[D2 ALL ] Swap hamulców na Brembo S8
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... nki#333713
https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... htm#333746
https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... ht=#321038
https://www.a8team.pl/der-beste-a8-37-v ... htm#257035
.. itd wężyki przód bodaj T4 zamiast dedykowanych (bo taniej) też opisywane
Z samym adapterem nie pomogę, bo uważam, że lepiej jest wymienić zwrotnice (tak mam u siebie), ale na nim robił to m.in Wojtek https://www.a8team.pl/profiles/6394.htm i Paweł https://www.a8team.pl/profiles/1117.htm więc możesz pytać
https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... htm#333746
https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... ht=#321038
https://www.a8team.pl/der-beste-a8-37-v ... htm#257035
.. itd wężyki przód bodaj T4 zamiast dedykowanych (bo taniej) też opisywane
Z samym adapterem nie pomogę, bo uważam, że lepiej jest wymienić zwrotnice (tak mam u siebie), ale na nim robił to m.in Wojtek https://www.a8team.pl/profiles/6394.htm i Paweł https://www.a8team.pl/profiles/1117.htm więc możesz pytać
Black Cars Matters
Czy przy tarczach zD3 360mm do PreFL adapter pod tarcze jest tego typu?
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-m ... 45e9e5cefe
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-m ... 45e9e5cefe
Ja montowałem, kilkukrotnie.Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Moim zdaniem zmieni się na plus.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
Tak. Tak, Avus z preFL i FL R18 wchodzi na 380 i 385 na tych zaciskach.Adam pisze:Czyli trzeba zwrotnicę nową i zaciski z s8 żadnych adapterów . I czy 18 avus wejdzie ?
Black Cars Matters
A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:dice111 pisze:Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
https://brakestock.pl/news/view-rzeczyw ... owego.html
Four rings to rule them all
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Teoria teorią ale m.in Krzychu tu robił testy i tak nie jest, z tym 4, 2 i 6 tłokiem i można spokojnie wrzucić na 6 tłokach i 345 bodajże.gtfan pisze:A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:dice111 pisze:Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.Adam pisze:czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
https://brakestock.pl/news/view-rzeczyw ... owego.html
No i wzór wzorem, ale..należałoby również te zestawy porównywać po którymś z kolei hamowni a nie tylko pierwszym. Byc może zestawy z mniejsza ilością tłoczków, ale z większa powierzchnia tarczy po 3, 4 czy dalszym hamowaniu będą wysuwać sie na prowadzenie (a wlasciwie na tył, bo oto chodzi by szybciej sie zatrzymać, po mniejszej ilosci km) - mam pomysl na jedna z konkurencji na następny zlot ;p
Ktoś tutaj wrzucił 360 z D3 zamiast Brembo i.. nie był zadowolony, a tych swapów było więcej (głównie budżetowych). Być może z 380, czy 385 będzie lepiej, ale ta różnica nie będzie aż taka, by miało sens pchać w to tyle $ (pamiętajmy, że zmiana również wiąże się ze zmiana zwrotnic)
Co więcej w 8tłok chciałem iść bodaj z Phaetona/RS6, ale.. podobno często nawet po regeneracji któryś z tłoczków potrafi się zapiec.
Ja także mam 2 tlok na 380 z D4 i jasne, że daje radę, wręcz na cywilną jazdę super budżetowa sprawa, poza tym ja chciałem mieć wciąż na zimie Avusy R18, ale być może jak trafi się jakiś 6 tłok, gdzie R18 wlezie z mniejsza tarcza na tą felgę to kto wie.
U Ciebie właśnie w tym kierunku bym poszedł.Adam pisze:da się większą tarcze założyć do brembo s8 ? a może jakieś brembo 6 tłok za swap ?
Też tak przed swapem myślałem, jakieś T4 można podobno łatwo zaadoptować, ale.. nie ma takiej potrzeby, nasze pompy są wydajne.pepi pisze:bez odpowiedniej pompy hamulcowej to też takie mody są bez sensu
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dice111, łącznie zmieniany 3 razy.
Black Cars Matters