części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.0TDI ] Moje A8 4.0 TDI po sofcie by V-TECH

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Rozek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:34
Lokalizacja: Malopolska

[D3 03 4.0TDI ] Moje A8 4.0 TDI po sofcie by V-TECH

Post autor: Rozek » 08 lut 2012, 09:46

Witam wczoraj zafundowałem mojej ósemce 4.0 tdi chipowanie na śniadanie w zaprzyjaźnionej ze mną firmie v-tech...
i oto takie są rezultaty z hamowni

Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 00:45 przez Rozek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 08 lut 2012, 10:33

dobrze wizę , z 275 - 337KM ?? przyrost mocy około 20%
i 657 - 826 NM obrotowego ??
Łanie , oby tylko osprzęt silnika to wytrzymał , poniosłeś moc , a co z hamulcami , jak podzespoły takie jak łożyska i przeguby to wytrzymają :?: :?:

Producent z reguły dostosowuje podzespoły do mocy

Rozek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:34
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: Rozek » 08 lut 2012, 11:09

wiesz co hamulce seryjne ale one nie są małe ogrinalnie w przymiarkach jestem żeby zrobić cały przód i tył na facelift w s-line wtedy może i hamulce z s8 ale najpierw facelift

[ Dodano: 2012-02-08, 11:11 ]
A co do innych podzespołów to wiesz nie używa sie pełni mocy cały czas wiec myśle że jest w miare bezpiecznie

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 08 lut 2012, 12:03

Wrażenia z jazdy muszą być już niezłe, moment obrotowy zabija ;-) a co ze skrzynia? było coś dłubane przy sofcie czy zostało ori?

Rozek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:34
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: Rozek » 08 lut 2012, 15:17

Narazie poszedł tylko soft silnika i testuje wydaje mi się ze jest ok ale pojeźdze zobaczę jak by były problemy zrobię soft skrzyni

Awatar użytkownika
audik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: 20 kwie 2010, 08:58
Lokalizacja: CRACOVIE

Post autor: audik » 08 lut 2012, 17:11

v-tech :mrgreen: no to pojechałeś .... znawcy corela i wykresów z czapki :mrgreen:
no i "ni mom" A8 :/

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 08 lut 2012, 17:42

Nie no...moment mnie powalil....pewno wyrywa jadra z moszny!!! :shock: :mrgreen:

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 08 lut 2012, 18:52

robertas pisze:pewno wyrywa jadra z moszny!!! :shock: :mrgreen:
prędzej wciska te jaja w dupę :mrgreen: :mrgreen:

co mi się podoba to moment obrotowy w ciężarówkach , jak samym koniem się leci i rozpędza to czuć jak te niutki pchają ciągnik do przodu aż do kagańca :mrgreen:

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 08 lut 2012, 19:49

o kurde ładnie pojechałeś po bandzie :mrgreen: :!:
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 08 lut 2012, 19:57

no tak tylko u kolegi Rozek, autko nie przestaje się rozpędzać przy 90km/h tylko gdzieś przy 280km/h to jest ta różnica , nieskończona moc czy jedzie 100km/h czy jedziesz 200km/h na pewno czuć tak samo tą moc jak kopie cię w plecy i pcha do przodu :mrgreen:
polatał bym czymś takim , może kiedyś kupię takie coś :mrgreen:

Rozek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:34
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: Rozek » 08 lut 2012, 20:42

ja wiem że opinie są różne ale jak dla mnie jest ok i mi sie podoba
a przy tym wszystkim spalanie nie jest większe
i wiadomo nie można używać pełni mocy non stop bo sie posypie
trzeba dbać... ale różnica w jeździe jest odczuwalna
tak przy okazjii kolego mdamian budzik zamyka bo blokada zdjęta była już wcześniej

arczic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:27
Lokalizacja: czewa - wawa

Post autor: arczic » 12 lut 2012, 10:25

Powiem Ci, ze lubisz ryzyko :-), ja na Twoim miejscu na pewno sciagnalbym momentu. skrzynie w a8 to raczej slabe ogniwo i nie sadze aby soft skrzyni cos pomogl ... tym bardziej ze jak dobrze widze autko masz z 2004. No ale fakt faktem, teraz gniecie w fotel :-)

Pamietasz jaka miales temperature w dolocie przy hamowaniu?

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 12 lut 2012, 11:17

moment wyszedl duzy bo hamowane auto na inercji, w realu pewnie duzo mniejszy.
Pan P. z v-techu znowu zrobil konie z samego powietrza :lol: jesli spalanie sie nie zmienilo :lol:

Awatar użytkownika
grabson89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 29 mar 2011, 22:53
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: grabson89 » 15 lut 2012, 14:15

Możliwe że w baku to wir się robi przy wyprzedzaniu :lol:

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 16 lut 2012, 22:07

ciekawe co to robi przy 4.2 bmf???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl