[D3 03 4.0TDI ] Moje A8 4.0 TDI po sofcie by V-TECH
[D3 03 4.0TDI ] Moje A8 4.0 TDI po sofcie by V-TECH
Witam wczoraj zafundowałem mojej ósemce 4.0 tdi chipowanie na śniadanie w zaprzyjaźnionej ze mną firmie v-tech...
i oto takie są rezultaty z hamowni
i oto takie są rezultaty z hamowni
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 00:45 przez Rozek, łącznie zmieniany 2 razy.
dobrze wizę , z 275 - 337KM ?? przyrost mocy około 20%
i 657 - 826 NM obrotowego ??
Łanie , oby tylko osprzęt silnika to wytrzymał , poniosłeś moc , a co z hamulcami , jak podzespoły takie jak łożyska i przeguby to wytrzymają :?: :?:
Producent z reguły dostosowuje podzespoły do mocy
i 657 - 826 NM obrotowego ??
Łanie , oby tylko osprzęt silnika to wytrzymał , poniosłeś moc , a co z hamulcami , jak podzespoły takie jak łożyska i przeguby to wytrzymają :?: :?:
Producent z reguły dostosowuje podzespoły do mocy
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
wiesz co hamulce seryjne ale one nie są małe ogrinalnie w przymiarkach jestem żeby zrobić cały przód i tył na facelift w s-line wtedy może i hamulce z s8 ale najpierw facelift
[ Dodano: 2012-02-08, 11:11 ]
A co do innych podzespołów to wiesz nie używa sie pełni mocy cały czas wiec myśle że jest w miare bezpiecznie
[ Dodano: 2012-02-08, 11:11 ]
A co do innych podzespołów to wiesz nie używa sie pełni mocy cały czas wiec myśle że jest w miare bezpiecznie
prędzej wciska te jaja w dupę :mrgreen: :mrgreen:robertas pisze:pewno wyrywa jadra z moszny!!! :shock: :mrgreen:
co mi się podoba to moment obrotowy w ciężarówkach , jak samym koniem się leci i rozpędza to czuć jak te niutki pchają ciągnik do przodu aż do kagańca :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
no tak tylko u kolegi Rozek, autko nie przestaje się rozpędzać przy 90km/h tylko gdzieś przy 280km/h to jest ta różnica , nieskończona moc czy jedzie 100km/h czy jedziesz 200km/h na pewno czuć tak samo tą moc jak kopie cię w plecy i pcha do przodu :mrgreen:
polatał bym czymś takim , może kiedyś kupię takie coś :mrgreen:
polatał bym czymś takim , może kiedyś kupię takie coś :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
ja wiem że opinie są różne ale jak dla mnie jest ok i mi sie podoba
a przy tym wszystkim spalanie nie jest większe
i wiadomo nie można używać pełni mocy non stop bo sie posypie
trzeba dbać... ale różnica w jeździe jest odczuwalna
tak przy okazjii kolego mdamian budzik zamyka bo blokada zdjęta była już wcześniej
a przy tym wszystkim spalanie nie jest większe
i wiadomo nie można używać pełni mocy non stop bo sie posypie
trzeba dbać... ale różnica w jeździe jest odczuwalna
tak przy okazjii kolego mdamian budzik zamyka bo blokada zdjęta była już wcześniej
Powiem Ci, ze lubisz ryzyko :-), ja na Twoim miejscu na pewno sciagnalbym momentu. skrzynie w a8 to raczej slabe ogniwo i nie sadze aby soft skrzyni cos pomogl ... tym bardziej ze jak dobrze widze autko masz z 2004. No ale fakt faktem, teraz gniecie w fotel :-)
Pamietasz jaka miales temperature w dolocie przy hamowaniu?
Pamietasz jaka miales temperature w dolocie przy hamowaniu?