chyba,że tak...........na filmie też tdi ale golf i na haldexie.Dymian pisze:z silnikami wzdłuż
Quattro na śniegu - porada
tu masz przykład haldexu
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Łooooo dżizas :shock:Lechu pisze:Nie musi. Zależy jakim passatem żona jeździ. Passat 1.9 TDI B5 FL 4 motion jest na torsenie więc QuattroFOSS pisze:zamień Passata na A6-kę w quattro... oboje będziecie zadowoleni :mrgreen:
toż ja wiem bardzo dobrze że VW ma 4MOTION bo handlowałem tym przez ładnych kilka lat ale....
gdyby dzidzia miał Passata 4MOTION to przecież by tak na nim psów nie wieszał.... może nie napisał tego wprost ale raczej nie trudno się domyślić że to FWD :diabel:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No jak, oni zawsze są przygotowani, tylko jak w prognozie pogody zapowiadają zawieje i zamiecie, to po co oni maja wyjeżdżać jak najpierw zawieje później samo się zamiecie.mdamian pisze: tak się to zdarza :mrgreen: Ale drogowców nie zaskoczyła zima :mrgreen: :mrgreen: Są gotowi od września na śnieg , tylko nie wiedzą jak sobie z nim poradzić :mrgreen:
Panowie, w A8 i S8 są otwarte dyferencjały na osiach (brak szpery).
W audi zastosowano system EDS (w sumie nazwa mówi to, że elektroniczna).
Chodzi o to by wiedzieć, iż audi nic nie robi za pomocą elektroniki przy dyferencjale.
Dohamowuje koło, które straciło przyczepność.
(używa czujników ABS, sterownika ABS/EDS, pompy ABS)
Potrafi sam docisnąć klocki to tarczy dohamowując koło, które się kręci na śliskim.
System stosowany między innymi w BMW xDrive (otwarte dyfry na osiach + dohamowywanie kół).
W audi zastosowano system EDS (w sumie nazwa mówi to, że elektroniczna).
Chodzi o to by wiedzieć, iż audi nic nie robi za pomocą elektroniki przy dyferencjale.
Dohamowuje koło, które straciło przyczepność.
(używa czujników ABS, sterownika ABS/EDS, pompy ABS)
Potrafi sam docisnąć klocki to tarczy dohamowując koło, które się kręci na śliskim.
System stosowany między innymi w BMW xDrive (otwarte dyfry na osiach + dohamowywanie kół).
Eds nie tylko dohamowuje koło ktore straciło przyczepnosc, ale tez jak latasz bokami po sniegu to nie pozwala ci mielic jednym kolem tylko obydwoma tak samo i dzieki temu nie masz takiego efektu jak w bmw e46 jakim jest nie moznosc krecenia boczkow bo cała moc idzie na jedno koło. Nie wydaje mi sie zeby to bylo nic.
Kolego ja żadnego trzaskania nie słyszałem kręcąc bączki na śniegu.Auto mam dwa latka, moje pierwsze Q , w końcu tej że zimy znalazłem trochę czasu i chęci na spróbowanie zajeżdzając na pusty plac wyłączyłem ESP, skręciłem koła no i D + gaz . Poczułem się ja bym siedział w miejscu a ósemka wirowała wokół osi.Karuzela wymięka , do tego jeszcze jak by czas się zatrzymał bo ludzie staneli w miejscu :lol:Masa pisze:ze tak spytam przy okazji jak jest u Was jak wyłączycie ESP to tez takie trzaskanie słychać jakby był włączony (ale nie działa)
Bez ESP nie chcę zimą śmigać po drogach , aczkolwiek dla zabawy można coś wyszukać ;-)
a to niby czemu :?: :?: strach :?: :?:arti pisze:Bez ESP nie chcę zimą śmigać po drogach , aczkolwiek dla zabawy można coś wyszukać ;-)
ja tak śmigam i nie narzekam :mrgreen:
mi tak przegub strzela już półtora roku i nie chce się rozpaść , są dość wytrzymałe przeguby wiem że lżej mu jak 4 koła są napędzane niż 2 , bo przy 2 to by raczej długo nie wytrzymał ;-)Masa pisze:chyba juz wiem skąd te trzaski chyba poleciał prawy przegub
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
arti, dla zdrowotności skrzyni biegów wszelkie zabawy na śniegu rób na Tiptroniku a nie na Drive'ie ;-)arti pisze:Kolego ja żadnego trzaskania nie słyszałem kręcąc bączki na śniegu.Auto mam dwa latka, moje pierwsze Q , w końcu tej że zimy znalazłem trochę czasu i chęci na spróbowanie zajeżdzając na pusty plac wyłączyłem ESP, skręciłem koła no i D + gaz .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-