[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
Możecie się śmiać ma felgi prawie pełne na zimę i przy kilku mocniejszych hamowaniach czuje różnice ze się nie chłodzą jak na letnich gdzie jest przewiew. Wiec napewno ma to znaczenie póki jedno hamowanie czy 2 to tylko kwestia tarczy klocka , ale normalna dla mnie prędkość przelotowa ma expresuwce autostradzie to 160-180 ( jak nie ma korków ) , jak się zahamuje , kilka razy przed jakimś idiota z TIRa bo znalazł lukę , Do 90 widać różnice . A jak się zaczyna jechać 180-220,230 bo szybciej nie jędze to wystarczy 3 hamowania i różnica jest ( to samo auto koła zimowe / letnie ) kiedyś myślalem ze po prostu po zmianie na zimowe z czasem po prostu hamulce się kończą , ale było ich sporo założyłem letnie jak ręka odjął , i właśnie kiedyś z kolega się zgadzaliśmy ze tez mi się tak wydaje z tym ze on ma odwrót letnie prawie pełne , myślał ze kwestia ( lata ) ale po kolejnej zmianie kół efekt się powiela . U mnie w A6 u kolegi w SuperB . Więc chłodzenie nawet w cywilnym aucie jest ważne ( nie mowię tu by montować rury jak kolega wstawił foto , ale to co przewidział producent lub coś extra 😀