[D2 ALL ] Demontaż tlumika koncowego A8
Ja tez sie zastanawiam czy tak wlasnie nie zrobic jak u Ciebie FOSS, . Trzeba by było tylko rury troche kupic bo montaz bym mial za darmo, tylko zastanawiam sie czy wlasnie nie bedzie to uciazliwe, bo ja w trasie to przewaznie jezdze ok 2-3tys obrotow, a jak mowisz, ze glosno to nie wiem czy ma sens.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
SERGIO pisze:FOSS a gdzie dostałeś takie fajne końcówki, też chciałbym sobie zrobic taki zabieg w swoim aucie, nie ukrywam że boję się tylko jak się to sprawdzi w trasie...
(...)
Dźwięk A8 jest śliczny ale chciałbym osiągnąć efekt silnika V8 z amerykańskich bryczek czyli głośno na zewnątrz a wewnątrz auta żeby możnabyło spokojnie rozmawiać, słuchać radia no i własnych myśli.(...)
Koledzy, zapraszam na spotkanie A8Team w Warszawie - oferuję jazdę testową i organoleptyczne badanie skutków mojej przeróbki...Lukas134 pisze:Ja tez sie zastanawiam czy tak wlasnie nie zrobic jak u Ciebie FOSS.(...)
... tylko zastanawiam sie czy wlasnie nie bedzie to uciazliwe, bo ja w trasie to przewaznie jezdze ok 2-3tys obrotow, a jak mowisz, ze glosno to nie wiem czy ma sens.
info nt. naszych spotkań tutaj:
Warszawa spotkanie A8 team
Jestem świadomy koledzy, że nie jesteście z Warszawy...
SERGIO=Tczew (okolice Malborka?) i Lukas134=Łosice (okolice Siedlec?)...
więc jeżeli nie nasz spot to możemy się spotkać jak będziecie przejazdem przez stolicę - wystarczy wcześniejszy telefon noi odrobinę elastyczności z godziną i miejscem spotkania ;-)
(jeśli będziecie zainteresowani to piszcie na priv - podam do siebie nr. tel)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS,tak tak okolice Siedlec chętnie bym chciał usłyszeć jak to chodzi, ale bardzo mało odwiedzam stolicę nawet nie mam kiedy szczerze mówiąc praca i szkoła zaocznie zawalają cały tydzień po filmikach z yt widzę, że fajnie chodzi takie zestawienie, ale wiadomo na żywo to na żywo
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Dzięki za zaproszenie, jesli tylko będę wybierał się do stolicy napewno odezwę się wcześniej, chętnie poznam kolegów ze stolicy. Problem w tym że żadko bywam w tamtych stronach. Fakt jak Lukas134, powiedział na żywo to na żywo. Kusi mnie to strasznie więc chyba nie wytrzymam do czasu wizyty w Warszawie i wcześniej przekonam sie na własnej skórze albo raczej tłumiku mojej 8semki ;-) PozdrawiamFOSS, i dzięki wielkie za rady i odpowiedź.
[ Dodano: 2009-11-04, 15:50 ]
Mam jeszcze jedno pytanie, co się stanie jesli zamiast końcowego tłumika wyrzucimy tłumik środkowy i jaki będzie efekt. Czy jest możliwe wyrzucenie katalizatarów, bo słyszałem że są dwie sondy lambda jedna przed a druga za katem czyli 4 sztuki razem!?
[ Dodano: 2009-11-04, 15:50 ]
Mam jeszcze jedno pytanie, co się stanie jesli zamiast końcowego tłumika wyrzucimy tłumik środkowy i jaki będzie efekt. Czy jest możliwe wyrzucenie katalizatarów, bo słyszałem że są dwie sondy lambda jedna przed a druga za katem czyli 4 sztuki razem!?
Wydaje mi się, że może być mniej przyjemnie niż przy wyrzuceniu tylnego...SERGIO pisze:(...)
Mam jeszcze jedno pytanie, co się stanie jesli zamiast końcowego tłumika wyrzucimy tłumik środkowy i jaki będzie efekt.
a to dlatego, że głośny będzie pośrodku czyli pod Twoimi nogami.
Zresztą mój przyjaciel serdeczny ma m.in. Dodge Magnum'a 5,7V8 HEMI - on właśnie ciachnął te środkowe noi jęczał mi potem, że w trasie to się nie da tym jeździć...
zresztą też tym jeździłem i miał rację - buczy zdecydowanie mniej przyjemnie niż moja A8...
a poza tym to on to żonie kupił i kobita była załamana - no bo jak ona z dzieciakami ma tym jeździć - suma summarum przerobił wydech ponownie (zamówił jakiś kompletny dedykowany do tego modelu) i teraz jest już lepiej.
Owszem jest możliwe.SERGIO pisze:(...)
Czy jest możliwe wyrzucenie katalizatarów, bo słyszałem że są dwie sondy lambda jedna przed a druga za katem czyli 4 sztuki razem!?
Co do sondy Lambda to z tego raczej masz dwie nie cztery - tak jak i u mnie w A8 D2 FL (silnik AQF) są one przed kata-mi więc można je wyciąć.
Cztery sondy w D2 są napewno w S8 FL (silnik AVP) oraz zdajesię w W12 noi potem już w D3.
Wyrzucenie kat-ów ćwiczył nasz klubowy kolega SJake - zapytaj jego, bo ma tak zrobione...
a znajdziesz go przez wyszukiwarkę bądź też w naszym temacie Warszawskich spotkań A8Team.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 21:13 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Paulo79
Zanim, stworzysz temat na tym forum zapoznaj się z poniższymi zasadami nazywania tematów.
Przed każdym tematem dodawaj tagi w taki sposób, jak zaprezentowane jest to poniżej (pamiętaj także o nawiasach kwadratowych na []):
[typ pojemność rocznik] opis problemu
[ D2 silnik rok produkcji ] Opis problemu
[ D3 silnik rok produkcji ] Opis problemu
itp.
Jeżeli uważasz, że Twój temat dotyczy wielu modeli możesz skorzystać z tagów tego typu:
[D2, D3]Opis problemu
[ALL]Opis problemu
[Wszystkie]Opis problemu
Zanim, stworzysz temat na tym forum zapoznaj się z poniższymi zasadami nazywania tematów.
Przed każdym tematem dodawaj tagi w taki sposób, jak zaprezentowane jest to poniżej (pamiętaj także o nawiasach kwadratowych na []):
[typ pojemność rocznik] opis problemu
[ D2 silnik rok produkcji ] Opis problemu
[ D3 silnik rok produkcji ] Opis problemu
itp.
Jeżeli uważasz, że Twój temat dotyczy wielu modeli możesz skorzystać z tagów tego typu:
[D2, D3]Opis problemu
[ALL]Opis problemu
[Wszystkie]Opis problemu
Ja ze swoim A8 nie miałem żadnego problemu na przeglądzie...ziomal13 pisze:Tylko czy podczas kontroli policyjnej nie zawina wam dowodu badz na przegladzie nie bedzie problemu po wyjeciu koncowego tlumika???? :shock:
ale i tak myślę żeby zamiast przelotu założyć z tyłu jakiś dedykowany tłumik sportowy... pożyjemy zobaczymy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
masz moze gdzie snagrane jaki dzwiek ci wyszedl po tym zabiegu ? jakbys mogl to wrzuc wielu osobom by pomogl:)FOSS pisze:Ja ze swoim A8 nie miałem żadnego problemu na przeglądzie...ziomal13 pisze:Tylko czy podczas kontroli policyjnej nie zawina wam dowodu badz na przegladzie nie bedzie problemu po wyjeciu koncowego tlumika???? :shock:
ale i tak myślę żeby zamiast przelotu założyć z tyłu jakiś dedykowany tłumik sportowy... pożyjemy zobaczymy.
tlumiki sportowe do naszych a8 do wyboru do koloru :-D
http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/Sport ... 86.c0.m282
http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/Sport ... 86.c0.m282
Niestety nie mam żadnego nagrania :roll:tomekzabrze pisze:masz moze gdzie snagrane jaki dzwiek ci wyszedl po tym zabiegu ? jakbys mogl to wrzuc wielu osobom by pomogl:)
Osobiście do tego "wyboru do koloru" podchodzilbym dosyć ostrożnie bo niektórzy oferują wydech końcowy rozmieszczony symetrycznie po oby stronach auta (dwie podwójne końcówki po prawej i lewej) którego zastosowanie w A8/S8 D2 wcale nie jest takie proste jak to się na pierwszy rzut okiem wydaje :evil:klon_84 pisze:tlumiki sportowe do naszych a8 do wyboru do koloru :-D
http\...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja osobiście w swoim aucie zmieniłem w pierwszej kolejności filtr powietrza na sportowy K&N, następnie wyrzuciłem katalizatory i do orginalnego tłumika wspawałem końcówki ozdobne z dyfuzorem.
Wygląda sympatycznie, dźwięk wydechu się zmienił na bardziej agresywny i głośniejszy. W środku przy zamkniętych oknach prawie nie słychać różnicy (dobre wygłuszenie AUDI).
Na zewnątrz auto zwraca na siebie uwagę, ale wszystko w granicach dobrego smaku. Zamiast katalizatorów narazie zwykły przelot.
Zastanawiam się nad tłumikami przelotowymi zamiast katalizatorów lub strumienicami (jednak szukam czego orginalnego i dobrej firmy MAGNAFLOW lub REMUS). Żadne rzemiosło za 50 zł.
Co do wydechów dedykowanych są zajebiste zarówno z wyglądu, dźwięku jak i ceny :mrgreen: !!!
Wygląda sympatycznie, dźwięk wydechu się zmienił na bardziej agresywny i głośniejszy. W środku przy zamkniętych oknach prawie nie słychać różnicy (dobre wygłuszenie AUDI).
