części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Swap hamulców na Brembo S8

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 15 mar 2019, 23:05

https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... nki#333713
https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... htm#333746
https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... ht=#321038
https://www.a8team.pl/der-beste-a8-37-v ... htm#257035
.. itd wężyki przód bodaj T4 zamiast dedykowanych (bo taniej) też opisywane
Z samym adapterem nie pomogę, bo uważam, że lepiej jest wymienić zwrotnice (tak mam u siebie), ale na nim robił to m.in Wojtek https://www.a8team.pl/profiles/6394.htm i Paweł https://www.a8team.pl/profiles/1117.htm więc możesz pytać
Black Cars Matters

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 16 mar 2019, 09:02

Dziękuję! Jesteś najlepszy!

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 02 kwie 2019, 10:38

Czy przy tarczach zD3 360mm do PreFL adapter pod tarcze jest tego typu?
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-m ... 45e9e5cefe

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 kwie 2019, 12:16

ja się nie znam ale raczej pod tarcze między piastę nie pcha aluminium to jest zwykły dystans kola

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 kwie 2019, 16:42

a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 02 kwie 2019, 21:06

maciu pisze:a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? ;)
W jaki sposób?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 kwie 2019, 21:28

MeWaPKP pisze:
maciu pisze:a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? ;)
W jaki sposób?
w jakikolwiek... wtedy można przesunąć (odsunąć) tarczę do zewnątrz... tam był ;) na końcu...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Adam
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 239
Rejestracja: 31 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Adam » 14 paź 2019, 12:33

czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 paź 2019, 13:56

Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Ja montowałem, kilkukrotnie.
Moim zdaniem zmieni się na plus.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Adam
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 239
Rejestracja: 31 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Adam » 14 paź 2019, 14:14

FOSS pisze:
Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Ja montowałem, kilkukrotnie.
Moim zdaniem zmieni się na plus.


Czyli trzeba zwrotnicę nową i zaciski z s8 żadnych adapterów . I czy 18 avus wejdzie ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 paź 2019, 17:06

Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
Adam pisze:Czyli trzeba zwrotnicę nową i zaciski z s8 żadnych adapterów . I czy 18 avus wejdzie ?
Tak. Tak, Avus z preFL i FL R18 wchodzi na 380 i 385 na tych zaciskach.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 15 paź 2019, 08:30

dice111 pisze:
Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:
https://brakestock.pl/news/view-rzeczyw ... owego.html
Four rings to rule them all

Adam
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 239
Rejestracja: 31 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Adam » 15 paź 2019, 08:39

da się większą tarcze założyć do brembo s8 ? a może jakieś brembo 6 tłok za swap ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 paź 2019, 10:45

bez odpowiedniej pompy hamulcowej to też takie mody są bez sensu :P

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 15 paź 2019, 11:02

gtfan pisze:
dice111 pisze:
Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:
https://brakestock.pl/news/view-rzeczyw ... owego.html
Teoria teorią ale m.in Krzychu tu robił testy i tak nie jest, z tym 4, 2 i 6 tłokiem i można spokojnie wrzucić na 6 tłokach i 345 bodajże.
No i wzór wzorem, ale..należałoby również te zestawy porównywać po którymś z kolei hamowni a nie tylko pierwszym. Byc może zestawy z mniejsza ilością tłoczków, ale z większa powierzchnia tarczy po 3, 4 czy dalszym hamowaniu będą wysuwać sie na prowadzenie (a wlasciwie na tył, bo oto chodzi by szybciej sie zatrzymać, po mniejszej ilosci km) - mam pomysl na jedna z konkurencji na następny zlot ;p
Ktoś tutaj wrzucił 360 z D3 zamiast Brembo i.. nie był zadowolony, a tych swapów było więcej (głównie budżetowych). Być może z 380, czy 385 będzie lepiej, ale ta różnica nie będzie aż taka, by miało sens pchać w to tyle $ (pamiętajmy, że zmiana również wiąże się ze zmiana zwrotnic)
Co więcej w 8tłok chciałem iść bodaj z Phaetona/RS6, ale.. podobno często nawet po regeneracji któryś z tłoczków potrafi się zapiec.
Ja także mam 2 tlok na 380 z D4 i jasne, że daje radę, wręcz na cywilną jazdę super budżetowa sprawa, poza tym ja chciałem mieć wciąż na zimie Avusy R18, ale być może jak trafi się jakiś 6 tłok, gdzie R18 wlezie z mniejsza tarcza na tą felgę to kto wie.
Adam pisze:da się większą tarcze założyć do brembo s8 ? a może jakieś brembo 6 tłok za swap ?
U Ciebie właśnie w tym kierunku bym poszedł.
pepi pisze:bez odpowiedniej pompy hamulcowej to też takie mody są bez sensu :P
Też tak przed swapem myślałem, jakieś T4 można podobno łatwo zaadoptować, ale.. nie ma takiej potrzeby, nasze pompy są wydajne.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dice111, łącznie zmieniany 3 razy.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl