części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 05 mar 2019, 20:19

A nie :P, przewodzik podpięty jest do cewki
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 mar 2019, 22:07

no w agisie nie trzeba podpinać :P

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 08 mar 2019, 18:36

...
Ostatnio zmieniony 16 sie 2019, 11:30 przez bartez83, łącznie zmieniany 1 raz.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 08 mar 2019, 19:00

No w po fl durzo łatwiej schludnie zrobić, a gdzie zamontowany sterownik LPG masz?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 08 mar 2019, 19:04

...
Ostatnio zmieniony 16 sie 2019, 11:31 przez bartez83, łącznie zmieniany 1 raz.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 mar 2019, 14:39

A więc tak, po skasowaniu mapek i skasowaniu korekt paliwowych w ECU silnika aby wruciły do parametrów fabrycznych mapki wyglądają tak

Obrazek
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2019, 20:00

u góry masz rozjazd

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 mar 2019, 21:25

Za ubogo prawda, podniose lekko ciśnienie, jak normalnie jadę to pokazuje 0,9 bar
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2019, 21:34

niektóre reduktory najlepiej utrzymują -1,1 1,2 najmniej kuca albo z palca popraw mapę

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 mar 2019, 22:04

Poprawiłem trochę, no zobaczymy ale ciśnienie i tak zwieksze troche
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2019, 22:08

zdeko za małe kolo 1,0 -1,1 ja bym ustawił

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 mar 2019, 22:32

Tak właśnie zrobię, i jeszcze myślę czy by nie warto na samej benzynie pojeździć by korekty się poustawialy?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 mar 2019, 07:26

warto ale bez przesady
a ile przy bucie ci ciśnienie kuca ?

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 17 mar 2019, 11:56

Panowie może ktoś z was ma pomysł lub też potwierdzi moją tezę. Pacjent to mój ABZ gdzie jest Nevo Plus.

Rano odpalam, jadę, zagrzeje się, przełączy na LPG. Pojeżdżę 5 czy 10 czy nawet 100km ale jednorazowo i wsio działa. Ale jak zgaszę auto, postoi trochę to potem LPG nie chce się przerzucić i wywala błędy komunikacji z wtryskiwaczami benzynowymi (wszystkie). Obstawiam kończący się sterownik ale skąd ta rozbieżność, że jak jedzie to jedzie a jak tylko chwilę postoi to już dupa.

Sterownik wyciągnąłem, przelutowałem w celu zniwelowania ewentualnych zimnych lutów. Wymieniłem pastę termoprzewodzącą, upgrade softa i nic. Dalej te same objawy.

Jakieś pomysły, sugestie?
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 mar 2019, 11:56

Jak normalnie jeżdżę to jest w granicach 0.9 a przy bycie spada do 0.8
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl