![]() |
![]() |
[All] Najszybsze limuzyny świata
[All] Najszybsze limuzyny świata
Zapodaję temat, Który może nas właścicieli A8/S8 troszkę podbuduje psychicznie. Spójrzcie na którym miejscu wymieniono Audi S8.
http://www.autokrata.pl/artykul/najszyb ... wiata-7602
Całkiem nie nadmieniono o napędzie Qattro tylko doceniono je za wygląd.
http://www.autokrata.pl/artykul/najszyb ... wiata-7602
Całkiem nie nadmieniono o napędzie Qattro tylko doceniono je za wygląd.
Dążenie do doskonałości.
Moim zdaniem to bez sensu co chwile reklamować napęd quattro .
Ci co mają choć trochę pojęcia o A8 to wiedzą że ta limuzyna z reguły ma napęd na 4 koła , tylko w niektórych przypadkach go brak , a ciekawe jak w D4 czy będą wychodzić ośki ??
Czy tylko quattro :?:
A jednak na stronie audi.pl nawet najsłabszy model ma napęd 4x4 , W końcu Audi A8 to tylko quattro , szkoda że dopiero od tego roku postanowili wprowadzić napęd na 4 koła w całej swojej gamie silników .
Ci co mają choć trochę pojęcia o A8 to wiedzą że ta limuzyna z reguły ma napęd na 4 koła , tylko w niektórych przypadkach go brak , a ciekawe jak w D4 czy będą wychodzić ośki ??
Czy tylko quattro :?:
A jednak na stronie audi.pl nawet najsłabszy model ma napęd 4x4 , W końcu Audi A8 to tylko quattro , szkoda że dopiero od tego roku postanowili wprowadzić napęd na 4 koła w całej swojej gamie silników .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
ale w konfiguracji auto wszystkie silniki mają napęd na 4 koła nie występuje opcja napędu , tylko stały quattro .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

S8 ... bajka :lol:
Znowu mam ten zakupowy dylemat... czy S8 D2 z rocznika 2002 czy też jednak już A8 D3 4,2V8 z roczników 2003-2004 :shock:
wybór byłby prostszy gdyby było w czym wybierać ale nie, po co ma być łatwo :-?
Znowu mam ten zakupowy dylemat... czy S8 D2 z rocznika 2002 czy też jednak już A8 D3 4,2V8 z roczników 2003-2004 :shock:
wybór byłby prostszy gdyby było w czym wybierać ale nie, po co ma być łatwo :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS,
wylacznie D3.
poza tym tam jak rozumiem w D2 S8 i D3 4.2 sa te same silniki. wszyscy wlasciciele D2 S8 wybaczcie moja ignorancje.
nie wiem jaka jest roznica w przyspieszeniu, ale mysle ze D3 A8 jest wystarczajaco dobry do szybkiego przemieszczania, zas nowoczesniejsza konstrukcja stawia ten model wyzej od D2. prosze nie zastanawiaj sie nawet :-D
wylacznie D3.
poza tym tam jak rozumiem w D2 S8 i D3 4.2 sa te same silniki. wszyscy wlasciciele D2 S8 wybaczcie moja ignorancje.
nie wiem jaka jest roznica w przyspieszeniu, ale mysle ze D3 A8 jest wystarczajaco dobry do szybkiego przemieszczania, zas nowoczesniejsza konstrukcja stawia ten model wyzej od D2. prosze nie zastanawiaj sie nawet :-D
Silniki AVP w S8 D2 i BFM w A8 D3 oczywiście są do siebie podobne (jak zresztą cała generacja silników 4,2V8 w Audi gdzie każdy następny jest wariacją poprzedniego) ale BFM to jednak nowocześniejsza konstrukcja (chociaż akurat w moim AVP wyjątkowo były rozwiązania techniczne stosowane już w BFM).and808 pisze:FOSS,
wylacznie D3.
poza tym tam jak rozumiem w D2 S8 i D3 4.2 sa te same silniki. wszyscy wlasciciele D2 S8 wybaczcie moja ignorancje.
nie wiem jaka jest roznica w przyspieszeniu, ale mysle ze D3 A8 jest wystarczajaco dobry do szybkiego przemieszczania, zas nowoczesniejsza konstrukcja stawia ten model wyzej od D2. prosze nie zastanawiaj sie nawet :-D
Poza tym oczywiście różnią się mocą i pomimo tego, że D2 to oczywiście starszy model A8/S8 to jednak jest to S8 a AVP to najmocniejsze wydanie wolnossącego 4,2V8...
S8 D2 to 360KM a A8 D3 to 335KM...
nawet D3 po liftingu z silnikami FSI są słabsze bo mają jakieś 350KM :-P
No ale nawet pomijając moc silnika (bo w świetle mojego wypadku niektórzy mogą się dziwić że moc i osiągi auta wciąż mają dla mnie jakieś istotne znaczenie) to S8 w D2, pomimo niższego niż w A8 i twardego jak diabli sportowego zawieszenia które potrafi utrudnić życie, ma jednak swój urok... S8 to S8 :lol:
... ale wacham się...
pod koniec roku zainwestowałem w swoją eSę kupę kasy i chyba nie jestem przygotowany na ponowne inwestycje w auto a po zakupie D3 może to być konieczne :-?
