Ale będzie pasować.To jest z ABZ ze skrzynią 4hp z 1995rokKalina pisze:ale on tez ma kwadratowa wtyczke i numer na końcu 112 nie 111, to nie ten.
Rety POMOCY!
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] Czujnik położenia wału korbowego
A numer podwozia bo były inne te czujniki do różnych literek.
np. od: 4d .... x ... oocos tam
a ja tam gdzie x mam s. I tych różnych od x czy v jest sporo a bosch z końcówka 111 był do ...t..., czyli moje ...s... sie łapało. Krećka można dostac.
To ma znaczenie?
[ Dodano: 2019-01-04, 22:07 ]
jak by na pewno pasowało to prosze cene na PW
np. od: 4d .... x ... oocos tam
a ja tam gdzie x mam s. I tych różnych od x czy v jest sporo a bosch z końcówka 111 był do ...t..., czyli moje ...s... sie łapało. Krećka można dostac.
To ma znaczenie?
[ Dodano: 2019-01-04, 22:07 ]
jak by na pewno pasowało to prosze cene na PW

- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Wg OE które podałaś masz prostokątną wtyczkę i długi czujnik. Mam chyba gdzieś taki, jak znajdę mogę Ci za darmo dać, z demontażu stan nie wiem jaki, jedyne co to opory mogę pomierzyć co na niewiele się zda, bo da informację jak się czujnik ma w temperaturze otoczenia. Jeśli masz wtyczkę owalną to ktoś założył wiązkę serwisową i czujnik z uj wie czego i to by trzeba poszukać takiego samego/dłuższego (i dać tulejkę dystansową). Jedyne co mogę powiedzieć to wsadź tam cokolwiek co ma opór ~900 ohm i długość +/- jak OE. W sumie to na LED'a (ewentualnie oscyloskopem) kręcąc rozrusznikiem jeszcze możesz sprawdzić działanie posiadanego.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
zaryzykuję prostokątną wtyczkę i ew. przeróbkę, kolega z forum ma sprawny czujnik, wysle mi.
Diagnozowanie 2 komputerami nie wykazało żadnych błędów...
Jak wymiana czujnika nie pomoże to będę prosić o pomoc kogoś z Was z okolic Warszawy, żeby auto uruchomić.
Paliwa jest ful, pompy już powymieniane, ciśnienie paliwa przy silniku ok. Immo też nie, bo z drugim kluczykiem to samo
Zapala, gaśnie za 3 sekundy.
Diagnozowanie 2 komputerami nie wykazało żadnych błędów...
Jak wymiana czujnika nie pomoże to będę prosić o pomoc kogoś z Was z okolic Warszawy, żeby auto uruchomić.
Paliwa jest ful, pompy już powymieniane, ciśnienie paliwa przy silniku ok. Immo też nie, bo z drugim kluczykiem to samo

Jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to raczej nie odpali w ogóle - a tu podobno odpala na 3 sek.
Poza tym, jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to chyba łatwo to zdiagnozować za pomocą komputera - przecież jest podgląd w odczyty z tego czujnika i przy rozruchu można podejrzeć co widzi sterownik.
Poza tym, jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to w sterowniku silnika najczęściej zapisuje się błąd czujnika G28 a tu, diagnozowane wielokrotnie i błędów podobnież brak.
Więc czy na pewno jest to czujnik obrotów wału?
Co do przeróbki czujnika z Opla... bo koleżanka raczej nie zrozumiała więc napiszę wprost...
Kupujesz nowy z Opla o numerach podanych powyżej. Obcinasz wtyczki ze swojego i tego nowego i do nowego lutujesz swoją starą wtyczkę.
I finalnie masz nowy czujnik ze swoją starą, pasującą do samochodu, wtyczką.
Poza tym, jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to chyba łatwo to zdiagnozować za pomocą komputera - przecież jest podgląd w odczyty z tego czujnika i przy rozruchu można podejrzeć co widzi sterownik.
Poza tym, jeżeli czujnik obrotów wału jest kompletnie padnięty to w sterowniku silnika najczęściej zapisuje się błąd czujnika G28 a tu, diagnozowane wielokrotnie i błędów podobnież brak.
Więc czy na pewno jest to czujnik obrotów wału?
Co do przeróbki czujnika z Opla... bo koleżanka raczej nie zrozumiała więc napiszę wprost...
Kupujesz nowy z Opla o numerach podanych powyżej. Obcinasz wtyczki ze swojego i tego nowego i do nowego lutujesz swoją starą wtyczkę.
I finalnie masz nowy czujnik ze swoją starą, pasującą do samochodu, wtyczką.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tak wiem o przeróbkach, dzięki.
Komputer nic nie pokazuje w ogóle niczego.
"Konsylium mechaników" uznalo, że może błędnie nie pokazuje i warto zaryzykowac czujnik, lepiej niż spalić auto albo wywieźc na złom na wagę
Bo już nikt pomysłów nie miał, forum podczzytuje od pół roku, nie wypowiadałam się, ale skorzystalismy z porad dot. pomp, sprawdziliśmy immo, nic z tych rzeczy.
Spróbujemy czujnik, piny s sterowniku silnika jak pisał kolega powyżej a jak nie to to będe prosić kogoś z Was z Warszawy/Otwocka o pomoc
Komputer nic nie pokazuje w ogóle niczego.
"Konsylium mechaników" uznalo, że może błędnie nie pokazuje i warto zaryzykowac czujnik, lepiej niż spalić auto albo wywieźc na złom na wagę

Bo już nikt pomysłów nie miał, forum podczzytuje od pół roku, nie wypowiadałam się, ale skorzystalismy z porad dot. pomp, sprawdziliśmy immo, nic z tych rzeczy.
Spróbujemy czujnik, piny s sterowniku silnika jak pisał kolega powyżej a jak nie to to będe prosić kogoś z Was z Warszawy/Otwocka o pomoc

- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Nic nie obcina. Musi go tylko oszlifować u podstawy (co wydedukuje sama jak je porówna). Zresztą było to tu opisywane na forum.FOSS pisze:Co do przeróbki czujnika z Opla... bo koleżanka raczej nie zrozumiała więc napiszę wprost...
Kupujesz nowy z Opla o numerach podanych powyżej. Obcinasz wtyczki ze swojego i tego nowego i do nowego lutujesz swoją starą wtyczkę.
I finalnie masz nowy czujnik ze swoją starą, pasującą do samochodu, wtyczką.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
A to przepraszamPepek pisze:Nic nie obcina. Musi go tylko oszlifować u podstawy (co wydedukuje sama jak je porówna). Zresztą było to tu opisywane na forum.

ABZ-tów nie ćwiczę już od dawna

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja tylko napiszę może nie koniecznie na temat ale użytkownik Kalina nie jest kobietą, to jest taki myk że udają kobiety na forach żeby im w ogóle odpisać i pomóc. Bo wtedy nagle wszystkie spece się odzywają i są strasznie pomocni. Zauważyłem to już na nie jednym forum i to nie tylko motoryzacyjnym. Naprawdę ktoś wierzy że kobieta by rzucała nr części i sformułowaniami jak czujnik wałka i miała jakieś o tym pojęcie? Owszem znam jedną ładna co sama sobie audice ogarnia nawet roboty mechaniczne ale to jest ewenement.
przepraszam peter5on ale takich głupot to dawno nie słyszałam, z Bartkiem z tego forum rozmawiałam telefonicznie, potwierdzi płeć haha
A w dodatku jeden z "moich" mechaników to tez kobieta! Skąd u Ciebie takie złe zdanie o kobietach? Chyba nieodpowiednie spotkałes...
Na komputerach tez się znam lepiej niż niejeden facet
a numery części sa w google, żaden problem jak sie wie, jak używac klawiatury, nie rób z kobiet upośledzonych umysłowo istot, bo to bardzo obraźliwe jest. Jakmmechanik podaje mi numer, to go szukam, czy to wymaga jakichs ogromnych umiejetności i wiedzy?
Piłowac nie muszę, Bartek wysłał mi czujnik z abz, musimy tylko (nie JA ale mechanicy) zmienić wtyczkę z tej prostokątnej na półokragłą, jeśli będzie taka potrzeba, za jakieś 2-3 dni się okaże, czy to czujnik byl przyczyną. Jak nie, to te piny sterownika sprawdzimy (mechanicy, nie ja) i dam znać.
Jak nie to, to rozkładamy go na części chyba i sprzedajemy po kawałku, bo mi auto potrzebne do jazdy i wożenia dzieci, a to jakoś średnio się do jazdy nadaje stojąc na kanale.
dziękuję życzliwym za pomoc
[ Dodano: 2019-01-08, 08:46 ]
A auto miało być dla mnie na 40 urodziny, jak pisałam...mąż dal się namówic na Stare i Duże (najchętniej wpakowałby mnie w astrę czy inną corollę) ale chcialam Samochód z nie wozidło.
I teraz jest kłopot, bo nie mam auta
i strach nim dalej jeździć, bo co rusz inna rzecz się psuje, stał długo w garażu, jak się go ruszyło to leci wszystko po kolei niestety. Fakt, jest piękny środek, przebieg oryginalny 213.000, ale nie trafiliśmy dobrze.
I teraz trzeba go uruchomic, sprzedac (z wielkim żalem) i kupimy coś, w co zapakuję się z 2 dzieci i 2 psami - może e-klasa, może voyager, zobaczymy.
szkoda mi bardzo tego audi, nawet na rajdzie youngtimerów bylismy nim, jeździ się wspaniale, brzmienie silnika nieporównywalne z żadnym innym ale cóż

