[D3 08 4.2TDI ] intercooler
[D3 08 4.2TDI ] intercooler
Witam Wszystkich,Pisze tutaj pierwszy raz,moze ktos zna warsztat ktory moze zrobic centralny intercooler do A8,cos w stylu wagnera do RS3 czyli zintegrowany z belka bo na inny nie ma miejsca.Za wszystkie informacje bede wdzieczny.Pozd.
Napisz do użytkownika senteza. Robił do swojej taki intercooler to może kogoś poleci.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
O ile dobrze pamiętam to dla Adriana (SENTEZA) robił Guzior albo też u kogoś innego jeszcze zamawiał.drago_o pisze:Napisz do użytkownika senteza. Robił do swojej taki intercooler to może kogoś poleci.
Ale pamiętam tą konstrukcję - oglądałem na żywo - bo byłem wtedy u Guziora gadać o tym projekcie.
I wtedy nie był to jeden cooler tylko dwa oddzielne ale fakt, rury coolerów zastępowały jednocześnie belkę zderzaka.
No chyba, że później, przy przebudowie projektu, coolery też były jeszcze jakoś zmieniane ale tego już nie kojarzę.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Były chyba dwa z 4.0 połączone jakoś. Ale przypadkiem nie przerobili tego na jeden jak turbo zostało się jedno?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie do końca wiem w czym z nimi problem jest. Może wystarczy kratki zmienić koło halogenów na takie od TDI?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ale kolega audica ma 4.2TDI więc kratki powinien mieć odpowiedniedrago_o pisze:Nie do końca wiem w czym z nimi problem jest. Może wystarczy kratki zmienić koło halogenów na takie od TDI?
A problem z coolerami jest taki, że fabryczne są dobre do fabrycznego softu.
Dla softa na 400KM 800Nm te fabryczne dają radę ale to jest raczej już ta górna granica.
Jeżeli ktoś chce robić mocniejszy soft to fabryczne coolery są za małe i prawdopodobnie o to właśnie koledze chodzi.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wydaje mi się, że oboje widzieliśmy dostatecznie dużo aby takich rzeczy nie zakładać 99% ludzi zmieniających przód, z jakiegokolwiek powodu, z którymi rozmawiałam, nie miała pojęcia o różnicy w kratkach halogenowych dla TDI i PB. Wolałem zapytaćAle kolega audica ma 4.2TDI więc kratki powinien mieć odpowiednie
[ Dodano: 2019-12-23, 09:22 ]
Instrukcje i ETKA często na tych intercoolerach przedstawia wentylatory. Czy one w ogóle istnieją w jakiejś wersji czy to pozostałość jakiegoś zamysłu konstrukcyjnego, którego nie chciało się nikomu usunąć?FOSS pisze:Jeżeli ktoś chce robić mocniejszy soft to fabryczne coolery są za małe i prawdopodobnie o to właśnie koledze chodzi.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zaskoczę cię...drago_o pisze:Instrukcje i ETKA często na tych intercoolerach przedstawia wentylatory. Czy one w ogóle istnieją w jakiejś wersji czy to pozostałość jakiegoś zamysłu konstrukcyjnego, którego nie chciało się nikomu usunąć?
A6C5 Allroad 4.2V8 bas - ma dodatkowe chłodniczki za kratkami i ma na nich dodatkowe wentylatory
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to może dostosowanie takich wentylatorów dałoby odpowiedni efekt? Na rysunkach 4.0 w ELSA zawsze są te wentylatory.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Witam.tak wlasnie chce zrobic,tzn centralny IC i program na +-400 km ale na luzie ,nie na maksymalnej wydajnosci IC bo w lecie i tak bedzie spadek mocy,Wieksze IC w miejsce oryginalnych,hmmm... pomysl bylby dobry ale wloty powietrza maja tak naprawde okolo 10 cm czystego,nie przeslonietego niczym wlotu powietrza,reszta jest zaslonieta chlodnicami a z drugiej strony halogenem.Wiem sa kierownice powietrza ale tak naprawde one same zaslaniaja czesciowo intercooler.Tuningowych bocznych nie idzie kupic,dorobienie to koszt podobny do centralnego,wiec nie ma sensu,lepiej zrobic centralny ktory da lepsze chlodzenie jak boczne.
zbyt skomplikowane na te moce ktore chce,latwiej bedzie zrobic intercooler a pozatym niewiele mozna zmiescic o okolicy oryginalnych intercoolerow,chce tylko intercooler i dobry program,turbiny i wtryski ogarna bez problemu 400km,najslabszy element to coolery.Skrzynia da rade,hamulce mam juz zrobione-cooler ,program i bede heepy.