Na zewnątrz auto zwraca na siebie uwagę, ale wszystko w granicach dobrego smaku. Zamiast katalizatorów narazie zwykły przelot.
Zastanawiam się nad tłumikami przelotowymi zamiast katalizatorów lub strumienicami (jednak szukam czego orginalnego i dobrej firmy MAGNAFLOW lub REMUS). Żadne rzemiosło za 50 zł.
Co do wydechów dedykowanych są zajebiste zarówno z wyglądu, dźwięku jak i ceny :mrgreen: !!!
Mogę powiedzieć tylko pierwsze wrażenie jakie odniosłem zaraz po założeniu filtra, bo po dłuższym jeżdżeniu wiadomo, że się przyzwyczajamy.
Według mnie auto lepiej wkręca się na obroty co za tym idzie powinien lepiej przyspieszać. Myślę, że lepiej oddawany jest moment obrotowy - nie wierzę w bajki, że filtr sportowy podnosi moc silnika.
Delikatnie zmienił się dźwięk silnika, nie było głośniej lecz inaczej - jest to moja subiektywna ocena.
Filtr K&N w związku z tym, że ma gwarancję producenta na milion mil może w praktyce się zwróci, bo zamiast go wyrzucać czyścimy. ;-)
[ Dodano: 2010-04-07, 07:45 ]
Aha, zapomniałem dodać - nie wiem czy to prawda, wyczytałem to na necie - że auta na lpg potrzebują odpowiednią dawkę powietrza i wymiana na filtr sportowy powoduje, iż nasze kuchenki poprostu lepiej chodzą na gazie ze względu na większą dawkę przepuszczanego powietrza.
Według mnie auto lepiej wkręca się na obroty co za tym idzie powinien lepiej przyspieszać. Myślę, że lepiej oddawany jest moment obrotowy - nie wierzę w bajki, że filtr sportowy podnosi moc silnika.
Delikatnie zmienił się dźwięk silnika, nie było głośniej lecz inaczej - jest to moja subiektywna ocena.
Filtr K&N w związku z tym, że ma gwarancję producenta na milion mil może w praktyce się zwróci, bo zamiast go wyrzucać czyścimy. ;-)
[ Dodano: 2010-04-07, 07:45 ]
Aha, zapomniałem dodać - nie wiem czy to prawda, wyczytałem to na necie - że auta na lpg potrzebują odpowiednią dawkę powietrza i wymiana na filtr sportowy powoduje, iż nasze kuchenki poprostu lepiej chodzą na gazie ze względu na większą dawkę przepuszczanego powietrza.
Strumienica
Witajcie
mam moja S8 od poł roku i jestem nia zauroczony
Nietety taka natura człowieka ze im wiecej ma tym wiecej chce ....
Wiec do mojego malenstwa dokupilem oststnio filtr K&N a teraz planuje przerobienie ukladu wydechowego.
Plan jest taki: zastąpienie wszystkiego od kolektorów do tłumika srodkowego strumienicą lub dwoma strumienicami równoległymi ...
( wyrzucanie tłumika środkowego to jakies nieporozumienie , chyba ze lubisz jezdzic WRC ale to nie bardzo pasuje do naszych bryczek. Lepszy jest lancer lub impreza )
... Następnie jezeli bede nieusatysfakcjonowany to rownież za tłumikiem środkowym ąz do końca przelotka lub ( w droższym wariancie ) strumienica.
Wiem ze taki zabieg działa bo sprawdzałem go w miom poprzednim autku (Nubira 1998 2.0 133KM -> 160 KM sprawdzone na hamowni ) Wg moich obliczeń nasze autka mające po ponad 300 KM powinny spokojnie dobijac do 400 KM Do tego m. obr. tez powieniem znacznie wzrosnac ( spadek oporow pracy silnika )
Dajcie znac co o tym sadzicie ....
mam moja S8 od poł roku i jestem nia zauroczony
Nietety taka natura człowieka ze im wiecej ma tym wiecej chce ....
Wiec do mojego malenstwa dokupilem oststnio filtr K&N a teraz planuje przerobienie ukladu wydechowego.
Plan jest taki: zastąpienie wszystkiego od kolektorów do tłumika srodkowego strumienicą lub dwoma strumienicami równoległymi ...
( wyrzucanie tłumika środkowego to jakies nieporozumienie , chyba ze lubisz jezdzic WRC ale to nie bardzo pasuje do naszych bryczek. Lepszy jest lancer lub impreza )
... Następnie jezeli bede nieusatysfakcjonowany to rownież za tłumikiem środkowym ąz do końca przelotka lub ( w droższym wariancie ) strumienica.
Wiem ze taki zabieg działa bo sprawdzałem go w miom poprzednim autku (Nubira 1998 2.0 133KM -> 160 KM sprawdzone na hamowni ) Wg moich obliczeń nasze autka mające po ponad 300 KM powinny spokojnie dobijac do 400 KM Do tego m. obr. tez powieniem znacznie wzrosnac ( spadek oporow pracy silnika )
Dajcie znac co o tym sadzicie ....
Rafał