[D2 00 3.3TDI ] Błędy poduszki
[D2 00 3.3TDI ] Błędy poduszki
Witam dziś podpiołem vaga i wyskoczyły dwa błędy:
1220 Zapalnik poduszki powietrznej tylnej prawej - N202
zbyt duża oporność
1228 Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
przerwa lub zwarcie do plusa
Po skasowaniu kontrolka gaśnie i po 5 sek zapala się ponownie i błędy powracają.
Co może być przyczyną i w jaki sposób pozbyć tego defektu?
1220 Zapalnik poduszki powietrznej tylnej prawej - N202
zbyt duża oporność
1228 Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
przerwa lub zwarcie do plusa
Po skasowaniu kontrolka gaśnie i po 5 sek zapala się ponownie i błędy powracają.
Co może być przyczyną i w jaki sposób pozbyć tego defektu?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 08:55 przez gumiss64, łącznie zmieniany 2 razy.
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
nie kasuj błędów tylko staraj się je usunąć , może masz jakieś styki zaśniedziałe od poduch , musisz to obejrzeć bo to może być niebezpieczne , np może się nie otworzyć poducha , lub co gorsze może wywalić podczas jazdy , podjedź do elektryka i niech sprawdzi co jest nie tak z tym .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
nie przepadam za elektrykami ani żadnymi mechanikami :-P jutro odłączę akusa i lookne czy tak jak piszesz
Czy komuś nasuwa się jeszcze na myśl co to może być?
być może kostka jest odłączona.mdamian pisze: jakieś styki zaśniedziałe od poduch
Czy komuś nasuwa się jeszcze na myśl co to może być?
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
Jest to słaby styk gdzieś na kostce od poduszki. Ja dla odmiany mam od czasu do czasu problem z poduszką pasażera. Zapala mi się kontrolka poduszki po wykasowaniu błędu wszystko jest ok. Jest tylko jedna reguła po przekręceniu kluczyka nie odpalam od razu auta tylko chwilę czekam bo przy spadku napięcia moduł poduszki potrafi głupieć i wyskakuje właśnie błąd poduszki. Może u ciebie jest podobnie.
Dążenie do doskonałości.
Witam,dice111 pisze:Różne jaja wyskakują przy słabym aku.
Odgrzewam temat z takim pytaniem:
Pojawia mi się błąd AIRBAG, nieraz zgaśnie, ale przeważnie się ciągle wyświetla.
Problem pojawił się po tym jak "testowałem" fotel pasażera i ustawiałem go w ekstremalnych pozycjach.
Dodatkowo wiem, że mam bardzo słaby akumulator.
I tu moje pytanie:
Czy najpierw szukać przyczyny tego błędu AIRBAG - sprawdzić styki, kostki,
czy lepiej najpierw wymienić akumulator?
Generalnie to mam trochę rzeczy do zrobienia z elektryką (roleta spadła, nie działają głośniki z tyłu, nawigacja nie czyta płyty - nawet oryginalnej)
Co radzicie?
Najpierw się z tym wszystkim uporać i potem dopiero kupować akumulator
czy nie ma to znaczenia i kupować nowy aku od razu ???
Jeśli wyskoczył Ci błąd poduszki to tylko po naprawie usterki, skasowanie go przyczyni się do tego aby już sie kontrolka nie zapalała. Podepnij Vaga i sprawdź co tam się stało. Jeśli bawiłes się fotelem to pewnie jakaś kostka nie łączy. Wątpię aby słaby aku miał z tym jakąkolwiek styczność.Korona pisze:Pojawia mi się błąd AIRBAG, nieraz zgaśnie, ale przeważnie się ciągle wyświetla.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Witam,
Dzięki za informację.
To rzeczywiście wyglądało na uszkodzoną matę w fotelu pasażera. Przy jeździe z pasażerem kontrolka ABS gasła prawidłowo zaraz po włączeniu zapłonu. Jak jechałem sam, to często zdarzało się, że kontrolka ABS nie gasła.
Co ciekawe, od jakiegoś czasu problem znikł i kontrolka gaśnie prawidłowo, zaraz po włączeniu zapłonu, niezależnie czy jadę z pasażerem czy bez. :shock:
Oczywiście nie mam złudzeń i to pewnie tylko kwestia czasu jak problem znowu się pojawi
Dzięki za informację.
To rzeczywiście wyglądało na uszkodzoną matę w fotelu pasażera. Przy jeździe z pasażerem kontrolka ABS gasła prawidłowo zaraz po włączeniu zapłonu. Jak jechałem sam, to często zdarzało się, że kontrolka ABS nie gasła.
Co ciekawe, od jakiegoś czasu problem znikł i kontrolka gaśnie prawidłowo, zaraz po włączeniu zapłonu, niezależnie czy jadę z pasażerem czy bez. :shock:
Oczywiście nie mam złudzeń i to pewnie tylko kwestia czasu jak problem znowu się pojawi