części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
SVG
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 28 lip 2017, 07:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: SVG » 04 lut 2020, 12:07

Możecie się śmiać ma felgi prawie pełne na zimę i przy kilku mocniejszych hamowaniach czuje różnice ze się nie chłodzą jak na letnich gdzie jest przewiew. Wiec napewno ma to znaczenie póki jedno hamowanie czy 2 to tylko kwestia tarczy klocka , ale normalna dla mnie prędkość przelotowa ma expresuwce autostradzie to 160-180 ( jak nie ma korków ) , jak się zahamuje , kilka razy przed jakimś idiota z TIRa bo znalazł lukę , Do 90 widać różnice . A jak się zaczyna jechać 180-220,230 bo szybciej nie jędze to wystarczy 3 hamowania i różnica jest ( to samo auto koła zimowe / letnie ) kiedyś myślalem ze po prostu po zmianie na zimowe z czasem po prostu hamulce się kończą , ale było ich sporo założyłem letnie jak ręka odjął , i właśnie kiedyś z kolega się zgadzaliśmy ze tez mi się tak wydaje z tym ze on ma odwrót letnie prawie pełne , myślał ze kwestia ( lata ) ale po kolejnej zmianie kół efekt się powiela . U mnie w A6 u kolegi w SuperB . Więc chłodzenie nawet w cywilnym aucie jest ważne ( nie mowię tu by montować rury jak kolega wstawił foto , ale to co przewidział producent lub coś extra 😀

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 lut 2020, 18:52

jak wejdą nowe przepisy 50 i [po prawku :P na dodatek dronów nakupywali za 5 baniek ... to odpoczniesz ze 3 miechy od tego hamowania :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl