części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 ] Przekreślone P z piorunkami i błąd sterownika

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 mar 2020, 20:17

dice111 pisze:Skoro jest roznica (a ja mialem preFL i Ty takze) to podejrzewam, że można to pewnie gdzies i jakos ustawic, albo mialem popsuty samochód ;p
Albo ja mam :)

Możliwości jak to w D3 cała gama. Może gdzieś jest jakaś dziwna adaptacja. Może wersja softu skrzyni - do mnie jest dostępna nowsza wersja niż mam teraz ale jeszcze nie instalowałem. W ogóle zaczynając od tego, że skrzynia o innym oznaczeniu i inny silnik :P

[ Dodano: 2020-03-19, 20:17 ]
chicken20091986 pisze:A żeby zdemontować silniczek musze go cofac kompem ?
Nie, do demontażu silniczka nie musisz. Tylko najlepiej zrób to na puszczonym ręcznym ;) Ale jakby co to w bagażniku powinieneś mieć torxa do cofania ręcznego ręcznie. Można jeździć bez silniczka. Tylko nie zaciągaj ręcznego i aby nie piszczało do czasu naprawy wyciągnij bezpiecznik sterownika ręcznego. Zapiszczy tylko na początku i nie będzie piszczeć co chwila.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 19 mar 2020, 20:24

Dziwne jest to że bład nie znika . Rozumiem jak bym skasowal błąd zaciągnął reczny i znowu by sie pojawil bo jakis opor stawia cos. A tu nawet na sucho bład nie znika

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 19 mar 2020, 20:33

Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości w D3

1.Ręczny zaciągnięty sam się zwolni po dodaniu gazu, ale tylko przy zapiętych pasach.
2.Podczas jazdy zaciągając ręczny auto hamuje gwałtownie hamulcami hydraulicznymi (nie ręcznym przy prędkości ponad 8km/h).
3. Jeśli podczas jazdy np. pasażer będzie zaciągał ręczny to wciskając pedał gazu przycisk ręcznego nie będzie działał

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 mar 2020, 21:56

Raczej chodzi o ruszanie a nie hamowanie.

A opór co stawia... Może nie potrafi się cofnąć do końca.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6017
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 20 mar 2020, 07:17

Marcin2013 pisze:1.Ręczny zaciągnięty sam się zwolni po dodaniu gazu, ale tylko przy zapiętych pasach.
Czyli bez pasów jest tak jak pisałem wcześniej ?

Zara bydzie, ze dice bez pasów jeździ ;p
Black Cars Matters

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 20 mar 2020, 07:26

chicken20091986 pisze:Dziwne jest to że bład nie znika . Rozumiem jak bym skasowal błąd zaciągnął reczny i znowu by sie pojawil bo jakis opor stawia cos. A tu nawet na sucho bład nie znika
Na 99% obstawiam pękniętą obudowę silniczka (powód wiadomo puchnące aluminium zacisku) i dostała się woda wraz z syfem miałem kiedyś tak u siebie, naprawiłem tak dorywczo na jakiś czas, wymontowałem silniczek (to tylko dwie śruby i jedna kostka) potraktowałem mocno WD40 i silniczek działał jeszcze ponad rok. Skoro pisałeś że głośno pracował to raczej jest tak jak piszę :] A jak by co to spokojnie możesz jeździć z wymontowanym. A błąd nie znika bo pewnie nie wrócił do pozycji zadanej przez sterownik.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 20 mar 2020, 12:07

Dzisiaj sprawdze jak wyglada wnętrze wyczyszcze i sprawdze . Tylko co generuje błąd jeżeli silniczek jest w spiczynku a błedu nie idzie skasować. Nie cofa sie do końca bo stawia opór i komputer bedzie widział bład oporu , chociaż jak zaciągne ręczny też nie da rady skasować. No nic pozostało rozebrać.

[ Dodano: 2020-03-20, 12:07 ]
W środku bylo dużo nieczystości obudowa pęknięta lekko , wyczyścilem przesmarowalem pękniecie potraktowałem klejem do szyb i złożyłem . Ws,ystko zniklo po przejechaniu kilkunastu metrow.
Dzìeki za pomoc

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 20 mar 2020, 19:22

chicken20091986 pisze:Dzìeki za pomoc
Wystarczy kliknąć "pomógł" :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl