Panowie,
Pomóżcie, podpowiedzcie rozwiązanie...
Jakiś czas temu pojawiły mi się trzy błędy: lewa poduszka skrzyni, lewa poduszka silnika i zawor chlodzenia oleju przekladniowego (zwarcie z masą). Oczywiście pierwsza mysl, pechowo padły te elementy. Kupiłem poduszki, zawór i jakież było moje zdziwienie kiedy po wymianie bledy pozostały. Kolega z forum naprowadził mnie na trop -problem elektryczny. Znalazłem we Wrocławiu elektryka, ktory ma jakies pojecie (co nie było łatwe), posprawdzał i znalazł przepalony bezpiecznik. Wymienił i błędy daly sie skasować. Przy odbiorze samochodu wyprowadził mnie z dobrego nastroju stwierdzeniem, ze nie znalazł przyczyny a usunął czasowo skutek. Mialem jeździć i obserwować , no i miesiąc było ok. Kilka dni temy cała historia powróciła, zgodnie z ustaleniami podstawiłem mu samochód na dalsze sprawdzenia. Wpadł na pomysł żeby poprowadzić odzielnie zasilanie na zawór chlodzenia oleju z odzielnym bezpiecznikiem. Wedlug tego pomyslu jesli problemem sa poduszki to spali sie jeden bezpiecznik, jesli zawór to drugi. Teoretycznie ok, w praktyce niestety, dzis znow zolta kontrolka na desce, podlaczam ODISa i wszystkie trzy błędy .
Może ktoś ma pomysł, spotkał sie z tym problemem i podpowie gdzie szukać? Nie wiem, wiązka walnieta i jakis przewod robi zwarcie?
Ewentualnie dajcie namiar na kogos w okolicach Wroclawia, kto mi ten problem ogarnie
Pozdrawiam, Mariusz
[D4 10 4.2TDI ] Problem z elektryką
Niestety moja wiedza i umiejętności nie są wystarczające żeby tam zaglądać
Bardziej pytam w imieniu elektryka ktoremu zlecę sprawdzenie.
Jak sądzisz usunięcie tej awarii może miec pozytywny wpływ na pracę skrzyni biegów? Czy to są dwie różne historie. Na cieplym przeciąga między 2 i 3, jakoś podswiadomie połączyłem to sobie z błędem zaworu chlodzenia skrzyni.
Bardziej pytam w imieniu elektryka ktoremu zlecę sprawdzenie.
Jak sądzisz usunięcie tej awarii może miec pozytywny wpływ na pracę skrzyni biegów? Czy to są dwie różne historie. Na cieplym przeciąga między 2 i 3, jakoś podswiadomie połączyłem to sobie z błędem zaworu chlodzenia skrzyni.
Dziś odebralem samochód od wspomnianego wcześniej elektryka, wydaje się ze problem został rozwiazany
Zwarcie zostało znalezione w kostce, w okolicach lewego sterownika silnika. Co ciekawe z zewnątrz kostka nie wskazywała na jakąkolwiek usterkę. Kostka i jakieś inne "pierdółki " kupione w ASO, wymienione...błędów brak <radocha>
Teoretycznie rzecz banalna, ale ile to mnie kosztowało, głównie za roboczogodziny, niech to szlag trafi
Zwarcie zostało znalezione w kostce, w okolicach lewego sterownika silnika. Co ciekawe z zewnątrz kostka nie wskazywała na jakąkolwiek usterkę. Kostka i jakieś inne "pierdółki " kupione w ASO, wymienione...błędów brak <radocha>
Teoretycznie rzecz banalna, ale ile to mnie kosztowało, głównie za roboczogodziny, niech to szlag trafi
No, widzę że jednak się udałomarchem pisze:Dziś odebralem samochód od wspomnianego wcześniej elektryka, wydaje się ze problem został rozwiazany
Zwarcie zostało znalezione w kostce, w okolicach lewego sterownika silnika...
I nawet w podobnym kierunku co rozmawialiśmy (wiązka) tylko u mnie w innym trochę miejscu był problem. I też z zewnątrz kostki wyglądały ok a w środku zielono.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-