![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 ] Wymiana żarników xenonowych
[S8 D2 99 ] Wymiana żarników xenonowych
Witam serdecznie wszystkich klubowiczow.
Mam takie pytanko czy ktos mogl bym pomoc w opisie wymiany zarowek xenownowych w audi s8 d2. Dzisiaj wykrecilem w pospiechu lampe od storny kierwocy dobralem sie do swiatelm zdjelem oslone i probowalme wyjac zarowke xenonu ale nie chce wyjsc. Czy mozna wymienic sama zarowke czy trzba calosc.
Dziekuje z gory za pomoc.
Mam takie pytanko czy ktos mogl bym pomoc w opisie wymiany zarowek xenownowych w audi s8 d2. Dzisiaj wykrecilem w pospiechu lampe od storny kierwocy dobralem sie do swiatelm zdjelem oslone i probowalme wyjac zarowke xenonu ale nie chce wyjsc. Czy mozna wymienic sama zarowke czy trzba calosc.
Dziekuje z gory za pomoc.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 11:00 przez matwiej19, łącznie zmieniany 4 razy.
Kocham moje S8
W wersjach po-liftowych wymiany większości żarówek są dziecinnie proste... także żarniki xenonów...
i nie ma potrzeby demontowania całej lampy.
Z tyłu lamp są zdejmowalne klapki, żarniki mocowane normalnie jak koledzy powyżej pisali - wymiana żarnika to maks. 5 min roboty i wszystko od tyłu lampy z komory silnika niezależnie czy są to lampy soczewkowe czy XenonPlus.
i nie ma potrzeby demontowania całej lampy.
Z tyłu lamp są zdejmowalne klapki, żarniki mocowane normalnie jak koledzy powyżej pisali - wymiana żarnika to maks. 5 min roboty i wszystko od tyłu lampy z komory silnika niezależnie czy są to lampy soczewkowe czy XenonPlus.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem, że należy mi się złota łopata miesiącaFOSS pisze:W wersjach po-liftowych wymiany większości żarówek są dziecinnie proste... także żarniki xenonów...
i nie ma potrzeby demontowania całej lampy.
Z tyłu lamp są zdejmowalne klapki, żarniki mocowane normalnie jak koledzy powyżej pisali - wymiana żarnika to maks. 5 min roboty i wszystko od tyłu lampy z komory silnika niezależnie czy są to lampy soczewkowe czy XenonPlus.

Czy podczas wymiany należy odłączyć akumulator?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości