![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL] Zaparowane szyby
Nie polewałem ale po deszczu nie widzę żeby jakaś woda stała .Te przy nadkolach miałem zapchane i to mocno i dlatego myślę że tamte też mogą być.W ogóle nie wiem jak one wyglądają i jakiej są średnicy.Na lato jeszcze profilaktycznie zobaczę te gumki z klimy co są przy tunelu ale one raczej nie bo mam sucho pod dywanikami
a na zakrętach jak skręcasz słyszysz czy woda tobie chlupie w układzie nawiewu ??
Jeśli tak to odpływy od klimy zapchane ,
A tu że jaszcze są gdzieś jakieś odpływy pod szybą z przodu to zabiłeś mi ćwieka , myślałem że są tylko te w nadkolach i one odprowadzają wodę z pod szyby .
Jeśli tak to odpływy od klimy zapchane ,
A tu że jaszcze są gdzieś jakieś odpływy pod szybą z przodu to zabiłeś mi ćwieka , myślałem że są tylko te w nadkolach i one odprowadzają wodę z pod szyby .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

No ja też wątpię że będą zapchane bo nie mam tam wody ale profilaktycznie chciałem to sprawdzić.woda mi nie chlupie ale mam taki problem że jak skręcam w lewo to mi nawiew dużo słabiej dmucha to dopiero jest tragedia nie mam pojęcia co to ma wspólnego ze skrętem w lewo bo w prawo normalnie.Może siła odśrodkowa na coś tak działa albo może woda w tym wentylatorze jest i jakieś zwarcie robi , nie wiem już zgłupiałem
raczej nie powinno mieć z tym nic wspólnego , miałem wodę w układzie wentylacji tyle że aż się wylewało mi na nogi jak skręcałem , nie miałem takich objawów jak ty PIPPEN,
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- pudloc86
- Forum Audi A8
- Posty: 123
- Rejestracja: 09 sty 2011, 09:06
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lisia Góra
Witam dołocze sie do tematu bo ostanio tez bardzo mi paruja szyby jak jade i zaczyna padać deszcz jest dobrze, ale gdy postoi auto w deszczu jakoś godzinkę zaczynam znowu jechac to paruja i nie wiem gdzie jest problem, odplyw z nadkoli oczyściłem nawet sciagnołem te gumki calkowice po obu stronach. Wody w tunelu raczej nie mam bo ostanio sprawdzałem silniczki łopatek co otweraja klapki w nawiewie bo jedna strona mi nie dmucha i przy okazji zaglodałem do tych weżow w tunelu i było sucho. Zastanwiam się nad tym odplywem co ktos na zdjeicu pokazywal koło wentyalota (pod maska) tylko nie wiem jak je zlokalizowąc. Nie znalazłem... Moje Audi 99r 4,2 LIFt może ktos wie jak to znaleśc czy wogule tam jest ten weżyk, może przerobił ktoś ten temat.
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
Audi A8 4.2 V8
Pod środkowym nawiewem jest podłużna wąska plastikowa listwa z której wychodzą dwa gumowe sączki odprowadzające wodę z podszybia.pudloc86 pisze:Zastanwiam się nad tym odplywem co ktos na zdjeicu pokazywal koło wentyalota (pod maska) tylko nie wiem jak je zlokalizowąc. Nie znalazłem... Moje Audi 99r 4,2 LIFt może ktos wie jak to znaleśc czy wogule tam jest ten weżyk, może przerobił ktoś ten temat.
Od góry brak jest normalnego dostępu... zasłania obudowa środkowego nawiewu a ją, zgodnie ze sztuką, demontuje się od wewnątrz po zdemontowaniu całego klimatronika.
Od dołu dojście sączki wychodzą w okolicy skrzyni biegów i tylko od dołu można się do nich jakoś w miarę sensownie dobrać.
Niestety czyszczenie/przepychanie z dołu może nie zakończyć problemu całkowicie bo chodzi przecież o syf który jest na górze a jak ktoś ma pecha to może mieć tam na podszybiu jakieś liście i inny syf..... także od góry trzeba chyba z jakimś odkurzaczem wjechać albo jakoś tak co by oczyścić jak najwięcej.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Apropos tych sączków na środku podszybia to tak to wygląda ↓↓↓
![Obrazek]()
Jak widać są dosyć krótkie dlatego można je przeoczyć spoglądając od dołu ;-)
Jak widać są dosyć krótkie dlatego można je przeoczyć spoglądając od dołu ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-