![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Lewe tylne koło i dziwne dźwięki.
[D3 02 4.2MPI ] Lewe tylne koło i dziwne dźwięki.
Szukałem na forum ale wiekszość problemów z pneumatyką to problem z kompresorem - u mnie z resztą też chodzi głośno i długo pompuję , ale zdarza się, że po wyłączeniu auta zaczyna wydobywać się dziwny dźwięk - tak jakby jakis silniczek pracował. Trwa to może z minutę może trochę mniej.
Co miesci sie w tylnym lewym kole?
Co miesci sie w tylnym lewym kole?
może właśnie ta poducha jest nie szczelna , albo jakiś zawór przy tej butli ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

te odglosy to silniczek od recznego. Jego dni raczej juz policzone
U mnie glosno chodzil i padł. Nie jest to tanie. Nowy ok 1400zł.
Uzywka 500-700 i cieżko dostac.
Ale zastanawia mnie dlaczego te silniczki same pracuja jesli nie uzywa sie recznego?? Tak jak kolega pisze po zgaszeniu auta jeszcze przez pare sekund on pracuje. Ja reczny uzywam naprawde bardzo radzko, a silniczek padł. Wie ktos o co z tym chodzi??
U mnie glosno chodzil i padł. Nie jest to tanie. Nowy ok 1400zł.
Uzywka 500-700 i cieżko dostac.
Ale zastanawia mnie dlaczego te silniczki same pracuja jesli nie uzywa sie recznego?? Tak jak kolega pisze po zgaszeniu auta jeszcze przez pare sekund on pracuje. Ja reczny uzywam naprawde bardzo radzko, a silniczek padł. Wie ktos o co z tym chodzi??
To mnie teraz oświeciłeś. Faktycznie jest to taki sam odgłos co przy zaciaganiu ręcznego tylko,. że dużo dłużej trwa.jojo-jar pisze:te odglosy to silniczek od recznego. Jego dni raczej juz policzone![]()
U mnie glosno chodzil i padł. Nie jest to tanie. Nowy ok 1400zł.
Uzywka 500-700 i cieżko dostac.
Ale zastanawia mnie dlaczego te silniczki same pracuja jesli nie uzywa sie recznego?? Tak jak kolega pisze po zgaszeniu auta jeszcze przez pare sekund on pracuje. Ja reczny uzywam naprawde bardzo radzko, a silniczek padł. Wie ktos o co z tym chodzi??
Dzięki :mrgreen:
I leci pomuk ;-)
Re: Lewe tylne koło i dziwne dźwięki.
Co do silniczka hamulca ręcznego to auto co jakiś czas wykonuje test - badanie grubości tylnych klocków hamulcowych (maksymalnie je zaciska i później otwiera) więc to że czasami po wyjściu z auta ono sobie tak pracuje to raczej normalna sprawa.EVAN pisze:(...) zdarza się, że po wyłączeniu auta zaczyna wydobywać się dziwny dźwięk - tak jakby jakis silniczek pracował. Trwa to może z minutę może trochę mniej.
Test ten wykonywany jest częściej (i trwa dłużej) kiedy klocki są już mocno zużyte i przez to też częściej przez użytkowanika jest zauważany.
Zbyt częste testy mogą też sugerować że coś z zaciskami się dzieje... np. jeden klocek się blokuje albo cokolwiek innego co należałoby sprawdzić.
Ja jakiś czas temu też tak miałem (mielił zaciskami dosyć często i trwało to kilkanaście/kilkadziesiąt sekund)... sprawdziłem klocki hamulcowe i okazały się już prawie całkiem zużyte... po wymianie klocków testowe zaciskanie powtarza się bardzo rzadko a hamulca ręcznego używam dosyć często i pracuje on poprawnie.
Tylne klocki hamulcowe nie posiadają czujnika grubości ale ich grubość jest sprawdzana poprzez takie właśnie ich testowe zaciskanie ale...
przy wymianie tylnych klocków przy użyciu VCDS'a (lub innego interfejsu diagnostycznego który tą funkcje posiada) trzeba wpisać poprawnie ich fizyczną grubość oraz wykonać test...
poprawna wymiania klocków daje nam spokojne użytkowanie auta natomiast wpisanie innej grubości niż jest fizycznie, nie wpisanie wogóle lub nie zrobienie testu może potem skutkować częstszym testowym zaciskaniem hamulca oraz pojawianiem się błędu zacisków hamulca ręcznego ;-)
Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 10:54 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to lipa... ale widać u Ciebie musiała być jakaś usterka bo u mnie po zmianie klocków silniczek pracuje poprawnie a test grubości klocków wykonuje bardzo rzadko (od zmiany klocków słyszałem to może dopiero ze 3 razy a od wymiany minęło już troche czasu) :-?EVAN pisze:To mnie dopadło :roll: (...) niestety padł silniczek. :evil:
Pewnie to częste testowanie silniczka to był początek końca tego patentu.
Napisz później jakie wynikły z tego koszty w ASO.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-