O to jak wyjaśnic zdjęcie powyżej, gdzie na dużym FISie wyświetlany jest maly <hmm> Albo jest on faktycznie duży ,albo jest jakieś kodowanie <bezradny> Albo to i to <faktycznie>

Nie moge w ELSA zlokalizowac opisu kodowania licznika. Dostarłem tylko do Grupy.90 -Instruments ale nic poza tym
to nie jest zwykły napęd...to

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 23 gru 2018, 19:25

To zdjęcie wyglada jak by na małym była zdjęta osłona, rozbiorę mój to zobaczę, będę demontował stary ponieważ nowy duży czeka już 2 miesiące, ale zepsuł się głośniczek od parktronica i przyspieszę wymianę, a rozebrać chcę bo nowe zegary mam os "esy" i nie przekonują mnie białe wskazówki :]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2018, 19:32

Czyli jak dobrze rozumiem chcesz przełożyć sam FIS z eSkowego licznika? Czy do eSkowego chcesz wrzucić czerwone wskazówki? (Ja bym tak zrobił, bo białe też do mnie nie przemawiają <faktycznie> <cicho> )
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 gru 2018, 20:17

Jest zaślepka, jak zdejmiesz jest jak na fotce wyżej. Nie przekodujesz by był na całą szerokość.
Black Cars Matters

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 23 gru 2018, 20:50

CINEK pisze:Czyli jak dobrze rozumiem chcesz przełożyć sam FIS z eSkowego licznika? Czy do eSkowego chcesz wrzucić czerwone wskazówki? (Ja bym tak zrobił, bo białe też do mnie nie przemawiają <faktycznie> <cicho> )
Dechę z "Esy" wrzucam całą bo wlatuje ACC (wytargałem z rozwalonej "S" 2007r bardzo dużo części np. rolety elekt,magiel,panel MMI,zaciski hamulcowe,radar,kessy cały zestaw full wszystko prawie nowe przebieg niecałe 40 tys) no i przy wymianie dechy chciałbym przełożyć wskazówki z małego fis czerwone, bo jak dla mnie nie ma nic ładniejszego jak mam wyłącznik w pozycji auto i przy lekkim zmroku dopóki się nie załączą światła to świecą same wskazówki na czerwono ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2018, 21:17

dice111 pisze:Jest zaślepka, jak zdejmiesz jest jak na fotce wyżej. Nie przekodujesz by był na całą szerokość.
Wiesz coooo <niechce> ..... Serio nie ma żadnego kodowania, nic.. <hmm> Az sie wierzyc nie chce...kurde musze coś wyszperać zanim wydam niepotrzebnie kase na drugi licznik <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 23 gru 2018, 22:19

CINEK pisze:
dice111 pisze:Jest zaślepka, jak zdejmiesz jest jak na fotce wyżej. Nie przekodujesz by był na całą szerokość.
Wiesz coooo <niechce> ..... Serio nie ma żadnego kodowania, nic.. <hmm> Az sie wierzyc nie chce...kurde musze coś wyszperać zanim wydam niepotrzebnie kase na drugi licznik <faktycznie>
A co tu szperać http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... nt_Cluster

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 23 gru 2018, 23:12

A jak by soft z dużego fis'a przerzucić to zaskoczy? :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 gru 2018, 00:20

szary824 pisze:A jak by soft z dużego fis'a przerzucić to zaskoczy?
musi sie dać, np. właśnie zgrać wsad / eeprom z licznika z dużym FISem i wgrać go do licznika z małym, aby go "aktywować".

Nie sądzę aby te wyświetlacze miały jakby ograniczoną ilość pixeli aby nie być w stanie wyświetlić rozdzielczości z dużego FISa. ...

Jeśli to nie wydzie to kupuje licznik od diesla lub nawet wersji 3.2 pb i w dodatku angola, byle był ten duży fis. ... Dam do przegrania wsadu i tyle <bezradny> liczniki od ON kosztują miedzy 100-250zł ... znaleźć od PB graniczy z cudem, albo trzeba położyć około 1000zł... <boisie> bzdura.
to nie jest zwykły napęd...to

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 24 gru 2018, 08:14

A ja jak bym jeszcze nie miał dużego to bym kupił taki https://allegro.pl/licznik-duzy-fis-4e0 ... 45787.html i spróbował same tarcze przełożyć.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 gru 2018, 09:59

Bez wgrania eepromu z licznika od EU oraz odpowiedniegk kodowania, zamiana samych tarcz nic nie da. Głównie mi chodzi o predkosciomierz. Jak sie przyjrzysz to ułożenie KM (predksci) jest w zupełnie innym miejscu niz w liczniku EU.

Przerabialem to w D2 i sąsde, że tu bedzie taka sama stuacja.

Przegrywając wsad ze swojego licznika do takiego angola na pewno pozowoli uniknac zdejmowanja CP, tym samym dodatkowych kosztów. Co mnje tylko zastanawia, to czy ten duzy FIS sie nie przeprogramuje i bedzie sytuacja jak na zdjeciu wcześniej <hmm> <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 gru 2018, 11:15

CINEK pisze:Nie sądzę aby te wyświetlacze miały jakby ograniczoną ilość pixeli aby nie być w stanie wyświetlić rozdzielczości z dużego FISa. ...
Te wyswietlacze sa takie same (pewnie ladowano jedne po taniosci).
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 gru 2018, 11:36

No dokładnie, tzw. standaryzacja produktu, bo po co produkowac dwa rozne wyroby jak mozna jeden wspolny (strategia Toyoty) . Taniej było pewnie dołożyc zaslepke ;)

Wizualizacja duzego fisa musi miec po prostu inny soft, ktory wgrany do licznika z malym FISem powinien zatrybic.

Moj mechanik ma w swoim przelifcie duzy FIS, wiec sproboje zgrac wsad od niego i wgrać u mnie...zobaczymy co z tego wyjdzie <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl