Dzisiaj coś takiego ustawiłem do zdjęć:
![]() |
![]() |
![]() |
Trzy generacje W12 zdjęcia z otwartymi maskami
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Trzy generacje W12 zdjęcia z otwartymi maskami
Hej
Dzisiaj coś takiego ustawiłem do zdjęć:
![Obrazek]()
Dzisiaj coś takiego ustawiłem do zdjęć:
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2021, 11:55 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.
- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
- Doc
- Administrator
- Posty: 559
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:40
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1995
- Silnik: V8 3.7
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Legionowo
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
W12 D2 - sucha miska olejowa, całkiem inaczej to wygląda niż w przypadku mokrej miski.
Olej jest trzymany w osobnym zbiorniku, dwie pompy oleju.
Grubość miski suchej to 1/3 wysokości mokrej, silnik można posadzić niżej.
Smarowanie w każdych warunkach przeciążeń.
Mniejsze opory silnika (wał styka się z mniejszą ilością oleju podczas pracy, można oszczędzić do 2% mocy).
![Obrazek]()
Olej jest trzymany w osobnym zbiorniku, dwie pompy oleju.
Grubość miski suchej to 1/3 wysokości mokrej, silnik można posadzić niżej.
Smarowanie w każdych warunkach przeciążeń.
Mniejsze opory silnika (wał styka się z mniejszą ilością oleju podczas pracy, można oszczędzić do 2% mocy).
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Zapewne przez koszty przy produkcji i ryzyko uszkodzeń w perspektywie robienia dużych ilości kilometrów. Ale to pewnie tylko Niemcy wiedzą.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Miejsce na zbiornik oleju... W diabła miejsca to zabiera i musi być w miarę blisko silnikadice111 pisze:Dlaczego z tego zrezygnowano ? Główne wady z Twojej perspektywy ?marekp750 pisze:W12 D2 - sucha miska olejowa, całkiem inaczej to wygląda niż w przypadku mokrej miski.
i
Koszty.
W zbiorniku na olej jest nawet wcięcie by prawe światło przeciwmgielne się zmieściło.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2021, 11:48 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.