[S8 D2 98 LPG ] Pytanie o przeguby wewnętrzne.
[S8 D2 98 LPG ] Pytanie o przeguby wewnętrzne.
Witam. Może ktoś będzie wiedział czy przeguby wewnętrzne do przodu z A8 4,2 299 koników będą pasowały do S8 340 koni? Model przed liftem 1998 rok. Nigdzie nie mogłem uzyskać odpowiedzi, a odwiedziłem kilka sklepów z częściami. Przegubów zewnętrznych jest masa, a wewnętrznego ani jednego. Jeśli ktoś by mi mógł pomóc, to będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 17:55 przez Mario2833, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
mowisz roznia sie "tylko" jedna literka? niewiem czy wiesz ale zazwyczja jest tak ze dana czesc np z audi a8 ma ten sam numer a roznia sie wlasnie tylko to jedna literka? np przykladowy czujnik ma ten sam numer a rozni sie literka w zalezenosci od wersji silnikowej i uwierz mi wieksozsc tych czesci nie pasuja zamiennie.....zazwyczja rozpoznaje sie je po koncowje literce
proponuje abys rozkodowal sobie po vinie albo ktos z forum i zoabczyl w etce jaki ty masz konkretnie numer twjego wewn. przegubu a potenm po tym numerze szukał z roznych wersji silnikowych byc mozej w ktorejs wersji byl taki sam przegub jak w esce
proponuje abys rozkodowal sobie po vinie albo ktos z forum i zoabczyl w etce jaki ty masz konkretnie numer twjego wewn. przegubu a potenm po tym numerze szukał z roznych wersji silnikowych byc mozej w ktorejs wersji byl taki sam przegub jak w esce
Wymieniał ktoś już przegub wewnętrzny w AUDI 8. Ile to roboty ?
Szukam przegubu wewnętrznego do A8 1998 R przed liftem. 2.8 b ACK -ośka , automat 5 biegów.
Może ktoś zna nr tej części, albo wymiary to może by dopasował od innego modelu ?
Gdzie szukać taką część, Wszędzie są zewnętrzne a wewnętrznego nie ma :-?
Szukam przegubu wewnętrznego do A8 1998 R przed liftem. 2.8 b ACK -ośka , automat 5 biegów.
Może ktoś zna nr tej części, albo wymiary to może by dopasował od innego modelu ?
Gdzie szukać taką część, Wszędzie są zewnętrzne a wewnętrznego nie ma :-?
Mikigd jedziesz do najbliszego ASO, podajesz nr VIN i pytasz o przegub który Cie interesuje, po jego znalezieniu i poznaniu ceny używając swojego czaru osobistego prosisz o numer części.Mikigd pisze:Może ktoś zna nr tej części, albo wymiary to może by dopasował od innego modelu ?
Gdzie szukać taką część, Wszędzie są zewnętrzne a wewnętrznego nie ma :-?
Z numerem części w ręku siadasz przed interenetem, znajdujesz hurtownie części w Twojej okolicy, dzwonisz i pytasz czy mają coś w zamienniku.
O tym przegubie napisałeś 14-go lutego więc idąc moim trybem działania już dawno wiedziałbyś ile kosztuje w oryginale, czy jest dostępny w zamienniku i ile w zamienniku kosztuje - wystarczy odrobinę więcej zaangażowania.
Po co Ci to do wiadomości??... będziesz robił na zamówienie czy szukasz zamiennika z Forda Granady? ;-)Mikigd pisze:a gdzie można sprawdzić ile ma :
(...)
Czy u Was w ASO gryzą czy o co chodzi??... :shock: wbrew pozorom uzyskanie numeru oryginału nie jest takie trudne... tam też pracują ludzie.
Mając numer oryginału w hurtowniach sprawdzisz dostępność zamienników - a jeśli takowych nie ma to pozostaje kupić oryginał... chyba nie kosztuje całej Twojej miesięcznej wypłaty bo gdyby tak było to nie jeździłbyś Audi A8 :-P
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 11:29 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
z przegubem wewnętrznym to nie jest taka prosta sprawa. z założenia Audi nie powinien się nigdy psuć takie coś usłyszałem od kolesia jak w mojej audi A4 siadł taki przegub, zamienników nie było prawie wcale (oprócz made in china ale one wytrzymują kilka mies.), zamów oryginał z aso bo z zamiennikami a bynajmniej ich jakością są duże problemy
Jak zawsze sprawa okazała się prostsza niż wyglądała. :-?
- rzeczywiście nie ma nigdzie info na temat takiej części i ich rozmiarów.
Każada częśc jest dostępna a4, a6 itd.. a do A8 katalogach nie ma bądź jest problem z ich znalezieniem.
Zwolenicy VIN i ASO mogą dostać ale co najwyżęj całą półoś :idea:
Co się okazuje poraz kolejny dana część pasuje od większości audi z silnikem V6, nawet audi 80 V6
- Gdyby ktoś kiedyś potrzebował przegub wewnętrzny oto info :
:arrow: koszt od 180 do 420 zł /szt(oryginał)
:arrow: ilość zębów 34
:arrow: szerokość kielich 88,2mm opisywana czasmi jako 90mm =to ten sam wymiat zależe jak mierzyć
:arrow: mocowanie 6 śrub =10 mm
:arrow: maxymalna szerokość u podstawy mocować 130 mm
I to cała filozofia :lol:
Posumowując miałem bicie na kierownicy przy pdkościach od około 70 km do xx
-Najpierw Wymieniłem tarcze, zawieszenie, wywazone koła - brak znacznej poprawy.
-Wczoraj wymieniłem owe PRZEGUBY - problem zniknął :-P
Co ciekawe organoleptycznie badając wyczuwalne luzy są badzo niewielkie , ale mają znaczącą rolę zwłaszcza w trakcie przyspieszania gdy działają duże siły,
Więc panownie komu biją koła - wiecie co robić
- rzeczywiście nie ma nigdzie info na temat takiej części i ich rozmiarów.
Każada częśc jest dostępna a4, a6 itd.. a do A8 katalogach nie ma bądź jest problem z ich znalezieniem.
Zwolenicy VIN i ASO mogą dostać ale co najwyżęj całą półoś :idea:
Co się okazuje poraz kolejny dana część pasuje od większości audi z silnikem V6, nawet audi 80 V6
- Gdyby ktoś kiedyś potrzebował przegub wewnętrzny oto info :
:arrow: koszt od 180 do 420 zł /szt(oryginał)
:arrow: ilość zębów 34
:arrow: szerokość kielich 88,2mm opisywana czasmi jako 90mm =to ten sam wymiat zależe jak mierzyć
:arrow: mocowanie 6 śrub =10 mm
:arrow: maxymalna szerokość u podstawy mocować 130 mm
I to cała filozofia :lol:
Posumowując miałem bicie na kierownicy przy pdkościach od około 70 km do xx
-Najpierw Wymieniłem tarcze, zawieszenie, wywazone koła - brak znacznej poprawy.
-Wczoraj wymieniłem owe PRZEGUBY - problem zniknął :-P
Co ciekawe organoleptycznie badając wyczuwalne luzy są badzo niewielkie , ale mają znaczącą rolę zwłaszcza w trakcie przyspieszania gdy działają duże siły,
Więc panownie komu biją koła - wiecie co robić
Pozwolę sobie podczepić sie pod temat bo mam podobne objawy, tylko w A8 D3. Podczas gwałtownego przyspieszania czuć telepanie się budy auta na boki, lecz na kierownicy nie czuć jakichkolwiek drgań. Z chwila kiedy się odpuści gaz drgania ustają, taka samo kiedy sie delikatnie przyspiesza tego tez nie czuć. Zawieszenie mam po remacie , kola proste, wyważone. Czy to będzie wina tych przegubów wewnętrznych ?? Ktoś już miał do czynienia z tym w D3 ??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła