Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
- Lokalizacja: Zgierz
Montaż wreszcie nowych rurek między nagrzewnicą a silnikiem
Przy okazji ogarniania zaworu zwrotnego do webasto przerobiłem wszystko żeby jak najbardziej uprościć system i pozbyć się trójników do reduktora nad silnikiem . teraz zasilanie reduktora i nagrzewnic + odpowietrznik jest realizowane przez jeden trójnik . a Powrót jest wpięty pod zbiorniczkiem wyrównawczym .
Same króćce do reduktora też są custom z nierdzewki więc nic tam nie pęknie i wpadły od razu węże silikonowe bo mam tego zapas a przynajmniej spokój do końca życia samochodu z wyciekami z tych miejsc.
Teraz czeka mnie jeszcze wyspawanie 3 odm do ABZ
Przy okazji ogarniania zaworu zwrotnego do webasto przerobiłem wszystko żeby jak najbardziej uprościć system i pozbyć się trójników do reduktora nad silnikiem . teraz zasilanie reduktora i nagrzewnic + odpowietrznik jest realizowane przez jeden trójnik . a Powrót jest wpięty pod zbiorniczkiem wyrównawczym .
Same króćce do reduktora też są custom z nierdzewki więc nic tam nie pęknie i wpadły od razu węże silikonowe bo mam tego zapas a przynajmniej spokój do końca życia samochodu z wyciekami z tych miejsc.
Teraz czeka mnie jeszcze wyspawanie 3 odm do ABZ
W piątek chcąc jechać na zlot AKP prawdopodobnie popsułem ABZta Ponoć to niemożliwe a mi się udało
Objawy to dziwny (nie panewkowy) dźwięk w okolicach głowicy 1-4 jak się olej nagrzeje. Przy tej okazji zaczął wariować obrotomierz i co jakiś czas pojawia się kontrolka ciśnienia oleju. Nie wiem ile w tym zbiegu okoliczności ale jutro będę doktorem, będę doktorem, będę ją badał z tyłu i z przodu... hehehe
Objawy to dziwny (nie panewkowy) dźwięk w okolicach głowicy 1-4 jak się olej nagrzeje. Przy tej okazji zaczął wariować obrotomierz i co jakiś czas pojawia się kontrolka ciśnienia oleju. Nie wiem ile w tym zbiegu okoliczności ale jutro będę doktorem, będę doktorem, będę ją badał z tyłu i z przodu... hehehe
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Mały update:
Jednak nie udało się go popsuć Padł czujnik ciśnienia - pod manometrem: na rozruchu ponad 5 barów a przy 85-90 st oliwy 2,2 bara.
Klepanie dobiega z rozrządu - prawdopodobnie łożysko rolki lub napinacz sprężynowy. Także jutro cały rozrząd nowy wlatuje.
Jednak nie udało się go popsuć Padł czujnik ciśnienia - pod manometrem: na rozruchu ponad 5 barów a przy 85-90 st oliwy 2,2 bara.
Klepanie dobiega z rozrządu - prawdopodobnie łożysko rolki lub napinacz sprężynowy. Także jutro cały rozrząd nowy wlatuje.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Dziś z bratem zabraliśmy się za naprawę „zamykania” drzwi z pilota ponieważ ten dzyndzel się o coś blokował i nie chciały się zamykać. Po rozebraniu tego całego okazało się że przy zamykaniu to coś niebieskie przy pompowaniu powietrza unosiło się do góry co skutkowało brakiem „mocy” przy zamykaniu Jakoś to przymocowalismy i teraz hula aż miło. Najgorsze było włożenie tej linki od klamki wewnętrznej i zaczepienie do boczku po 2h walki udało się. Potem już szło z górki Myślałem że będzie tez trochę zabawy z włożeniem tej ramki z szyba ale poszło gładko za pierwszym razem weszło. 4h nam to zajęło jak na 1 raz chyba okej.
z ramka czy bez?
z ramka czy bez?
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Eeee co? W pojedynkę to w parę sekund robię, do tego jedną nogą se boczek trzymam, a na drugiej stoję. Gorsze jest chyba trafianie spinkami w gniazda w poszyciu. Poza tym tył to żaden wyczyn, weź se przedni kierowcySOBA pisze:Najgorsze było włożenie tej linki od klamki wewnętrznej i zaczepienie do boczku po 2h walki udało się. Potem już szło z górki
Alu kliny wróciły na miejsce czy był problem je dopasować?SOBA pisze:Myślałem że będzie tez trochę zabawy z włożeniem tej ramki z szyba ale poszło gładko za pierwszym razem weszło. 4h nam to zajęło jak na 1 raz chyba okej.
