Mam pytanie co oznaczaja te kody:
Kody silnika:
17915 (P1507) Nieznany kod błedu
16684 (P0300) Random Misfire Detected (sporadyczny)
16686 (P0302) Cylinder 2 Misfire detected (sporadyczny)
16688 (P0304) Cylinder 4 Misfire detected (sporadyczny)
16685 (P0301) Cylinder 1 Misfire detected (sporadyczny)
Kod skrzyni:
17114 (P0730) Nieznany kod bledu
17087 (P0703) Torque Converter/Brake Switch B Circuit Malfunction
Czy tu jest jakas powazna wada silnika?
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Odczyt kodów błedu auta.
[S8 D2 98 LPG ] Odczyt kodów błedu auta.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 09:31 przez kmicic-lt, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Witam wg tematu http://www.a8team.pl/topics14/3381.htm kod 17915 Regulacja wolnych obrotów - dolna wartość graniczna brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY, co do reszty kodów z silnika tutaj jest temat z innego forum http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=93135 może coś być z modułem zapłonu wg tematu. Co do skrzyni, tutaj jest temat http://www.a8team.pl/topics14/3165.htm. Większość kodów można znaleźć w google.
16684 (P0300) Losowy przerw zapłonu Detected (sporadyczny)
16686 (P0302) Cylinder 2 wykrycia przerw zapłonu (sporadyczny)
16688 (P0304) Cylinder 4 przerw zapłonu wykryte (sporadyczny)
16685 (P0301) Cylinder 1 wykrycia przerw zapłonu (sporadyczny)
co do skrzyni :
17087 (P0703) Torque Converter / Hamulec Przełącznik B Awaria obwodu
16686 (P0302) Cylinder 2 wykrycia przerw zapłonu (sporadyczny)
16688 (P0304) Cylinder 4 przerw zapłonu wykryte (sporadyczny)
16685 (P0301) Cylinder 1 wykrycia przerw zapłonu (sporadyczny)
co do skrzyni :
17087 (P0703) Torque Converter / Hamulec Przełącznik B Awaria obwodu
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Nie wiem czy może mieć to związek ale przed wymianą pompy paliwa( nie dawała ciśnienia) pojawiały mi się błędy o wykryciu przerw zapłonu, po skasowaniu zawsze wracały, wymieniłem pompę i już śmigam prawie miesiąc, a błąd o wykryciu przerwy zapłonu nie wraca. Powiem jeszcze tak że ze starą pompą wysysał mi paliwo zaledwie do połowy zbiornika i więcej nie chciał.
Poddaje to co napisałem do dyskusji, bo też nie jest sztuką wymienić pompę a problem aby pozostał.
Poddaje to co napisałem do dyskusji, bo też nie jest sztuką wymienić pompę a problem aby pozostał.
No z tą pompą to nie wiem, ponieważ u mnie wysysa paliwo do końca baku, obstawiam raczej na moduł zapłonu poniewaz rano auto mi ciezko zapala no i nie trzyma obrotow, musze go z 2 lub 3 razy uruchomic ponownie i przytrzymac troszke gazu. jak troszke sie silnik podgrzeje to wraca wszystko do normy - ale nie zabieram sie sam do tego, bo jutro jade do mechanika.