[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
Panowie może ktoś z was ma pomysł lub też potwierdzi moją tezę. Pacjent to mój ABZ gdzie jest Nevo Plus.
Rano odpalam, jadę, zagrzeje się, przełączy na LPG. Pojeżdżę 5 czy 10 czy nawet 100km ale jednorazowo i wsio działa. Ale jak zgaszę auto, postoi trochę to potem LPG nie chce się przerzucić i wywala błędy komunikacji z wtryskiwaczami benzynowymi (wszystkie). Obstawiam kończący się sterownik ale skąd ta rozbieżność, że jak jedzie to jedzie a jak tylko chwilę postoi to już dupa.
Sterownik wyciągnąłem, przelutowałem w celu zniwelowania ewentualnych zimnych lutów. Wymieniłem pastę termoprzewodzącą, upgrade softa i nic. Dalej te same objawy.
Jakieś pomysły, sugestie?
Rano odpalam, jadę, zagrzeje się, przełączy na LPG. Pojeżdżę 5 czy 10 czy nawet 100km ale jednorazowo i wsio działa. Ale jak zgaszę auto, postoi trochę to potem LPG nie chce się przerzucić i wywala błędy komunikacji z wtryskiwaczami benzynowymi (wszystkie). Obstawiam kończący się sterownik ale skąd ta rozbieżność, że jak jedzie to jedzie a jak tylko chwilę postoi to już dupa.
Sterownik wyciągnąłem, przelutowałem w celu zniwelowania ewentualnych zimnych lutów. Wymieniłem pastę termoprzewodzącą, upgrade softa i nic. Dalej te same objawy.
Jakieś pomysły, sugestie?
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest