Prawdziwa okazja
Prawdziwa okazja
q7
czad
p.s sorki ale nie wiem jak nazwac temat
może mi ktoś powiedzieć dlaczego to coś kosztuje 42k pln??
czad
p.s sorki ale nie wiem jak nazwac temat
może mi ktoś powiedzieć dlaczego to coś kosztuje 42k pln??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
... toż to jakiś TransFormers jest....
moja eSa przy tym czymś to wciąż jeszcze całkiem ładne auto :lol:
Co do formy zakupu i jego przeznaczenia to osobiście uważam, że powinno to być prawnie zabronione... to prawie pewniak jest, że jeżeli ktoś to kupi to tylko dla papierów i jak nic jest to napędzanie rynku dla złodziei samochodów luksusowych
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dokładnie auto tylko do jednego celu przeznaczone dużo takich aukcji jest widziałem Bmw M5 też podobnie skasowane 30 tys właściciel wziął:) przyjechali Panowie bez żadnego targowanie bez niczego zabrali
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
oczywiscie wiadomo, dlaczego kupuje sie taki samochod.
jednak chce tylko nadmienic, ze "podmianka" numerow seryjnych nie jest juz taka oczywista jak kiedys. wiekoszosc sterownikow w samochodzie posiada zapisany numer vin. i poki co jedynym miejscem odblokowania CP jest aso. wiec paser ma utrudnienie, bowiem musi wymienic dodatkowo 20-40 sterownikow w samochodzie. co prawda nie jestem pewien, czy nie ma alternatywnych metod zdejmowania CP - poki co niewielu slyszalo, ze jest to mozliwe.
jest jeszcze inny przypadek, ktory w krajach Europy Zachodniej jest nie do pomyslenia, zas u nas nikt nie zwroci na to uwagi. istnieja samochody testowe, wylacznie na potrzeby fabryki, ktore sa eksploatowane przez kilka miesiecy. takiego samochodu nie mozna wprowadzic w obieg samochodow uzywanych. te samochody mozna kupic na czesci (cale lub poszczegolne czesci) i rynek takich testowych samochodow jest dosc spory.
jednak chce tylko nadmienic, ze "podmianka" numerow seryjnych nie jest juz taka oczywista jak kiedys. wiekoszosc sterownikow w samochodzie posiada zapisany numer vin. i poki co jedynym miejscem odblokowania CP jest aso. wiec paser ma utrudnienie, bowiem musi wymienic dodatkowo 20-40 sterownikow w samochodzie. co prawda nie jestem pewien, czy nie ma alternatywnych metod zdejmowania CP - poki co niewielu slyszalo, ze jest to mozliwe.
jest jeszcze inny przypadek, ktory w krajach Europy Zachodniej jest nie do pomyslenia, zas u nas nikt nie zwroci na to uwagi. istnieja samochody testowe, wylacznie na potrzeby fabryki, ktore sa eksploatowane przez kilka miesiecy. takiego samochodu nie mozna wprowadzic w obieg samochodow uzywanych. te samochody mozna kupic na czesci (cale lub poszczegolne czesci) i rynek takich testowych samochodow jest dosc spory.
no niestety masz racje pierwszy raz na coś takiego trafiłem i to jest powód mojego zaszokowania...tomekzabrze pisze:czego ty sie tu dziwisz? auto warte 120-170tys wrak z papierami 40.......... kradzione auto za 10-20 i jestes 100% do przodu w jakim ty kraju zyjesz? pierwszy raz takie ogloszenie widzis zna allegro. ? myslis zkto kupuje takie wraki na allegro ?
[ Dodano: 2011-03-13, 22:57 ]
CP można zdjąc posiadając odpowiedni programator... dodatkowo "pare" przypadków usunięcia CP Vag-commanderem jest na necie, ale osobiście tego nigdy nie sprawdziłem.and808 pisze:jednak chce tylko nadmienic, ze "podmianka" numerow seryjnych nie jest juz taka oczywista jak kiedys. wiekoszosc sterownikow w samochodzie posiada zapisany numer vin. i poki co jedynym miejscem odblokowania CP jest aso. wiec paser ma utrudnienie, bowiem musi wymienic dodatkowo 20-40 sterownikow w samochodzie. co prawda nie jestem pewien, czy nie ma alternatywnych metod zdejmowania CP - poki co niewielu slyszalo, ze jest to mozliwe.
Nie wydaje mi się :mrgreen: , przestrzeń pasażerska jest prawie cała . :mrgreen:marta pisze: w tym samochodzie "poszedł na tamten świat
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
dokładnie ale ten pojazd pokazuje że nawet po takim dzwonie wnętrze nadal istnieje dla mnie to masakra i mega + dla bezpieczeństwa ludzi nim podróżujących. Q7 jest wielkim klockiem i nie wiem czy nasze A8 D3 też by się tak zachowały po takim dzwonie...mdamian pisze:Nie wydaje mi się :mrgreen: , przestrzeń pasażerska jest prawie cała . :mrgreen:marta pisze: w tym samochodzie "poszedł na tamten świat
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 07 sty 2011, 15:08
- Lokalizacja: BS-ski
i tak i nie, czyli masz dużo racji oraz należy zaprzeczyćdaro72 pisze:Myślę że dużo lepiej. Większość samochodów terenowych i suwów nie przechodzi tak ładnie crasz testów jak samochody osobowe.
z cała pewnością XC90, Q7, Touareg, Cayene, wyjdą znacznie lepiej z dachowania niż nasze limuzyny, za to jakieś tam Ford czy koreańskie już może być różnie, starsze Land Rovery też kiepsko
Co do crash testów większych aut to należy rozumieć to nieco inaczej. Auto są zderzane powiedzmy same z sobą czyli jeśli takie SUV waży 2,5 T to wali w ścianę właśnie taką masą i jego konstrukcja ma to znieść. Zwykłe auta ważą połowę lub nieco ponad tego i ich konstrukcja ma znieść to co one tam ważą.
Z fizyki: energia kinetyczna jest to energia jaką posiada ciało poruszające się względem innego punktu odniesienia. Energia ta może zostać przeniesiona na inne ciało np wskutek zderzenia. Energia taka w fizyce jest wyrażana w J (joulach) według wzoru:
EK = ½ m v2
Przykład:
Ciało o masie 2500Kg porusza się 10m/s czyli:
Ek = ½ * 2500(kg) * 100(m2/s2) = 125.000 J
dla porównania ciało (auto o połowę lżejsze 1250kg)
Ek = ½ * 1250(kg) * 100(m2/s2) = 62.500 J
Wniosek 2 auta taka sama prędkość a niesiona energia już zupełnie inna.
Przykłady obrazkowe:
Pominąłem tu kwestię takich rzeczy jak np stal borowa w XC90 która jest 4 -ro krotnie bardziej wytrzymała od zwykłej itp..
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2