A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa
jakie wyjmaki masz żeby trafić idealnie w te cycki trzymające?CINEK pisze:Gdybym nie musiał rzeźbić aby założyć ten boczek z roletą to wymiana samego boczka to 5 min dosłownie.
jak wymieniłem część przy jakiejs okazji to potem myślałem że nie zerwę
tego cholerstwa, trafić w punkt żeby go odpiąć jest bardzo trudno, boczek
mocno pręży
taaa... w realu słońce przeważnie świeci przez szpary po bokach które wtedy siępanton pisze:dla dzieciaka z tyłu super sprawa takie roletki
wydają przeokropnie duże... ale czasami się te roletki przydają...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
normalnie ręka idzie spokojnie, tylko trzeba szarpnąć. Najlepiej zacząć po bokach u góry, gdzie te piny są widoczne i iść w dół.maciu pisze:jakie wyjmaki masz żeby trafić idealnie w te cycki trzymające?
jak wymieniłem część przy jakiejs okazji to potem myślałem że nie zerwę
tego cholerstwa, trafić w punkt żeby go odpiąć jest bardzo trudno, boczek
mocno pręży
Mi się nic nie porywało a ściągałem z 2 razy bo po założeniu np. przodu, nic mi nie działało, ponieważ wtyczka nie końca sie wpięłą
kurde dziwne, bo jedyna szpara to przy słupku środkowym, natomiast od tyłu jest "szczelnie" zasłonięte … u mnie przynajmniejmaciu pisze:w realu słońce przeważnie świeci przez szpary po bokach które wtedy się
później fotke pyknę
to nie jest zwykły napęd...to
chwilę się nic nie działo, jako że z autem sie również nic nie dzieje
od zakupu 9 miesięcy temu przejechane już ponad 11.000km i jest malina... ale jako, że zawsze coś przy aucie zrobić muszę to wpadło kilka drobiazgów
najpierw wizyta w ASO po zaślepkę wizytownika oraz przy okazji kupiłem zestaw do pielęgnacji skóry
ogólnie mam zadbane wnętrze i myślałem również, że jest w miarę czyste, ale ten zestaw do czyszczenia i konserwacji skóry trochę otworzył mi oczy
najlepsze jest to, że nie zdążyłem całego fotela wyczyścić i dziś jeździłem tak jak na zdjęciu
Aktywowałem tez sobie zielone menu, w sumie nie wiem po co
i w końcu udało się odblokować Bluetooth'a dzięki czemu znów mogę łączyć sie z komórką
no ale najważniejsze to wziąłem sie za wymianę hamulców z tyłu pierwszy raz w życiu w D3...ale przy pomocy forum udało się
Nie obeszło sie bez niespodzianek. Tłoczki oczywiści sie cofnęły, ale tyko akustycznie. W rzeczywistości stały w miejscu.
Tak więc silnik zdemontowałem i ręcznie imbusem rozruszałem tłoczek, następnie go wciskając do końca
oczywiście moim oczom ukazał sie również pęknięty korpus silniczka.
Coś mi się wydaje, że ta obudowa pęka przy demontaży, ponieważ lekko też nie chciało zejść i trzeba było energicznie rozruszać lewo-prawo. Kurde jak by nie mogli zrobić tej obudowy aluminiowej
Wszystko ładnie wyczyściłem, nasmarowałem, uszczelniłem pastą reinza i dodatkowo odświeżyłem i teraz to to wygląda
po wymianie oczywiście wszystko się prawidłowo zamknęło, wpisałem nowe wartości klocków i wszystko pięknie śmiga. Później jazda próbna i tak długo jeździłem aż wyjeździłem
od zakupu 9 miesięcy temu przejechane już ponad 11.000km i jest malina... ale jako, że zawsze coś przy aucie zrobić muszę to wpadło kilka drobiazgów
najpierw wizyta w ASO po zaślepkę wizytownika oraz przy okazji kupiłem zestaw do pielęgnacji skóry
ogólnie mam zadbane wnętrze i myślałem również, że jest w miarę czyste, ale ten zestaw do czyszczenia i konserwacji skóry trochę otworzył mi oczy
najlepsze jest to, że nie zdążyłem całego fotela wyczyścić i dziś jeździłem tak jak na zdjęciu
Aktywowałem tez sobie zielone menu, w sumie nie wiem po co
i w końcu udało się odblokować Bluetooth'a dzięki czemu znów mogę łączyć sie z komórką
no ale najważniejsze to wziąłem sie za wymianę hamulców z tyłu pierwszy raz w życiu w D3...ale przy pomocy forum udało się
Nie obeszło sie bez niespodzianek. Tłoczki oczywiści sie cofnęły, ale tyko akustycznie. W rzeczywistości stały w miejscu.
Tak więc silnik zdemontowałem i ręcznie imbusem rozruszałem tłoczek, następnie go wciskając do końca
oczywiście moim oczom ukazał sie również pęknięty korpus silniczka.
Coś mi się wydaje, że ta obudowa pęka przy demontaży, ponieważ lekko też nie chciało zejść i trzeba było energicznie rozruszać lewo-prawo. Kurde jak by nie mogli zrobić tej obudowy aluminiowej
Wszystko ładnie wyczyściłem, nasmarowałem, uszczelniłem pastą reinza i dodatkowo odświeżyłem i teraz to to wygląda
po wymianie oczywiście wszystko się prawidłowo zamknęło, wpisałem nowe wartości klocków i wszystko pięknie śmiga. Później jazda próbna i tak długo jeździłem aż wyjeździłem
to nie jest zwykły napęd...to
korzystając z kilku dni wolnego postanowiłem odświeżyć nieco zaciski hamulcowe przednie, jako że duński klimat im raczej nie służył co widać na zdjęciach wyżej.
W ruch poszedł papier ścierny 120, szczotka druciana, oczyszczacz i alucynk w spray'u do 500st. Na razie tylko dwie warstwy, później docelowo jeszcze jedna + klar na to.
W ruch poszedł papier ścierny 120, szczotka druciana, oczyszczacz i alucynk w spray'u do 500st. Na razie tylko dwie warstwy, później docelowo jeszcze jedna + klar na to.
to nie jest zwykły napęd...to
U mnie ogólnie przez budowę i narodziny córeczki, czasu trochę mało, ale coś tam przy D3 dłubie sobie.
Już mija rok i mogę powiedzieć, że jestem mega zadowolony.
Przy okazji wpadły nowe graty
- wpadł zderzak od S8 D3
- a zaraz za nim dedykowane końcówki wydechu, robione na zamówienie w firmie EL-TEC
A8 wygląda ciut fajniej, a brzmi przepięknie
Dzięki Daria za zrobienie tego wydechu specjalnie dla mnie
Już mija rok i mogę powiedzieć, że jestem mega zadowolony.
Przy okazji wpadły nowe graty
- wpadł zderzak od S8 D3
- a zaraz za nim dedykowane końcówki wydechu, robione na zamówienie w firmie EL-TEC
A8 wygląda ciut fajniej, a brzmi przepięknie
Dzięki Daria za zrobienie tego wydechu specjalnie dla mnie
to nie jest zwykły napęd...to
- matrose1983
- Forum Audi A8
- Posty: 235
- Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
- Lokalizacja: Gdańsk