części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] TIP... Co jest grane ??

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

[D2 96 4.2PB/LPG ] TIP... Co jest grane ??

Post autor: robsonik4 » 07 lut 2011, 18:32

Witam

do rzeczy: stałem na światłach z zamiarem skrętu w lewo (Wrocław, skręt w lewo z ul. Kosmonautów w Górniczą od strony Glinianek), skręt jest 90 stopni, ale po łuku, nie ostry.
Jak wjeżdżałem w ul. Górniczą miałem około 30-40 km/h na liczniku bez butowania.
Pod sam koniec skrętu przy prostaowaniu kół poczułem, że tył idzie na zew. stronę, tak jakby sie ślizgał na lodzie, skontrowałem wyprostowałem i dalej już ok bo prosta.
Warunki: 10C na termometrze, czysty, suchy asfalt, opony zimowe - przód Continental 6mm bieżnik 2009 r, tył Dunlop 6-7 mm bieżnik 2009 r, ciśnienie 2.2 we wszystkich kołach, bieżniki bez błota itp rzeczy, suche, amorki nowe Blisteina, zawieszenie bez luzów. Kiedys miałem podobną sytuację, ale było to na mokrej drodze i nie za bardzo sie tym przejąłem, ale teraz na suchym czystym asfalcie takie numer!!.
Co może być nie tak ??
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 08:54 przez robsonik4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 lut 2011, 18:40

Kolego sam odpowiedziałeś sobie na pytanie
robsonik4 pisze:10C na termometrze, czysty, suchy asfalt, opony zimowe
Najprawdopodobniej za miękka guma opony na tą temperaturę i się ślizga .

Opony zimowe zachowują swoją właściwość przy temperaturze chyba +4C /+7C w dół , a letnia opona od tych +4 stopni w z wyż . Czy jakoś tak ;-)

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 07 lut 2011, 19:09

Raczej nie będzie to wina miękkiej gumy. Moim zdaniem może tu mieć spore znaczenie średnica kół między osiami lub luzy ewentualnie zbieżność zawieszenia.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
dzidzia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 13 wrz 2010, 08:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: dzidzia » 07 lut 2011, 19:19

a może rozlana ropa na jezdni?
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 07 lut 2011, 20:33

jezdnia była czysta, zatrzymałem sie jakies 50m od tego miejsca i poszedłem zobaczyć, tam był tylko czysty suchy asfalt.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 lut 2011, 20:35

to wynika dalej na winę opon :mrgreen:
Chyba że bym sprawdził tylne łączniki stabilizatora :wpale:

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 08 lut 2011, 15:19

silentblocki tył kolego

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 08 lut 2011, 15:59

?? co to jest ??

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 08 lut 2011, 16:08

paulo79, przecież silentblocki są w belce, a u nas są wahacze :P

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 08 lut 2011, 19:28

robertas pisze:paulo79, przecież silentblocki są w belce, a u nas są wahacze :P
a to nie moze byc silentblock wahacza? pracuje 5 rok w sklepie i w kazdym katalogu podany jest silent block wahacza badz tuleja wahacza wiec niewiem o co ci teraz chodzi.....

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 11 lut 2011, 01:06

amorki
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl