[D2 99 2.5TDI ] Wybija płyn chłodniczy, brak ogrzewania
[D2 99 2.5TDI ] Wybija płyn chłodniczy, brak ogrzewania
witam, po powrocie z miasta otworzyłem maskę żeby coś sprawdzić w silniku ale tak kontrolnie odkręciłem korek zbiorniczka płynu i jak walneło ciśnienie to aż płyn wywalało, zakręciłem pojechałem coś załatwić, jadę a tu brak ogrzewania a temperatura silnika 90stopni.
Myślałem że to może termostat się zepsuł bo rura przy nim była zimna a cały układ gorący.
Wymieniłem termostat zalałem płynem odpowietrzyłem ale ciepłe powietrze nie leciało z kratek. Zostawiłem to do następnego dnia. Rano znowu odpowietrzyłem zgodnie z opisami na forum i było git ciepło leciało - sprawdziłem stary termostat był sprawny otwierał prawidłowo -
Pojechałem do pracy 7km i było w porządku ale jak już wracałem znowu brak ciepłego powietrza a przewody twarde jak pies no i jak odkręcę korek to płyn wybija jak cholera
gdzie jest przyczyna co się mogło spitolić
Jak dodaje gas to pompa pompuje wodę, nagrzewnica była przepłukana i żadne syfy nie wyleciały.
Ogólnie masakra bo nie mam pojęcia co się dzieje - pomocy
czy to te zawory co są na podszybiu się zestary i np. jeden jest otwart a drugi zamknięty - czyli blokują przepływ wody i dlatego chyba jest brak dużego obiegu???? bo nie puszczają wody dalej, chłodnica gorąca a przy termostacie zimno
Myślałem że to może termostat się zepsuł bo rura przy nim była zimna a cały układ gorący.
Wymieniłem termostat zalałem płynem odpowietrzyłem ale ciepłe powietrze nie leciało z kratek. Zostawiłem to do następnego dnia. Rano znowu odpowietrzyłem zgodnie z opisami na forum i było git ciepło leciało - sprawdziłem stary termostat był sprawny otwierał prawidłowo -
Pojechałem do pracy 7km i było w porządku ale jak już wracałem znowu brak ciepłego powietrza a przewody twarde jak pies no i jak odkręcę korek to płyn wybija jak cholera
gdzie jest przyczyna co się mogło spitolić
Jak dodaje gas to pompa pompuje wodę, nagrzewnica była przepłukana i żadne syfy nie wyleciały.
Ogólnie masakra bo nie mam pojęcia co się dzieje - pomocy
czy to te zawory co są na podszybiu się zestary i np. jeden jest otwart a drugi zamknięty - czyli blokują przepływ wody i dlatego chyba jest brak dużego obiegu???? bo nie puszczają wody dalej, chłodnica gorąca a przy termostacie zimno
Ostatnio zmieniony 22 paź 2011, 15:06 przez salaj11, łącznie zmieniany 1 raz.
możliwe że uszczelka pod którąś z głowic :-/ albo termostat się wiesza ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Przy wymianie uszczelek i tak lepiej przesmarować jakimś silikonem,osobiście polecam pastę szarą Elring Dirko jest lepsza niż silikon,koszt ok.20zł.sylwekr pisze:...Ja np wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów 3 miesiące temu (Elring) i z powrotem zaczął olej wyciekać...
Jak kiedyś gadałem z gościem z serwisu skody to mówił,że vag by coś pokazał gdyby padły elektrozawory.A sprawdzałeś vagiem w klimatyzacji :?:salaj11 pisze:...czy to te zawory co są na podszybiu się zestary i np. jeden jest otwart a drugi zamknięty - czyli blokują przepływ wody i dlatego chyba jest brak dużego obiegu???? bo nie puszczają wody dalej, chłodnica gorąca a przy termostacie zimno
możliwe że termostat się nie otwiera tak jak powinien , u mnie też jak się zagrzał , odkręciłem kurek od zbiorniczka wyrównawczego i nagle płyn zaczął nalatywać z silnika do zbiorniczka , ale zauważyłem że kiedy poziom płynu się podniósł , to po chwili zaczął opadać powoli .(tak jak by termostat otworzył się w 1/3) jak płyn zaczął opadać to włączyłem silnik i płyn wciągnęło i wentylator od chłodnicy się włączył .a termostat zmieniany z 3Kkm temu ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Kupiłem tą pastę, ale zanim wymieniłem uszczelkę znalazłem przyczynę. Okazało się, że mam zapchany Ezektor, przez to tworzy się ciśnienie i zaczyna gdzieś ciec. Zdemontowałem go chciałem przeczyścić, ale bez sukcesu. Ezektor kupiony w ASO i dzisiaj wymiana. Najczęściej on albo zapchana odma jest przyczyną wycieków.tomi26 pisze:Przy wymianie uszczelek i tak lepiej przesmarować jakimś silikonem,osobiście polecam pastę szarą Elring Dirko [url=http://images46.fotosik.pl/1122/ee893c2890654c42m.jpg]Obrazek[/URL] jest lepsza niż silikon,koszt ok.20zł.sylwekr pisze:...Ja np wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów 3 miesiące temu (Elring) i z powrotem zaczął olej wyciekać...
ech, no to niestety sprawdził się ten gorszy scenariusz :-?salaj11 pisze:juz zrobione jednak była to uszczelka pod głowica dzieki panowie
ale dobrze że auto już na chodzie ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-