części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1008
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 22 lis 2018, 07:42

CINEK pisze: wahacze górne mają już wyrobioną tuleje i opierają sie na górnym mocowaniu (a mnie zastanawiało co rano tak skrzeczy przy przejazdach przez hopki
albo stabilizator ;)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 22 lis 2018, 09:21

panton pisze:albo stabilizator
Albo łączniki... można tak długo ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lis 2018, 10:38

drago_o pisze:
panton pisze:albo stabilizator
Albo łączniki... można tak długo ;)
no właśnie dlatego wymienię całość kompleksowo. Nie mam czasu bawić się pojedynczo...

Martwi mnie tylko ta śruba, może niepotrzebnie, ale akurat jak coś pójdzie nie tak, to auto będzie u mechanika cały przyszły tydzień bo ja jestem w Belgii <bezradny> niech dłubie <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 23 lis 2018, 07:53

Marcinek a zmieniłeś już powietrze w kompresorze zawiechy na zimowe?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 lis 2018, 10:41

ernesto pisze:Marcinek a zmieniłeś już powietrze w kompresorze zawiechy na zimowe?
noo kurde nie mogę tu znaleźć serwisu, który by mi wymienił...No i muszę szybko lampy zalać wodą żeby zmroziło bo w przeciwnym razie będą parować <hihiwiesz> :D

Auto ogólnie już na warsztacie...wymienia sie olej w ASB drugi raz (po przejechaniu ok. 1500km) + czyszczenie, filtr, itp...no i wahacze robą papa... <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 lis 2018, 15:10

CINEK pisze:
ernesto pisze:Marcinek a zmieniłeś już powietrze w kompresorze zawiechy na zimowe?
noo kurde nie mogę tu znaleźć serwisu, który by mi wymienił...
W Warszawie też jest z tym problem. Wszyscy chcą to robić metodą statyczną a powinno się robić dynamiczną :D :D :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 lis 2018, 22:30

ojjj działo się dziś...działo... było grzanie ... stukanie .. cięcie, grzanie ... walenie ... cięcie, grzanie ... napier#$'lanie (żartuje <faktycznie> ) ... ale poszło... od 11.00 do 19.00 żeby wszystkie wahacze wymontować, z czego 3/4 dnia poszło na wyciągnięcie tych zasranych śrub, można by rzec po kilka milimetrów...

Obrazek Obrazek

sporo czasu zeszło ale zwrotnice całe, wahacze na zewnątrz no i górne popalone, lecz i tak nic by z nich nie było...

co mnie zaciekawiło, że mając całe oryginalne zawieszenie składa się one z dwóch kompletów : góra LMO, dół natomiast TRW ... czemu tak <bezradny> ...cięcia kosztów w D3 był ciąg dalszy rozumiem <cicho> <fujarka>

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 lis 2018, 22:47 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 lis 2018, 22:42

Nie chciałbym tego podać, ale... A nie mówiłem? ;)

Ja miałem problem z wyjęciem jednego dolnego banan ze zwrotnicy :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 24 lis 2018, 09:09

Lem i TRW szedł na pierwszy montaż to normalne ze sa obie firmy

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 lis 2018, 21:04

Pytanie..czy skrzynia GCF jest odpowiednikiem GNU?
Nie moge nic na temat skrzyni GCF znaleźć a taka jest u mnie, mimo że po vinie wyhodzi GNU <bezradny> <hmm>

Czy może nie na tą tabliczke "pacze" ..
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1008
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 24 lis 2018, 21:55

na dobrą tabliczkę patrzysz... sam początek produkcji D3 (a z takiego jest Twoje auto - 2002) to była skrzynia o kodzie GCF
CINEK pisze: Pytanie..czy skrzynia GCF jest odpowiednikiem GNU?
można to tak określić

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 lis 2018, 23:40

Wiem, ze jest z 2002 tyle czemu po vin jest GNU a na aucie GCF <hmm> ciekawe czy są jakies roznice w tych dwóch...gdyby sie chciało podmienić...
to nie jest zwykły napęd...to

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 25 lis 2018, 00:11

A co masz na wlepce i w książce serwisowej?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 lis 2018, 12:03

szary824 pisze:A co masz na wlepce i w książce serwisowej?
O no widzisz, racja <okok> musze zerknąc jutro. Zobacze jeszcze czy elsa coś mówi o tych skrzyniach <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 lis 2018, 12:25

CINEK pisze:ojjj działo się dziś...działo... było grzanie ... stukanie .. cięcie, grzanie ... walenie ... cięcie, grzanie ... napier#$'lanie (żartuje <faktycznie> ) ... ale poszło... od 11.00 do 19.00 żeby wszystkie wahacze wymontować, z czego 3/4 dnia poszło na wyciągnięcie tych zasranych śrub, można by rzec po kilka milimetrów...
8 godzin na wahacze?... nie za długo?...
przecież to podobno godzinka czasu i po robocie :D

Swoją drogą to gratulacje za sukces <okok>
Miałem ze 2 lata temu takie D3 z 2003 roku które również miało wahacze z pierwszego montażu.
Ani jednej strony nie zrobiłem ani drugiej :/
Zakończyło się wymianą zwrotnic - nie zniszczyłem ich ale nie rokowały na sukces :/

Stare zwrotnice zostały u mnie i jakiś czas temu znalazłem chwilę żeby podjąć próbę zrobienia tego na stole.
Ponieważ był to już właściwie złom więc mogłem sobie grzać do woli i napierdzielać młotem ile wlezie.
Noi szczerze mówiąc na stole, na dużym imadle, z dużym gazowym palnikiem i dużym ciężkim młotem i tak nie daliśmy rady - ani jedna ani druga.
Ostatecznie obie zwrotnice pojechały na złom i to utwierdziło mnie tylko w mojej pierwotnej ocenie, że na samochodzie z tym nie walczyłem :/
CINEK pisze:Wiem, ze jest z 2002 tyle czemu po vin jest GNU a na aucie GCF <hmm> ciekawe czy są jakies roznice w tych dwóch...gdyby sie chciało podmienić...
Bo może ktoś ją już kiedyś wymienił ;)
CINEK pisze:O no widzisz, racja <okok> musze zerknąc jutro. Zobacze jeszcze czy elsa coś mówi o tych skrzyniach <hmm>
Podrzuć VIN ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl