części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa

walus30

Post autor: walus30 » 20 lis 2018, 09:29

FOSS pisze:CINEK napisał/a:
taaa... jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20" <bezradny>
tak więc jak sie te zużyją to kupuje 19" na zime <cicho>
ja czuję różnicę pomiędzy 19 a 20, a Ty na 17 to powinieneś pływać :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lis 2018, 09:56

ja czuję różnicę pomiędzy 19 a 20, a Ty na 17 to powinieneś pływać
też tak myślałem ale mam sportowe zawieszenie ;)
na LIFT jest oczywiście mięciutko, ale na dynamicu nie ma dla mnie aż tak znacznej różnicy pomiędzy 17" a 20". <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 20 lis 2018, 10:06

Wiele od opon zależy, możesz mieć twarde gumy w stylu Potenz R18 i będzie mniej komfortowo niż np na miękkich Dunlopach w rozmiarze R20.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 20 lis 2018, 10:09

Nie czaję tego. Ja na LIFT jak dam to zaiwas jest mega sztywny prawie jak na klockach... na comforcie miękko i na dynamiku twardo to raczej normalnie. Co do rozmiaru to ja absolutnie nie odczuwam różnicy 19-20-21 bo na takich już jeździłem...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 lis 2018, 19:28

jordan233 pisze:
FOSS pisze: Kilkukrotnie mówiłem, że trzeba kodować ale tu co lepszy to gada że nic nie trzeba robić, montujesz i działa <faktycznie>
To co chcesz się założyć?? :) -może tylko jeden montowałeś &#128514;
Nie widzę nawet sensu się zakładać.
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.

I nie, nie montowałem tylko jednego :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1510
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 20 lis 2018, 20:53

FOSS pisze: Nie widzę nawet sensu się zakładać.
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.

I nie, nie montowałem tylko jednego :D
Ja tylko mówię że nie"zawsze" trzeba kodować aby ten magiczny moduł zaczął działać :)
To akurat najbardziej błaha sprawa w D3 przy doposażaniu :)
Moja ósema nie miała graficznego parka ,oraz kilka innych ósemek ,w większości aut nie trzeba było nic kodować aby to działało poprawnie :) , co potwierdza że nie jest to KONIECZNE przy poprawnej pracy tego sterownika :)
CINEK pisze:
jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20" <bezradny>
ja czuję różnicę między letnimi 20" a zimowymi 20 " z innym ET felgi :) przy 17" to musi pływać jak cholera :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lis 2018, 22:13

przy 17" to musi pływać jak cholera
Sądziłem ze tak będzie i tak jest, ale tylko na LIFT. Na dynamicu no czuc troche wiecej komfortu, ale nic nazdwyczajnego w porownaniu do 20". Co za tym idzie na 20" tez jest komfortowo :D <faktycznie>

A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego <chura> i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować ;) zatrybiło od razu.

Obrazek Obrazek

Kolejny mod zaliczony <amasz> Sławek gonie Cie <faktycznie> :D <jezyk2>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 lis 2018, 09:40

CINEK pisze:A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego <chura>
Ja u siebie jakiś czas temu zmieniłem na inny i cała książka telefoniczna z telefonu pojawiła się dostępna z poziomu auta ;)
CINEK pisze:... i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować ;) zatrybiło od razu.
Normalnie "Farciarz Gilmore" :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 lis 2018, 20:53

FOSS pisze:Normalnie "Farciarz Gilmore"
mówisz, że farciaż...to uważaj.... przy wymianie kół na zimowe zauważyłem, że wahacze górne mają już wyrobioną tuleje i opierają sie na górnym mocowaniu (a mnie zastanawiało co rano tak skrzeczy przy przejazdach przez hopki <bezradny> <faktycznie> ).
Tak więc dziś padła decyzja, że jeszcze zainwestuje i wymienię wahacze...i teraz oby Twoja teoria z tym fartem sie sprawdziła, ponieważ już mnie skręca na myśl czy śruba od mocowania górnych wahaczy w zwrotnicy w ogóle sie da ruszyć <boisie>
Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie TRW i nie sądzę aby było one w międzyczasie zmieniane przed Duńczyka <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 lis 2018, 22:00

CINEK pisze:Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie
To powodzenia, ja też robiłem jakieś półtora roku temu :D Skończyło się na dwóch ukręconych śrubach. Później musiałem je wybijać na drugą stronę. Ale z racji, że jest "wąs" od drążka kierowniczego, to oczywiście nie wyjdzie tamtędy cała śruba. Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1510
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 21 lis 2018, 22:08

CINEK pisze:
Kolejny mod zaliczony <amasz> Sławek gonie Cie <faktycznie> :D <jezyk2>
Pierwsze koty za płoty,gratuluję :)
Gonić gonić:) cały czas do przodu:)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 lis 2018, 22:08

drago_o pisze:Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu
szczerze...to chyba wole kupić drugą zwrotnice, bo widziałem że po 250zł chodzą <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1368
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 21 lis 2018, 22:45

CINEK pisze:A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować zatrybiło od razu.
<brawo> nawet widać numer tel. do jordan233 , ten moduł z 2008r. też tak długo mieli numery za każdym uruchomieniem ?
CINEK pisze:
drago_o pisze:Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu
szczerze...to chyba wole kupić drugą zwrotnice, bo widziałem że po 250zł chodzą <bezradny>
Ta śruba to chyba tylko u mnie wychodzi palcami ;)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 lis 2018, 22:50

Marcin2013 pisze:Ta śruba to chyba tylko u mnie wychodzi palcami
Teraz jak ja już po 12 latach wymieniłem i wyczyściłem wszystko to zawsze jak zrzucam koło to sobie ją odkręcam profilaktycznie i poruszam :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lis 2018, 00:04

Marcin2013 pisze: nawet widać numer tel. do jordan233 , ten moduł z 2008r. też tak długo mieli numery za każdym uruchomieniem ?
Nie. Działa bardzo szybko, tzn. po wejsciu do auta łączy sie z telefonem w ok. 15sec. i juz praktycznie od tego momentu wszystko działa płynnie.
Numery zgrałem zobie do pamieci modułu, tak ze je musze wchodzic w telefon i ksiazke itp, tylko w NET i juz mam wszystkie numery dostepne.
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl