[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
Ja na takim zestawieniu jeżdżę. Działa, hamuje, w producentach tarcz można przebierać. Polecam jeszcze moda zacisków pod klocki z Touarega (np. TEXTAR 2409801) - tak jak z tarczami, dużo większy wybór producentów i ceny niższe niż dedykowane do S8 Tylko czujniki zużycia trzeba oddzielnie kupować.
Four rings to rule them all
Witam , panowie przymierzam się do zakupu tarczy , piszecie ze 347 za A6 c6 pasuje , ma praktycznie taki sam wymiar , różnica tylko ze wentylacja tarczy w S8 jest od wewnątrz a w A6 od zewnątrz (budowa tarczy ) czy zmianaliscie kierownice powietrza czy dają radę tak jak są / wiadomo ze zależy od felg .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Zacznijmy od tego pod jakie zaciski chciałbyś to montować.SVG pisze:Witam , panowie przymierzam się do zakupu tarczy , piszecie ze 347 za A6 c6 pasuje , ma praktycznie taki sam wymiar , różnica tylko ze wentylacja tarczy w S8 jest od wewnątrz a w A6 od zewnątrz (budowa tarczy )
Do A8/S8 D2 montowałem kierownice powierza od Phaetona.SVG pisze:... czy zmianaliscie kierownice powietrza czy dają radę tak jak są / wiadomo ze zależy od felg .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Adam pisze:jest wszystko ok sam mam z a6 c7 terazSVG pisze:Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30
ale Do S8 d2 ewentualnie pasuje tarcza z A6 c6 347 x30 bo w c7 ma inne odsadzenia , roznica w tarczy S8 a A6 jest w tym ze powietrze wpada od wewnętrz tarczy w S8 a w A6 od zewnątrz ,
Moje pytanie brzmi czy tarcze pasują , wiem ze klocek może nie zakryje powierzchni w 100 procentach . I jak z chodzeniem dałeś kierownice od VW. I jest Ok tarcza się nie przegrzewa ? Mam klocki orginał kupione ( w opakowaniu Audi jest brembo , trochę inne niż jak się kupi brembo normalnie bo są inne wygłuszenia klocka /blachy tłumiące i materiał cierny jest inny , chciałem założyć brembo tarcze nawiercane , na początku miałem plan na Rottingera ale one nie są Naweglane powierzchniowo. Zostaje tylko brembo , ATE lub ebc , bo pózniej to ceny kosmos
SVG pisze:Adam pisze:jest wszystko ok sam mam z a6 c7 terazSVG pisze:Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30
ale Do S8 d2 ewentualnie pasuje tarcza z A6 c6 347 x30 bo w c7 ma inne odsadzenia , roznica w tarczy S8 a A6 jest w tym ze powietrze wpada od wewnętrz tarczy w S8 a w A6 od zewnątrz ,
Moje pytanie brzmi czy tarcze pasują , wiem ze klocek może nie zakryje powierzchni w 100 procentach . I jak z chodzeniem dałeś kierownice od VW. I jest Ok tarcza się nie przegrzewa ? Mam klocki orginał kupione ( w opakowaniu Audi jest brembo , trochę inne niż jak się kupi brembo normalnie bo są inne wygłuszenia klocka /blachy tłumiące i materiał cierny jest inny , chciałem założyć brembo tarcze nawiercane , na początku miałem plan na Rottingera ale one nie są Naweglane powierzchniowo. Zostaje tylko brembo , ATE lub ebc , bo pózniej to ceny kosmos
Pomyliłem się mam w s8 d2 brembo tarcze z a6 c6 wszystko pasuję
Adam pisze:SVG pisze:Adam pisze:
Pomyliłem się mam w s8 d2 brembo tarcze z a6 c6 wszystko pasuję
Czyli Brembo nawiercane bedą godne polecenia , a osłony od VW raczy pasują plug and play ??
Chyba najlepsza tarcza do Z tych tańszych wsunie 1150 PLN komplet orginał kosztuje , ale zastanawiam się co lepsze ?? Co polecacie koledzy ? Te 400 zł nie robi wielkiej różnicy
Mam u siebie oryginał w A6 c6 320 mm nie mogę złego słowa powiedzieć , tarcze maja 90 tys km , bedą 3 raz klocki zmieniał , oczywiście na oryginalne ( bo sa tańsze niż ATE ) w AP po zniszcz 165 Pln , tarcze ponad 1000 grubo ale warto .
Moim zdaniem, jeśli tarcze są wentylowane od strony felgi, to osłony z VW niewiele dadzą w kwestii chłodzenia. Może te nawiercenia jakąś różnicę będą robić (dopóki się nie zapchają pyłem z klocków), ale raczej nie porównywalną z sytuacją, gdy wentylacja jest od strony osłony.
Więc jeśli depczesz ostro i zależy Ci na maksymalnej skuteczności w każdych warunkach, idź w tarcze dedykowane do S8 (albo zmień całość na coś większego - to się tyczy też tylnych hamulców). Jeśli kluczową rolę gra relacja ceny do jakości, to tarcze z A6 C6 są ok. U mnie 120tys i 4 komplety klocków wytrzymały, ale to dupowóz i jeżdżę zachowawczo.
Więc jeśli depczesz ostro i zależy Ci na maksymalnej skuteczności w każdych warunkach, idź w tarcze dedykowane do S8 (albo zmień całość na coś większego - to się tyczy też tylnych hamulców). Jeśli kluczową rolę gra relacja ceny do jakości, to tarcze z A6 C6 są ok. U mnie 120tys i 4 komplety klocków wytrzymały, ale to dupowóz i jeżdżę zachowawczo.
Four rings to rule them all
No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotorsports.com/pro ... ake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy.
https://www.singularmotorsports.com/pro ... ake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy.
Four rings to rule them all
łapacze?gtfan pisze:No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotorsports.com/pro ... ake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy.
poczytaj o kierownicach powietrza i czym się różnią od osłony jedno ma inne zadanie od drugiego
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
No, te odstające wihajstry, łapią powietrze, więc to łapaczemaciu pisze:łapacze?gtfan pisze:No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotorsports.com/pro ... ake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy.
Four rings to rule them all