[D3 05 4.2MPI ] Elektryczna klapa bagażnika - nie otwiera
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Serrgiusz ja mialem to samo z bledami i wlasnie przez slabe ako
a z wymianą klocków to vcds daje komende do elektrycznych kaset i one odpuszczają , po wymianie znow klik i spowrotem wracają na swoje miejsce , chyba jeszcze po tym jakiś test robili co by do nowych klocków kasety sie przyzwyczaiły , oczywiscie pisze o tylnych hamulcach , z przodu jeszcze nie wymienialem
ja tez biore sie za wymiane ako ,wczoraj odebrałem ori z ASO jest kod na naklejce wiec problemu nie bedzie z wkodowaniemako to 110ah i 850A dobrane po vinie , sa roznice bo od 2009 chyba ale nie pamietam mowili ze jest juz gelowe AGM z grubszymi sciankami i włóknem w srodku , ale ono jest do stop/go systemow ponoc tylko , w innym aso tez zgodnie mowia ze jak jest tyle błędow z napieciami w systemie to do wymiany i ponoc z klapąnie bedzie tez problemu , zobaczymy , odbojniki do klapy tez juz mam i zaloze je po wymianie aku co bym mial porownanie czy samo ako pomoglo ,chrisvtr pisze:a ako masz w dobrym stanie , ja myslalem ze mam ok ale jak ostatnio bylem w aso i sie bawili moją A8 przy wymianie cewek zapłonowych to juz po 2 godzinach wyskoczylo info o slabym ako , diagnoza - do wymiany mimo ze na MMI pokazuje ze jest w 100% naładowane , na kompie ASO pokazało 6 stopien zuzycia czyli jak to elektryk uznał złom i dlatego mam pełno błędow na vagu właśnie od słabego akumulatora
a z wymianą klocków to vcds daje komende do elektrycznych kaset i one odpuszczają , po wymianie znow klik i spowrotem wracają na swoje miejsce , chyba jeszcze po tym jakiś test robili co by do nowych klocków kasety sie przyzwyczaiły , oczywiscie pisze o tylnych hamulcach , z przodu jeszcze nie wymienialem
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Z tym aku u mnie to może być prawda, że słabe. Poprzedni właściciel miał kila aut. Podobno moje stało ok 6 m-cy w garażu bez poważniejszej eksploatacji. Przepalał i robił kilka km. Przed sprzedażą sprzątnął i wykasował błędy. To co z doładowaniem? Jak robiłem trasy po kilka godz non stop? Nie powinno doładować? I jeszcze w lato. I też klapa sama nie podnosiła się.
Chyba u mnie jest ten sam aku co u ciebie 110ah. Tak na szybko sprawdziłem. Z ciekawości, jakiej firmy aku i cena w ASO?
Chyba u mnie jest ten sam aku co u ciebie 110ah. Tak na szybko sprawdziłem. Z ciekawości, jakiej firmy aku i cena w ASO?
Co do hamulców koledzy to jest dokładnie tak że aby zmienić tylne klocki hamulcowe trzeba VAG'iem rozszerzyć tylne zaciski hamulca postojowego..... później wymiana.... znomuż VAG i wpisanie grubości założonych klocków (dokładnie tak - fizycznie zmierzona grubość wpisana w VAG'a).... później VAG'iem zaciśnięcie zacisków oraz znowuż VAG'iem test pracy zacisków....
i potem powinno być już wszystko OK.
Teoretycznie samą wymianę można przeprowadzić chałupniczo, bez VAG'a ale można zrobić to tylko rozbierając całe zaciski razem z silnikami, ręczne wkręcenie zacisków, zalożenie nowych klocków i poskładanie tego wszystkiego do kupy ale.... pierdzielenia się z tym jest sporo więcej a i tak auto nauczone grubości poprzednich klocków może wciąż wyświetlać awarię hamulca postojowego czyli niby będzie dobrze ale od piszczącego FIS'a się nie uwolnimy.
Robiłem to już u siebie więc wiem o ile szybciej i łatwiej jest z VAG'iem ;-)
i potem powinno być już wszystko OK.
Teoretycznie samą wymianę można przeprowadzić chałupniczo, bez VAG'a ale można zrobić to tylko rozbierając całe zaciski razem z silnikami, ręczne wkręcenie zacisków, zalożenie nowych klocków i poskładanie tego wszystkiego do kupy ale.... pierdzielenia się z tym jest sporo więcej a i tak auto nauczone grubości poprzednich klocków może wciąż wyświetlać awarię hamulca postojowego czyli niby będzie dobrze ale od piszczącego FIS'a się nie uwolnimy.
Robiłem to już u siebie więc wiem o ile szybciej i łatwiej jest z VAG'iem ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to ponarzekałem sobie trochę ale okazało się, że raczej nie potrzebnie...FOSS pisze:No to pewnikiem mam dokładnie to samo bo u mnie też nie dociąga.... tak podejrzewałem że nie dostaje sygnału zamknięcia klapy ale przyznaję że przy tych temperaturach nie chciało mi się tego nawet dotykać :-?Rafelek pisze:Dziś wymieniałem tylne kolcki hamulcowe i przy tej okazji wzięliśmy się z moim mechanikiem za klapę bagażnika. Problem dociągania został ustalony. Spręzynka w zamku spadła ze ślimaka i w związku z tym zamek nie podawał sygnału do silniczka aby ja dociągnąć.Założyliśmy,przesmarowaliśmy i działa jak ta lala :mrgreen:
z moją klapą jednak nic szczególnego raczej się nie stało... wszystko wina mrozów... widocznie mechanizm dociągania tylko przymarzł bo nic się tam nie dotykałem i w niedzielę domykanie ruszyło tak jakoś samo z siebie...
otwieranie, zamykanie, dociąganie... śmiga wszystko "jak ta lala" :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
tak wiec jestem po wymianie tych odbojnikow z dodatkowymi sprezynkami i problem z otwieraniem juz znikł u mnie :-D , koszt niewielki a radosc wielka :mrgreen: , zaznacze ze specjalnie nie wymienialem aka zeby nie bylo ze to ako poomoglo , a po zamontowaniu nowych odbojnikow testowalem klape na akumulatorze ktory pokazywal 10% naladowania i bez odpalonego silnika , chodzi za kazdym razem ( 10 n1 10) :-D
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC