albo stabilizatorCINEK pisze: wahacze górne mają już wyrobioną tuleje i opierają sie na górnym mocowaniu (a mnie zastanawiało co rano tak skrzeczy przy przejazdach przez hopki
A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa
Albo łączniki... można tak długopanton pisze:albo stabilizator
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
no właśnie dlatego wymienię całość kompleksowo. Nie mam czasu bawić się pojedynczo...drago_o pisze:Albo łączniki... można tak długopanton pisze:albo stabilizator
Martwi mnie tylko ta śruba, może niepotrzebnie, ale akurat jak coś pójdzie nie tak, to auto będzie u mechanika cały przyszły tydzień bo ja jestem w Belgii niech dłubie
to nie jest zwykły napęd...to
noo kurde nie mogę tu znaleźć serwisu, który by mi wymienił...No i muszę szybko lampy zalać wodą żeby zmroziło bo w przeciwnym razie będą parowaćernesto pisze:Marcinek a zmieniłeś już powietrze w kompresorze zawiechy na zimowe?
Auto ogólnie już na warsztacie...wymienia sie olej w ASB drugi raz (po przejechaniu ok. 1500km) + czyszczenie, filtr, itp...no i wahacze robą papa...
to nie jest zwykły napęd...to
W Warszawie też jest z tym problem. Wszyscy chcą to robić metodą statyczną a powinno się robić dynamicznąCINEK pisze:noo kurde nie mogę tu znaleźć serwisu, który by mi wymienił...ernesto pisze:Marcinek a zmieniłeś już powietrze w kompresorze zawiechy na zimowe?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
ojjj działo się dziś...działo... było grzanie ... stukanie .. cięcie, grzanie ... walenie ... cięcie, grzanie ... napier#$'lanie (żartuje ) ... ale poszło... od 11.00 do 19.00 żeby wszystkie wahacze wymontować, z czego 3/4 dnia poszło na wyciągnięcie tych zasranych śrub, można by rzec po kilka milimetrów...
sporo czasu zeszło ale zwrotnice całe, wahacze na zewnątrz no i górne popalone, lecz i tak nic by z nich nie było...
co mnie zaciekawiło, że mając całe oryginalne zawieszenie składa się one z dwóch kompletów : góra LMO, dół natomiast TRW ... czemu tak ...cięcia kosztów w D3 był ciąg dalszy rozumiem
sporo czasu zeszło ale zwrotnice całe, wahacze na zewnątrz no i górne popalone, lecz i tak nic by z nich nie było...
co mnie zaciekawiło, że mając całe oryginalne zawieszenie składa się one z dwóch kompletów : góra LMO, dół natomiast TRW ... czemu tak ...cięcia kosztów w D3 był ciąg dalszy rozumiem
Ostatnio zmieniony 23 lis 2018, 22:47 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Nie chciałbym tego podać, ale... A nie mówiłem?
Ja miałem problem z wyjęciem jednego dolnego banan ze zwrotnicy
Ja miałem problem z wyjęciem jednego dolnego banan ze zwrotnicy
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
8 godzin na wahacze?... nie za długo?...CINEK pisze:ojjj działo się dziś...działo... było grzanie ... stukanie .. cięcie, grzanie ... walenie ... cięcie, grzanie ... napier#$'lanie (żartuje ) ... ale poszło... od 11.00 do 19.00 żeby wszystkie wahacze wymontować, z czego 3/4 dnia poszło na wyciągnięcie tych zasranych śrub, można by rzec po kilka milimetrów...
przecież to podobno godzinka czasu i po robocie
Swoją drogą to gratulacje za sukces
Miałem ze 2 lata temu takie D3 z 2003 roku które również miało wahacze z pierwszego montażu.
Ani jednej strony nie zrobiłem ani drugiej
Zakończyło się wymianą zwrotnic - nie zniszczyłem ich ale nie rokowały na sukces
Stare zwrotnice zostały u mnie i jakiś czas temu znalazłem chwilę żeby podjąć próbę zrobienia tego na stole.
Ponieważ był to już właściwie złom więc mogłem sobie grzać do woli i napierdzielać młotem ile wlezie.
Noi szczerze mówiąc na stole, na dużym imadle, z dużym gazowym palnikiem i dużym ciężkim młotem i tak nie daliśmy rady - ani jedna ani druga.
Ostatecznie obie zwrotnice pojechały na złom i to utwierdziło mnie tylko w mojej pierwotnej ocenie, że na samochodzie z tym nie walczyłem
Bo może ktoś ją już kiedyś wymieniłCINEK pisze:Wiem, ze jest z 2002 tyle czemu po vin jest GNU a na aucie GCF ciekawe czy są jakies roznice w tych dwóch...gdyby sie chciało podmienić...
Podrzuć VINCINEK pisze:O no widzisz, racja musze zerknąc jutro. Zobacze jeszcze czy elsa coś mówi o tych skrzyniach
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-