[D2 ALL ] Zużycie oleju silnikowego S8
tyle, że co to Castrol tam był? 15W40 czy może tylko naklejka Castrol na oleju z beczki :mrgreen: a w beczce made in russiakuczlaw pisze:Widziałem zdjętą głowice 1.8T po ok 100 tys km, tragedia :shock:cerbera pisze:koledzy a czemu tak o castrolu mowicie???
Też leję Castrola od dawna 0W40 do wszystkiego i żaden sprzęcior nigdy mi nie marudził po nim
[ Dodano: 2010-11-04, 23:08 ]
swoją drogą ciekaw jestem jakie uszczelniacze zaworowe siedzą fabrycznie w audiku (o firmę pytam) tak by w razie wymiany czasem nie kupić takich samych :mrgreen:
Ja też leje Castrola 5W40.
Olej kupuje w Niemczech - zazwyczaj hurtem 6x5L.
Wymieniam jak poczuje wene (4-12tkm)
Filtry tylko Manna lub ASO, bo filtrona mi się jakoś dziwnie spiralizuje (uzyłem raz).
Ja już bajkami na temat wyższości oleum nad oleum przestałem się przejmować, bo możnaby nerwy stracić :mrgreen:
Olej kupuje w Niemczech - zazwyczaj hurtem 6x5L.
Wymieniam jak poczuje wene (4-12tkm)
Filtry tylko Manna lub ASO, bo filtrona mi się jakoś dziwnie spiralizuje (uzyłem raz).
Ja już bajkami na temat wyższości oleum nad oleum przestałem się przejmować, bo możnaby nerwy stracić :mrgreen:
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
mazur6662 pisze:ja też zalewam do każdego autka castrola i nie narzekam, aktualnie ósemke zalałem castrol edge sport 0w40 i jest git nie bierze ani grama oleju i nic nie stuka po odpaleniu
sorki, ale raczej nie realne z tym zerobraniem oleju, nawet nowe wciągają i jest to głównie zależne od ciężaru nogi na pedale gazu ;-) ; kiedyś miałem Miśka 123 300D i w instrukcji było napisane - zużycie oleju 2.5 dm3/1000km !!. ale to inny silnik itd.
jeśli chodzi o Miska to odpowietrzenie silnika (mgiełka olejowa) - rurka odpowietrzająca była podłączona pod filtr powietrza.colln pisze:Nie mam aż takiej wiedzy o braniu oleju. Czy ta przypadłość to tylko uszczelniacze zaworowe czy pierścienie zgarniające też niedopasowane wsadzali :?:
[ Dodano: 2010-11-13, 22:03 ]
mam podobnie Mobil 10W40Maciex pisze:Mój pali średnio 0,2L/1000km w trybie mieszanym. Olej 5W50 Mobila, zdaje się że to norma.
u mnie tez troszke bierze ale tragedii nie ma lecz w spalinach wyczuwam olej (po wywaleniu katów bo wczesniej chyba tak nie bylo czuc) zwlaszcza na zimnym to czuc
leje ktoś motula?? co myslicie o tym?
http://www.tanie-oleje.pl/produkt/motul ... ynthese-1l
aha tylko tu piszą że to syntetyk a ja mam zalenego mobila 10w40 polsyntetyka
leje ktoś motula?? co myslicie o tym?
http://www.tanie-oleje.pl/produkt/motul ... ynthese-1l
aha tylko tu piszą że to syntetyk a ja mam zalenego mobila 10w40 polsyntetyka
Widziałem na własne oczy (jak trafię jeszcze raz to wkleję) publikację naukową (a nie jakieś tam plotkowanie na forach), olej trzyma parametry do 5 tys. km, do 10 zjeżdża lekko w dół, po 12 leci pionowo w dół.martab99 pisze:Głowna poprawa w przypadku silnika N/A płynąca z tego faktu to samopoczucie właściciela :mrgreen:tutenhamon pisze:Tak w nawiasie dodam że są pasjonaci co w swoich autkach wymieniają oleum co 5 tyś. km
ja leje tylko tego Motula do eSki http://www.tanie-oleje.pl/produkt/motul ... ynthese-1l i jestem zadowolonyMotoRider pisze:u mnie tez troszke bierze ale tragedii nie ma lecz w spalinach wyczuwam olej (po wywaleniu katów bo wczesniej chyba tak nie bylo czuc) zwlaszcza na zimnym to czuc
leje ktoś motula?? co myslicie o tym?
http://www.tanie-oleje.pl/produkt/motul ... ynthese-1l
aha tylko tu piszą że to syntetyk a ja mam zalenego mobila 10w40 polsyntetyka
Ja leję motula już od ładnych kilku lat...MotoRider pisze:leje ktoś motula??
do wszystkich swoich 8-mek lałem/leję pełen syntetyk Motul 8100 X-Cess 5W-40
Polecam.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2011, 13:56 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ciekawe jakimi kryteriami kierowali sie badajacy :shock: .. 5 tys km mozna zrobic w 40-50 godz jadac na urlop do Portugalii, a mozna rowniez zrobic w 300 godz. jezdzac podczas urlopu np. po Wawie czy Krakowie :mrgreen: :mrgreen: napewno olej w jednym jak i w drugim przypadku nie bedzie w tej samej kondycji mimo identycznego przebiegu..stan pisze:Widziałem na własne oczy (jak trafię jeszcze raz to wkleję) publikację naukową (a nie jakieś tam plotkowanie na forach), olej trzyma parametry do 5 tys. km, do 10 zjeżdża lekko w dół, po 12 leci pionowo w dół.
Panowie naukowcy zapewne mieli silnik w siodle na hamowni.. podlaczyli odprowadzanie spalin, doprowadzili paliwo i tlen, po czym poszli na kawe . i tak przez kilkanascie dni,..
Kryterium wymiany powinny byc raczej motogodziny a nie przebieg,.. :-D .. to samo w mojej ocenie dotyczy wymiany rozrzadu,.. 120 tys wymiana. no super ale w jakiej kondycji bedzie rozrzad w samochodzie smigajacym w 80% po autostradach vs rozrzadu z krakowskiej taksowki ?
a jaki polecacie do silnika z wiekszym przebiegiem ? ten model ktory podalem moze bedzie lepszy? kiedys kumpel jechal moim a8 a ja za nim i jak zrobil kick-down to z rury lekko poszlo troszke dymu wiec jednak troszke juz spalaFOSS pisze:Ja leję motula już od ładnych kilku lat...MotoRider pisze:leje ktoś motula??
do wszystkich swoich 8-mek lałem/leję pełen syntetyk Motul 8100 X-Cess 5W-40
Polecam.
zeby nie bylo nie ma tak jak tutaj :mrgreen: