Rozumiem że nie, boooo nieee :!: i nie poprzesz tego żadnymi technicznymi nowinkami czy dowodami. Rozumiem .and808 pisze:... nieprawda, ze tylny naped jest dolaczany.
Czy quattro jest zawsze potrzebne?
a instrukcja A3 wystarczy ? czy sie sugerujesz wikipedia ?
wiesz lamborghini tez ma haldex.
i poczekaj, tez sie tam dolacza tyl ?
skad pochodza Twoje dane ? z ogolnego dzialania systemu haldex ? czy wiesz, ze sa 4 generacje haldex, czy wiesz, ze kazdy producent prosi szwedzka firme o inne nastawy ?
wystarczy ?
wiesz lamborghini tez ma haldex.
i poczekaj, tez sie tam dolacza tyl ?
skad pochodza Twoje dane ? z ogolnego dzialania systemu haldex ? czy wiesz, ze sa 4 generacje haldex, czy wiesz, ze kazdy producent prosi szwedzka firme o inne nastawy ?
wystarczy ?
Strasznie się kolego spinasz. Wyluzuj pośladki.
Piszesz bo piszesz, więc jeśli jesteś łaskawy wrzuć link do jakiegoś artykułu lub instrukcji bo jakoś same Twoje słowa mnie nie przekonują.
Więc puki co nie wystarczy ;-)
A czytałem kilka rzeczy na ten temat w tym Wikipedię również, jak również sugeruję się wypowiedziami użytkowników takich pojazdów. Nie twierdzę, że jestem alfą i omegą. Po to jest forum aby weryfikować swoją wiedzę.
Piszesz bo piszesz, więc jeśli jesteś łaskawy wrzuć link do jakiegoś artykułu lub instrukcji bo jakoś same Twoje słowa mnie nie przekonują.
Więc puki co nie wystarczy ;-)
A czytałem kilka rzeczy na ten temat w tym Wikipedię również, jak również sugeruję się wypowiedziami użytkowników takich pojazdów. Nie twierdzę, że jestem alfą i omegą. Po to jest forum aby weryfikować swoją wiedzę.
no dobra może ich być nawet 10 generacji , powiedz mi jedno , jaką generacje masz w S3 tych pierwszych modeli :?: :?:and808 pisze:4 generacje haldex
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
kolego Sergio, bez obrazliwych uwag prosze.
napisalem, ze jest tak w instrukcji A3.
wiesz wydaje mi sie ze mozna sobie troche ufac. nie kazdy post konczy sie odwolaniem do wiarygodnego zrodla.
wiec jak: wierzysz mi, czy nie ?
i przy okazji: o lamborghini wiedziales ?
mdamian.
nie wiem jaka jest genereacji w tych pierwszych S3.
napisalem, ze jest tak w instrukcji A3.
wiesz wydaje mi sie ze mozna sobie troche ufac. nie kazdy post konczy sie odwolaniem do wiarygodnego zrodla.
wiec jak: wierzysz mi, czy nie ?
i przy okazji: o lamborghini wiedziales ?
mdamian.
nie wiem jaka jest genereacji w tych pierwszych S3.
przypuszczam że tam jest pierwsza generacja haldex w Audi i temu tak się zachowuje , tak samo jak w pierwszej generacji TT .and808 pisze:mdamian.
nie wiem jaka jest genereacji w tych pierwszych S3.
[ Dodano: 2011-03-04, 12:53 ]
a który rok tej A3 ??and808 pisze:tak w instrukcji A3.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
mdamian,
rok: 2007 i 2008
wczesniej pisalem o kilku generacjach haldex. jest to istotna informacja (zrestza sam o tym juz wlasnie napisales). pierwsza generacja haldex rzeczywiscie "potrafila" przekazywac caly moment na przod i dopiero w warunkach roznicy predkosci obrotu osi generowala moment na tyl. to wiemy i kolega Sergio szczegolowo to zacytowal.
teraz dlaczego tych kilka generacji ?
otoz dlatego, ze firma haldex, tak jak kazda inna chce zdobywac coraz wieksze udzialy w rynku. i z napedem 1 generacji nie daloby sie zdobyc duzych udzialow w rynku. wez moj przyklad z lamborghini. kto chicalby jezdzic przednionapedowym supersportowym samochodem ? inny prszyklad: land rover - montuje rowniez naped haldex. czy przedninapedowy suv sprawdzi sie w terenie. moze i tak, ale bedzie "potrzebowal" inteligentnej elektroniki, ktora bedzie ulatwiac jazde w lekkim terenie. dlatego powstaly kolejny generacji haldex, gdzie mozna bylo dowolnie/szybko/inteligentnie rozkladac przeniesienie momentu na osie.
msyle, ze powyzsze juz jednoznacznie powinno odwiesc nas od myslenia, ze haldex to naped na przod. inna sprawa, ze pewnie 90% rynku to samochody wyposazone w haldex sa rzeczywisice przednionapedowcami. jeszcze raz przytocze to co napisalem: haldexem mozna dowolnie sterowac (rozdzielac naped pomiedzy osie). oczywscie idzie za tym odpowiednia konstrukcja. krotko mowiac to, na co wskazuja pierwsze wyniki internetowych wyszukiwarek, wcale nie musi byc pelna prawda.
rok: 2007 i 2008
wczesniej pisalem o kilku generacjach haldex. jest to istotna informacja (zrestza sam o tym juz wlasnie napisales). pierwsza generacja haldex rzeczywiscie "potrafila" przekazywac caly moment na przod i dopiero w warunkach roznicy predkosci obrotu osi generowala moment na tyl. to wiemy i kolega Sergio szczegolowo to zacytowal.
teraz dlaczego tych kilka generacji ?
otoz dlatego, ze firma haldex, tak jak kazda inna chce zdobywac coraz wieksze udzialy w rynku. i z napedem 1 generacji nie daloby sie zdobyc duzych udzialow w rynku. wez moj przyklad z lamborghini. kto chicalby jezdzic przednionapedowym supersportowym samochodem ? inny prszyklad: land rover - montuje rowniez naped haldex. czy przedninapedowy suv sprawdzi sie w terenie. moze i tak, ale bedzie "potrzebowal" inteligentnej elektroniki, ktora bedzie ulatwiac jazde w lekkim terenie. dlatego powstaly kolejny generacji haldex, gdzie mozna bylo dowolnie/szybko/inteligentnie rozkladac przeniesienie momentu na osie.
msyle, ze powyzsze juz jednoznacznie powinno odwiesc nas od myslenia, ze haldex to naped na przod. inna sprawa, ze pewnie 90% rynku to samochody wyposazone w haldex sa rzeczywisice przednionapedowcami. jeszcze raz przytocze to co napisalem: haldexem mozna dowolnie sterowac (rozdzielac naped pomiedzy osie). oczywscie idzie za tym odpowiednia konstrukcja. krotko mowiac to, na co wskazuja pierwsze wyniki internetowych wyszukiwarek, wcale nie musi byc pelna prawda.
a moim zdaniem ten wynik wyszukiwania z encyklopedii jest opisany z pierwszych wynalazków haldexa , , encyklopedia nie jest aktualizowana tak często jak wychodzi jakiś nowa rzecz ;-)and808 pisze:krotko mowiac to, na co wskazuja pierwsze wyniki internetowych wyszukiwarek, wcale nie musi byc pelna prawda.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
dokładnie i tak samo ma audi TT , można nawet sobie obejrzeć filmiki .mazur6662 pisze:
możliwe że następne generacje haldexa są ulepszone pod tym względem że po prostu szybciej się załącza . :-? ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.