Na komputerach tez się znam lepiej niż niejeden facet

a numery części sa w google, żaden problem jak sie wie, jak używac klawiatury, nie rób z kobiet upośledzonych umysłowo istot, bo to bardzo obraźliwe jest. Jakmmechanik podaje mi numer, to go szukam, czy to wymaga jakichs ogromnych umiejetności i wiedzy?
Piłowac nie muszę, Bartek wysłał mi czujnik z abz, musimy tylko (nie JA ale mechanicy) zmienić wtyczkę z tej prostokątnej na półokragłą, jeśli będzie taka potrzeba, za jakieś 2-3 dni się okaże, czy to czujnik byl przyczyną. Jak nie, to te piny sterownika sprawdzimy (mechanicy, nie ja) i dam znać.
Jak nie to, to rozkładamy go na części chyba i sprzedajemy po kawałku, bo mi auto potrzebne do jazdy i wożenia dzieci, a to jakoś średnio się do jazdy nadaje stojąc na kanale.
dziękuję życzliwym za pomoc

[ Dodano: 2019-01-08, 08:46 ]
A auto miało być dla mnie na 40 urodziny, jak pisałam...mąż dal się namówic na Stare i Duże (najchętniej wpakowałby mnie w astrę czy inną corollę) ale chcialam Samochód z nie wozidło.
I teraz jest kłopot, bo nie mam auta

I teraz trzeba go uruchomic, sprzedac (z wielkim żalem) i kupimy coś, w co zapakuję się z 2 dzieci i 2 psami - może e-klasa, może voyager, zobaczymy.
szkoda mi bardzo tego audi, nawet na rajdzie youngtimerów bylismy nim, jeździ się wspaniale, brzmienie silnika nieporównywalne z żadnym innym ale cóż

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Z ciekawosci zapytam ile paliwa jest w baku? Proponuje kupic ze 2 litry i zalac. Moze kosz jest nieszczelny i dlatego zgasł? Czujnik z polokragla wtyczka jest normalnie dostepny w hurtowniach nr np vernet CS0359, febi 24446, hans preis 071 957 147
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
widziałam ten czujnik ale ma inne numery, nie było go na liście zamienników do a8 d2...dlatego tu pytałam. I nie ma opisane, że jest do a8 4.2. A że jednak jestem kobietą, to się posługuję googlem i mądrościami ze stron internetowych - te czujniki sa do a4 tez i do a8 ale 2.8 a nie 4.2, więc załozyłam, że się czyms różnią, skoro nie było ich na liście części a8 4.2. Do abz potrzebuję. I chyba się długością różnią...
Paliwa jest ful, już to przerabialiśmy 4 m-ce temu
Nic, poczekam na czujnik od Bartka, spróbujemy.
Dzieki
Paliwa jest ful, już to przerabialiśmy 4 m-ce temu

Nic, poczekam na czujnik od Bartka, spróbujemy.
Dzieki