[D2 FL ALL ] Jaki Kabel i Interfejs
[D2 FL ALL ] Jaki Kabel i Interfejs
Witam, chcę sobie kupić kabelek do mojej A8 auto mam po lifcie, 1999.r. czy taki będzie ok?
http://allegro.pl/audi-80-b4-100-a4-b5- ... 31154.html
http://allegro.pl/audi-80-b4-100-a4-b5- ... 31154.html
Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 19:06 przez justinos1, łącznie zmieniany 1 raz.
nie kupuj najtańszego kabla , okaże się że ma z 15cm długości i 2 końcówki .
Lepiej kupić coś około 100zł jak chcesz kabelek , na 100% będzie dłuższy ;-)
Lepiej kupić coś około 100zł jak chcesz kabelek , na 100% będzie dłuższy ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Witam koledzy. Ostatnio mam problem ze swoim kabelkiem, a mianowicie. Mam polskiego vaga 2.5 i 4.9 i ostatnimi czasy strasznie mnie rozłącza. Problem w tym że żaden inny program nie chce działać na moim kabelku. Zatem przymierzam siędo kupna nowego kabla i tu moje pytanie jak sprawuje się program VWTool. Pytanie moje do tych którzy może używają lub wiedzą coś o tym programie. Z góry dziękuję.
Pozdro.
Pozdro.
Dążenie do doskonałości.
vwtoola używam od dawna, ze zwykłym kablem OBD jak i 2x2 nie miałem problemu
interfejsy były viakena i jeszcze jakiś
apropo długości kabla, zwykły interfejs viakena na RS ma hektary kabla, USB z innej firmy
za 20-30pln też z 1,5min
ocb?
interfejsy były viakena i jeszcze jakiś
apropo długości kabla, zwykły interfejs viakena na RS ma hektary kabla, USB z innej firmy
za 20-30pln też z 1,5min
ocb?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Dzięki maciu, Właśnie zamówiłem kabelek Viakena z comanderem 1.4 fuul i chyba vwtool-sem. zobaczę jak to będzie się łączyć. Choć muszę przyznać, że kusił mnie od nich skaner ale dałem sobie z nim na razie spokój.
Właśnie coś takiego:
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/interf ... -full.html
Jeszcze raz dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
Właśnie coś takiego:
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/interf ... -full.html
Jeszcze raz dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
Dążenie do doskonałości.
Sprzęt może i sprawuje się dobrze ale ja go nie potrafię ogarnąć. Lub moje auto nie trawi tego programu. Jest sam kabel a potem przesyłają ci link do programu do ściągnięcia. Jest tylko jeden szkopuł programu. trzeba wyłączać antyvira bo wykrzykuje jakiegoś robaczka. U mnie na pewno zagości następny kabelek ale jeszcze nie wiem jaki. Mam już dwa więc będzie pewnie i trzeci.
Dążenie do doskonałości.
To ja się podłącze do tematu.
Od dawna korzystam z takiego interfejsu :
http://allegro.pl/vag-commander-1-4-k-c ... 63016.html
Jednak pracuję na VWTool w wersji Angielskiej.
Czy ktoś może podać do działającej i stabilnej wersji tego programu w języku ojczystym?
Oraz nie wiem dlaczego VAG-COM przy pomocy tego interfejsu nie chce się łączyć z samochodem, podczas kiedy VWTool robi to bez problemu (konfiguracja prawidłowa).
Od dawna korzystam z takiego interfejsu :
http://allegro.pl/vag-commander-1-4-k-c ... 63016.html
Jednak pracuję na VWTool w wersji Angielskiej.
Czy ktoś może podać do działającej i stabilnej wersji tego programu w języku ojczystym?
Oraz nie wiem dlaczego VAG-COM przy pomocy tego interfejsu nie chce się łączyć z samochodem, podczas kiedy VWTool robi to bez problemu (konfiguracja prawidłowa).
hey
ja kupiłem to
http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3 ... ?source=oo
i zrobie probe oddania tego niby w ciagu 10 dni oddaja kase
siedzialem 3 dni i nie polaczylem sie z autem
ja kupiłem to
http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3 ... ?source=oo
i zrobie probe oddania tego niby w ciagu 10 dni oddaja kase
siedzialem 3 dni i nie polaczylem sie z autem
może styki nie dotykały się , temu nie mogłeś się położyć , zdejmij prawy boczek z tunelu środkowego , wymacaj gniazdo od waga , przytrzymaj palcem od dołu gniazdo żebyś nie wcisnął go pod tunel środkowy jak będziesz podłączał waga i wciskaj , mi też czasami nie chce się wag podłączyć i jak za mocno wcisnę to gniazdo się wypina i wpada pod tunel środkowy , czasami uda się je wyciągnąć z powrotem , a czasami muszę boczek wyjąć i przytrzymać palcem i delikatnie przy dusić wtyczkę to wag się łączy , a czasami delikatnie wystarczy wsadzić i działa :mrgreen:lukas28 pisze:siedzialem 3 dni i nie polaczylem sie z autem
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ja mam kabelek z allegro za jakies 60 dyszek, vag-com 311.2 i wszystko działa jak należy, natomiast ważne jest żeby przy instalowaniu sterowników interfejsu przeczytać jak się to robi, bo czasami , np w Vista, lub laptopy chyba Acera lub Asusa nie pamietam potrzebuja czegoś tam jeszcze żeby zrobić w systemie. Przy każdym kablu powinna być instrukcja instalacji sterowników i podłączenia Vaga- ważne też jest np żeby podłączać pod ten sam USB co instalowany był interfejs, później należy zrobić test portu COM zatwierdzić i wszystko hula
Pozdro
Pozdro
Chciałbym kupić interfejs aby przy zakupie auta móc sprawdzić co i jak. Czy taki wystarczy:
http://moto.allegro.pl/interfejs-vag-kk ... 98124.html
Czy ktoś używam podobnego?
http://moto.allegro.pl/interfejs-vag-kk ... 98124.html
Czy ktoś używam podobnego?