[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
- Lokalizacja: Warszawa
I nie zauważyłeś żadnych stuków/ pisków przez nadmierny luz? Czy w ogóle ten luz był zauważalny przy montażu?
Niedługo chce zmienić klocki na tarczy 300 i zastanawiam się czy zostawić org czy dać te odrobinę wyższe.
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy te TRW GDB1596 itp. klocki są dociskane wystarczająco równomiernie przez zacisk czy może zużywają się nie do końca równomiernie (mocniej na większym promieniu przy krawędzi tarczy a bliżej środka tarczy mniej?
Niedługo chce zmienić klocki na tarczy 300 i zastanawiam się czy zostawić org czy dać te odrobinę wyższe.
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy te TRW GDB1596 itp. klocki są dociskane wystarczająco równomiernie przez zacisk czy może zużywają się nie do końca równomiernie (mocniej na większym promieniu przy krawędzi tarczy a bliżej środka tarczy mniej?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
- Lokalizacja: Warszawa
No właśnie tak . Interesuje mnie czy ktoś tak próbował . Kupić zaciski i jarzma z lifta nie problem . Ale mam zregenerowane swoje zaciski i szkoda się ich pozbywać . Albo może ma ktoś zacisk luzem i zmierzy na wciśniętym tłoczku odległość między tłoczkiem a oparciem klocka z drugiej strony. Tarcza z S4 plus klocki przedlifta mają 55mm grubości
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Jarzm nie trzeba koniecznie szlifować. Można zostawić jak jest, można założyć poliftowe. Zaciski przedlifowe chodzą spokojnie na 22mm tarczy. Ale jednego nie rozumiem. Dajesz tarczę z S4 to chyba masz też jarzmo z S4 żeby to było p&p? Jeśli nie to po kiego pchać się w to, jak lepiej masz 330 z Q5?machul333 pisze:Przy wymianie przodu na 360mm chce od razu dać na tył 300mm z S4 . Da radę wrzucić tarcze 22mm do zacisku przedlifta ? Jarzma wiem że trzeba będzie rozszlifowac na 22mm .
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Co do linek przy 330 już się wypowiadałem, ale powtórzę W S8 trzeba wymienić, w A8 wypada. I nie jedną a obie. Oczywiście po taniości można dać jedną z longa, bo orczyk przy dźwigni na tyle przekosi, że krótszy oryginał się wydłuży. Niemniej dla S8 linki 60mm a dla A8 30mm dłuższe.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tak teraz czytam to niby na te 330 i zaciski z przedlifta powinny wejść oryginalne 17
Mam takie https://i.imged.pl/felgi-aluminiowe-alu ... iemiec.jpg
Może ktoś potwierdzić że spasuje to wszystko . z tyłu będzie dystans 20mm jeszcze na bank
Mam takie https://i.imged.pl/felgi-aluminiowe-alu ... iemiec.jpg
Może ktoś potwierdzić że spasuje to wszystko . z tyłu będzie dystans 20mm jeszcze na bank
Ostatnio zmieniony 28 gru 2018, 00:00 przez machul333, łącznie zmieniany 1 raz.