... kupując zaś S8 z tego samego rocznika co miałem mam w razie czego spory magazyn części (pomimo dużych zniszczeń jest jeszcze kilka rzeczy do odzyskania) i bogatą wiedzę na temat bolączek tego modelu ;-)
Jak napisałem wcześniej - wybór byłby prostszy gdyby wogóle było w czym wybierać bo przeglądając oferty S8 D2 z roczników 2001-2002 i A8 D3 z roczników 2002-2004 nie znalazłem na razie egzemplarza który targnął by moim sercem i którego chciałbym posiąść już natychmiast :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
nie zgadzam sie,
to ze masz zapasowe czesci, nie powinno ogranicznac Twojej decyzji.
jesli - mowiac gornolotnie - nie wyobrazasz sobie innego samochodu innego samochodu niz a8, to predzej czy pozniej czeka cie blizszy kontakt 3-go stopnia z D3.
lepiej wczesniej niz pozniej,
ja bym sprzedal wszystkie zapasowe czesci od D2 (poki sa w cenie) i niespiesznie upatrzyl dobry egzemplarz D3 - jak rozumiem w twoim przypadku z silnikiem V8 (4.0 4.2). no i wtedy rozwiaznie murowane na kilka lat.
rozumiem, ze zainwestowales w swoj ostatni samochod kupe kasy, ale to nie znaczy, ze musisz teraz caly czas "ponosic tego konsekwencje"
a jak chcesz miec w D3 twarde zawieszenie, to kupujesz felgi 20 calowe, nastawiasz zawieszenie na "dynamic" i na pewno jest "twardo".
a ile jest naprawde dobrych D2 S8 na rynku wtornym ? przeciez i tak niewiele ich wyprodukowali. mysle, ze jeden z ostanich dobrych egzemplarzy skonczyl 31/12 - przepraszam, za wspomnienie niemilych chwil. czasami diabli mnie biora, jak koledzy z tego forum publikuja ogloszenia o uzywanych samochodach z prosba o komentarz: tyle zlomow do sprzedania.
co to za różnica 360 km i 335 km ? poza tym i tak część z nich już dawno "zdechła".
na koniec humorystycznie, ale wg mnie sama prawda
ponizej skrypt z filmu MIŚ:
Paluch: Tak sobie czasem myślę, czy miłość to w ogóle w życiu jest możliwa. Czy to w ogóle jest takie coś.
Kolega z baru: Miłość?
Paluch: No miłość... Czy to w ogóle jest możliwe...
Kolega z baru: Noo... w telewizji to często pokazują miłość, jak jacyś tam się kochają albo mówią.
Paluch: No. Ja też tak myślę, w życiu to jest nie możliwe.
a teraz zamień słowo "miłość" na "dobre D2 S8". obecnie niemożliwe
to ze masz zapasowe czesci, nie powinno ogranicznac Twojej decyzji.
jesli - mowiac gornolotnie - nie wyobrazasz sobie innego samochodu innego samochodu niz a8, to predzej czy pozniej czeka cie blizszy kontakt 3-go stopnia z D3.
lepiej wczesniej niz pozniej,
ja bym sprzedal wszystkie zapasowe czesci od D2 (poki sa w cenie) i niespiesznie upatrzyl dobry egzemplarz D3 - jak rozumiem w twoim przypadku z silnikiem V8 (4.0 4.2). no i wtedy rozwiaznie murowane na kilka lat.
rozumiem, ze zainwestowales w swoj ostatni samochod kupe kasy, ale to nie znaczy, ze musisz teraz caly czas "ponosic tego konsekwencje"
a jak chcesz miec w D3 twarde zawieszenie, to kupujesz felgi 20 calowe, nastawiasz zawieszenie na "dynamic" i na pewno jest "twardo".
a ile jest naprawde dobrych D2 S8 na rynku wtornym ? przeciez i tak niewiele ich wyprodukowali. mysle, ze jeden z ostanich dobrych egzemplarzy skonczyl 31/12 - przepraszam, za wspomnienie niemilych chwil. czasami diabli mnie biora, jak koledzy z tego forum publikuja ogloszenia o uzywanych samochodach z prosba o komentarz: tyle zlomow do sprzedania.
co to za różnica 360 km i 335 km ? poza tym i tak część z nich już dawno "zdechła".
na koniec humorystycznie, ale wg mnie sama prawda
ponizej skrypt z filmu MIŚ:
Paluch: Tak sobie czasem myślę, czy miłość to w ogóle w życiu jest możliwa. Czy to w ogóle jest takie coś.
Kolega z baru: Miłość?
Paluch: No miłość... Czy to w ogóle jest możliwe...
Kolega z baru: Noo... w telewizji to często pokazują miłość, jak jacyś tam się kochają albo mówią.
Paluch: No. Ja też tak myślę, w życiu to jest nie możliwe.
a teraz zamień słowo "miłość" na "dobre D2 S8". obecnie niemożliwe