[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
Ja 3tyś km temu zrobiłem swap na heble od D3. Tarcze Zimmerman standard+ klocki Zimmerman. Po 2.5tyś zaczęło bić przy hamowaniu. [Wszystko ładnie wyczyszczone, złożone, zwrotnica prosta]. Reklamowałem tarcze i klocki, po ekspertyzie reklamacja uznana.
Zastanawiam się nad założeniem tarcz Rotinger. W S6 C5 u znajomego się spisują. Ma ktoś doświadczenie z tą firmą? Jakie klocki, by pasowały do tego setu? Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć.
Tu cennik gdyby kogoś interesowało:
20653/T3-656pln brutto za komplet
20653/T4-672pln brutto za komplet
20653/T5-680pln brutto za komplet
Zastanawiam się nad założeniem tarcz Rotinger. W S6 C5 u znajomego się spisują. Ma ktoś doświadczenie z tą firmą? Jakie klocki, by pasowały do tego setu? Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć.
Tu cennik gdyby kogoś interesowało:
20653/T3-656pln brutto za komplet
20653/T4-672pln brutto za komplet
20653/T5-680pln brutto za komplet
Mam te Rotingery, numer 5 na Twoim rysunku, na razie jakies 8 tysiecy na nich przejechalem z klockami Textar i zlego slowa nie powiem. Poprzednie tarcze ATE po ok. 2 tysiacach sie wziely i pogiely.....sux256 pisze:
Zastanawiam się nad założeniem tarcz Rotinger. W S6 C5 u znajomego się spisują. Ma ktoś doświadczenie z tą firmą? Jakie klocki, by pasowały do tego setu? Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć.
Tu cennik gdyby kogoś interesowało:
20653/T3-656pln brutto za komplet
20653/T4-672pln brutto za komplet
20653/T5-680pln brutto za komplet
Obrazek
Witam
Musze kupić tarcze i klocki na przód. Chciałem kupić zwykłe zimermana tylko że są 2 rodzaje:
Wentylowane wewnętrznie i wentylowane zewnętrznie. Które lepiej wybrać ? Do tego klocki ATE standard.
Kuszą mnie jeszcze tarcze Rotinger GT ( nacinane i nawiercane) 540zł komplet.
Ale nie wiem jak z ich jakością, i na pewno klocki znikają dużo szybciej na takich tarczach.
Musze kupić tarcze i klocki na przód. Chciałem kupić zwykłe zimermana tylko że są 2 rodzaje:
Wentylowane wewnętrznie i wentylowane zewnętrznie. Które lepiej wybrać ? Do tego klocki ATE standard.
Kuszą mnie jeszcze tarcze Rotinger GT ( nacinane i nawiercane) 540zł komplet.
Ale nie wiem jak z ich jakością, i na pewno klocki znikają dużo szybciej na takich tarczach.
panowie czy ktos mial moze u siebie taki oto zestaw i jest w stanie cos powiedziec?
http://allegro.pl/tarcze-wiercone-klock ... 70247.html
warto czy wrzucic zwykle tarcze ate + klocki TRW?
http://allegro.pl/tarcze-wiercone-klock ... 70247.html
warto czy wrzucic zwykle tarcze ate + klocki TRW?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3149
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Walcowane było to fefdziesiąt x - https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-za ... t12081.htm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie pytanie z innej beczki. Czy w d2 fl śruby M14, którymi przykręcone jest jarzmo lubią się zapiec? Próbowałem je odkręcić kluczem z ramieniem około 20-25cm i nie szło ruszyć, więc nie wiem czy przedłużać ramię siły, boję się, że urwę śrubę. Powinny pójść bez większego problemu czy raczej normą jest wygrzewanie?
Te śruby dokręca się siłą 140-160 Nm a często i gęsto dokręcają to specjaliści kluczem pneumatycznym do oporu,PanMariusz pisze:Panowie pytanie z innej beczki. Czy w d2 fl śruby M14, którymi przykręcone jest jarzmo lubią się zapiec? Próbowałem je odkręcić kluczem z ramieniem około 20-25cm i nie szło ruszyć, więc nie wiem czy przedłużać ramię siły, boję się, że urwę śrubę. Powinny pójść bez większego problemu czy raczej normą jest wygrzewanie?
więc normą jest że trzeba użyć sporej siły próbując odkręcić je zwykłą grzechotką.