[D2 96 4.2PB/LPG ] TIP... Co jest grane ??
[D2 96 4.2PB/LPG ] TIP... Co jest grane ??
Witam
do rzeczy: stałem na światłach z zamiarem skrętu w lewo (Wrocław, skręt w lewo z ul. Kosmonautów w Górniczą od strony Glinianek), skręt jest 90 stopni, ale po łuku, nie ostry.
Jak wjeżdżałem w ul. Górniczą miałem około 30-40 km/h na liczniku bez butowania.
Pod sam koniec skrętu przy prostaowaniu kół poczułem, że tył idzie na zew. stronę, tak jakby sie ślizgał na lodzie, skontrowałem wyprostowałem i dalej już ok bo prosta.
Warunki: 10C na termometrze, czysty, suchy asfalt, opony zimowe - przód Continental 6mm bieżnik 2009 r, tył Dunlop 6-7 mm bieżnik 2009 r, ciśnienie 2.2 we wszystkich kołach, bieżniki bez błota itp rzeczy, suche, amorki nowe Blisteina, zawieszenie bez luzów. Kiedys miałem podobną sytuację, ale było to na mokrej drodze i nie za bardzo sie tym przejąłem, ale teraz na suchym czystym asfalcie takie numer!!.
Co może być nie tak ??
do rzeczy: stałem na światłach z zamiarem skrętu w lewo (Wrocław, skręt w lewo z ul. Kosmonautów w Górniczą od strony Glinianek), skręt jest 90 stopni, ale po łuku, nie ostry.
Jak wjeżdżałem w ul. Górniczą miałem około 30-40 km/h na liczniku bez butowania.
Pod sam koniec skrętu przy prostaowaniu kół poczułem, że tył idzie na zew. stronę, tak jakby sie ślizgał na lodzie, skontrowałem wyprostowałem i dalej już ok bo prosta.
Warunki: 10C na termometrze, czysty, suchy asfalt, opony zimowe - przód Continental 6mm bieżnik 2009 r, tył Dunlop 6-7 mm bieżnik 2009 r, ciśnienie 2.2 we wszystkich kołach, bieżniki bez błota itp rzeczy, suche, amorki nowe Blisteina, zawieszenie bez luzów. Kiedys miałem podobną sytuację, ale było to na mokrej drodze i nie za bardzo sie tym przejąłem, ale teraz na suchym czystym asfalcie takie numer!!.
Co może być nie tak ??
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 08:54 przez robsonik4, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego sam odpowiedziałeś sobie na pytanie
Opony zimowe zachowują swoją właściwość przy temperaturze chyba +4C /+7C w dół , a letnia opona od tych +4 stopni w z wyż . Czy jakoś tak ;-)
Najprawdopodobniej za miękka guma opony na tą temperaturę i się ślizga .robsonik4 pisze:10C na termometrze, czysty, suchy asfalt, opony zimowe
Opony zimowe zachowują swoją właściwość przy temperaturze chyba +4C /+7C w dół , a letnia opona od tych +4 stopni w z wyż . Czy jakoś tak ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
to wynika dalej na winę opon :mrgreen:
Chyba że bym sprawdził tylne łączniki stabilizatora :wpale:
Chyba że bym sprawdził tylne łączniki stabilizatora :wpale:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze