Buble w a8....(piszcie o takich)
musisz poodklejać te taśmy co masz na samochód po przyklejane :?: :?:Inter32 pisze:zrobię ale później
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Musisz zrobić tak jak kolega mdamian Ci radzi to może zacznie lepiej skręcać,bo pewnie jakaś taśma blokuje magiel.mdamian pisze:musisz poodklejać te taśmy co masz na samochód po przyklejane :?: :?:Inter32 pisze:zrobię ale później
Ja nawet przez chwilę myślałem że prowokujesz kolegów tymi swoimi bublami,a ja tu widzę że w niezłą minę się chłopie władowałeś.aż strach pomyśleć jak wygląda reszta samochodu.
co do bubli to możesz napisać np : nie zbyt wytrzymałe zawieszenie na nasze drogi ,
Piszczące wycieraczki , padanie podświetlenia klimatroniku , odpływy od klimy się zapychają , to możesz nazwać bubel , a nie że ktoś okleił rączkę w twojej A8 i piszesz że to bubel ,
A jak widzę tą twoją rączkę to na prawde jestem ciekawy jak wygląda twoje całe autko .
Piszczące wycieraczki , padanie podświetlenia klimatroniku , odpływy od klimy się zapychają , to możesz nazwać bubel , a nie że ktoś okleił rączkę w twojej A8 i piszesz że to bubel ,
A jak widzę tą twoją rączkę to na prawde jestem ciekawy jak wygląda twoje całe autko .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego zrób kilka zdjęć i wstaw tutaj http://www.a8team.pl/forum4.htm to ocenimy jak ta Twoja ósemeczka wygląda naprawdę.
Gratuluję pomysłu - jak takie masz podejście do swojego auta to pewnie rzeczywiście Twoje A8 to bubel.Inter32 pisze:sam ja okleiłem
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
ale czemu chcesz kupować całe drzwi ??myślę żeby kupić drzwi
Coś z nimi nie tak ??
Dużo taniej wyjdzie kupić sam boczek .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
jasne że tak . zadzwoń 515505685 , powołaj się że jesteś z forum i pytaj za ile puszczą boczek , tylko żebyś jeszcze trafił pod kolor .a sprzedadzą sam boczek
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
and808 , nie prowokuj , myslę że kolega wyciągnał wnioski i selekcja w kategoriach bubel , niebubel będzie bardziej przemyślana :-D
Irytowałem sie kilka razy w stronę mojej ósemki , czy to zaparowane szyby , czy cholernie czułe MMI (zwykły rozprysk prepatau czyszczącego spowodował "zacinanie się przy przełączaniu funkcji ) , jednak po nitce do kłębka i tematy zawsze jakoś można pchnąć do przodu , to nad czym musze jeszcze pomysleć to jednak zawieszenie - trochę taczkowate , choć można się przyzwyczaić , jak i hamulce - nie takie jak bym chciał :-/
ogólnie samochodu nie zmieniam
Irytowałem sie kilka razy w stronę mojej ósemki , czy to zaparowane szyby , czy cholernie czułe MMI (zwykły rozprysk prepatau czyszczącego spowodował "zacinanie się przy przełączaniu funkcji ) , jednak po nitce do kłębka i tematy zawsze jakoś można pchnąć do przodu , to nad czym musze jeszcze pomysleć to jednak zawieszenie - trochę taczkowate , choć można się przyzwyczaić , jak i hamulce - nie takie jak bym chciał :-/
ogólnie samochodu nie zmieniam