Generalnie D2 to ma jeden problem z drzwiami, tj brak wypinanych wiązek przy słupku. Reszta to bajka.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ja sam bym nie dał rady tych drzwi utrzymać i jednocześnie patrzeć czy dobrze wchodzi i żeby linka się nie wypięła. Z tym nam najdłużej zeszło coś już tam dziadowanie było i tak szybko to spadło że nie zwróciłem uwagi na montaż linki U mnie był jeden klin po prawej stronie. Z początku myślałem że ktoś sobie dorobił to Później patrzę na logo a tam audi hah. W przednich drzwiach tez dziś majstrowałem ponieważ szyba kierowcy coś ostatnio działała w kratkę. Co się później okazało - wtyczki były przepalone(?) i dwóch pinów brakowało tak jakby stopiły się. Trochę denerwują mnie te kołki które są niestety jednorazowe ja jestem laikiem w tych sprawach i dlatego wszystko mi to idzie dwa razy dłużej. Nigdy się nie bawiłem w majsterkowanie przy aucie.
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
w moim przypadku tutaj tkwił problem tutaj w rej małej dziurcemachul333 pisze:Ale jak linka ci się wypina jak ona ma swoje zabezpieczenie ? Zawleczka przy klamce co nie pozwala wypiąc linki. Wiem bo zgubiłem jedna z prawych tylnych drzwi
Tam w środku jest takie niebieskie pudełko połączone czerwonym kablem z powietrzem. To pudełko się unosiło gdy zamykałem drzwi z pilota a tak być nie powinno. Wszystkie zawleczki te metalowe miałem przy lince wczepione w boczek drzwi.
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
u mnie zawieszenie z tyłu wymienione, sprężyny, wózek odnowiony
teraz we wtorek sprężyny przód wymieniam
wał i podpora zrobiona, jednak wciąż mam drgania/wibracje tak od 70km/h, we wtorek oddaje aby poluzowali podporę, zrobili rundkę i przykręcili ponownie, mam nadzieję, że to pomoże, bo jeśli jest źle wyważony wał to znów będę musiał go wozić dużo km do wyważenia i ponownie do zamontowania...
jakoś nie ogarniam dodawania zdjęć więc podrzucam linka
https://photos.app.goo.gl/F2iER4jmmnwhYeVG9
teraz we wtorek sprężyny przód wymieniam
wał i podpora zrobiona, jednak wciąż mam drgania/wibracje tak od 70km/h, we wtorek oddaje aby poluzowali podporę, zrobili rundkę i przykręcili ponownie, mam nadzieję, że to pomoże, bo jeśli jest źle wyważony wał to znów będę musiał go wozić dużo km do wyważenia i ponownie do zamontowania...
jakoś nie ogarniam dodawania zdjęć więc podrzucam linka
https://photos.app.goo.gl/F2iER4jmmnwhYeVG9
Tuleje w wózku przednim wymieniałeś? Skąd dorwałeś poduchy? ASO?Gumi191 pisze:u mnie zawieszenie z tyłu wymienione, sprężyny, wózek odnowiony
teraz we wtorek sprężyny przód wymieniam
wał i podpora zrobiona, jednak wciąż mam drgania/wibracje tak od 70km/h, we wtorek oddaje aby poluzowali podporę, zrobili rundkę i przykręcili ponownie, mam nadzieję, że to pomoże, bo jeśli jest źle wyważony wał to znów będę musiał go wozić dużo km do wyważenia i ponownie do zamontowania...
jakoś nie ogarniam dodawania zdjęć więc podrzucam linka
https://photos.app.goo.gl/F2iER4jmmnwhYeVG9
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
z przodu mam tuleje wymienione, wszystko czerwony poli całe nowe zawieszenie, wahacze, łączniki, tył tak samo, wszystkie części brałem u Michała Wruszaka,
pytasz o poduchy skrzyni? używki od Pawła z Moch koło Wolsztyna.
mam też "pod ręką" gościa co rozbiera A8, na FB Mar Cin, ma wszystko ale praktycznie tylko FL, jak coś potrzebujesz to dawaj znać.
brałem u niego osłonę pod silnik i osłonki na silnik, dolot powietrza itp. i zapłaciłem 180zł, wszystko idealnym stanie,
teraz biorę od niego lusterka składane el. + wewnętrzne fotochrom i chce za to 200zł
pytasz o poduchy skrzyni? używki od Pawła z Moch koło Wolsztyna.
mam też "pod ręką" gościa co rozbiera A8, na FB Mar Cin, ma wszystko ale praktycznie tylko FL, jak coś potrzebujesz to dawaj znać.
brałem u niego osłonę pod silnik i osłonki na silnik, dolot powietrza itp. i zapłaciłem 180zł, wszystko idealnym stanie,
teraz biorę od niego lusterka składane el. + wewnętrzne fotochrom i chce za to 200zł