części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 4.2 2003 by EVAN

Awatar użytkownika
B@rt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:28
Lokalizacja: Brzeg/Wrocław

Post autor: B@rt » 01 lip 2011, 09:50

Dzieki wielkie za informacje. Furka prezentuje sie zacnie! ;-)
Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T

Jest: A8 D3 6,0 W12 :D
GSX-R 600 K4

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 29 lis 2011, 13:26

10 miesięcy związku z A8 za mną więc odświeże temat. Jeździ się super.
Poza wahaczami, łącznikami i końcówkami drażków wymieniłem tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody bo się rozciekła :roll: , pompe od wspomagania- nówka z ASO, regeneracja kompresora od zawiechy, szybe przedniej bo już była wypiaskowana, silniczek od ręcznego z prawej strony.... więcej grzechów nie pamiętam :-)
Trochę tego dużo ale cóż, auto ma swoje lata i swój przebieg. Odpukać od chyba 3 miesięcy nic nie musiałem wymieniać i teraz tylko jeźdze i tankuję.
Chodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 21:18 przez EVAN, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 lis 2011, 20:56

EVAN pisze:hodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen:
Przyznaję, zaspałem... choć właściwie to mam chyba jeden czy dwa filmiki ale nie wiem czy oddają w pełni prawdziwy dźwiek wydechu :roll: ale obiecuję, że nadrobię zaległości ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 29 lis 2011, 23:13

1 szacunek za skromność Mateusz
2 Audi ładnie się prezentuje aczkolwiek te pierwsze felgi szprychy moim skromnym zdaniem tam nie pasują Pozdro :-D

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 30 lis 2011, 09:01

Felgi są już inne ale niestety nie mam ładnych fotek. Na wiosnę zrobie to wrzucę ;-)

ATLAS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 15 maja 2009, 10:07
Lokalizacja: Praszka

Post autor: ATLAS » 24 gru 2011, 15:54

Witam
W naszej zaczął skrzypieć przedni zawias także czeka nas to samo co Ciebie
A Twoje D3 fajne, bez szaleństw po prostu klasa sama w sobie.

Wesołych

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 24 mar 2012, 13:28

Jako, że pogoda coraz ładniejsza, postanowiłem wrzucić juz letnie zestaw.
Felgi są z Audi Q5 8,5Jx20 ,opony 255/35/20
Tak to wygląda :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

sevi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 133
Rejestracja: 25 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: sevi » 24 mar 2012, 16:02

Felgi jak i autko super .
Troszke stoi za wysoko nie myslisz jej obnizyc?
A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy!

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 24 mar 2012, 18:38

Faktycznie stoi troszke wysoko,ale tak przewaznie bywa ze widac to dopiero po przeskoku na wieksza felge ;) A felgi...moim zdaniem super sie komponuja z tym autem ;) Pozatym dla mnie wklesle felgi to jest to!!! :mrgreen: Jak masz pneumatyczna zawieche to pogadaj z FOSSem on temat przerabial z pojsciem w dól ;)

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 24 mar 2012, 18:42

Mam juz zamontowane te regulowane patyki :D
Auto jest o jakieś 0,5cm niżej niż oryginał.
Miałem przez chwilę mocniej obniżone ale były jak taczki i nie mogłem wyjechać od ojca z warsztatu :D
Wiem, że FOSS jeszcze coś kombinował w systemie żeby komfort był większy.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 mar 2012, 19:12

EVAN pisze:Mam juz zamontowane te regulowane patyki :D
Auto jest o jakieś 0,5cm niżej niż oryginał.
Ja już nie wiem ile niżej mam niż fabryka dała... ale sami zobaczcie co się dzieje u mnie.... w tym stanie jak teraz żeby nie wnerwiać innych na drodze powinienem już chyba nakleić napis "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale na takim aucie to raczej nie przystoi :lol:

Obrazek

Obrazek
EVAN pisze:Miałem przez chwilę mocniej obniżone ale były jak taczki i nie mogłem wyjechać od ojca z warsztatu :D
Przyznaję, nie jest łatwo.... gdyby nie pneumatyka nie zdecydowałbym się na takie obniżenie...... są takie uliczki z leżącymi policjantami gdzie przejeżdżam wyłącznie dzięki pneumatyce :evil:
Noi cieszę się że nie zdecydowałem się na jakieś zderzaki od Hofele.... bo parkowanie przy krawężnikach i na chodnikach byłoby katorgą a tak daję sobie radę bez ciągłego podnoszenia auta ;-)
EVAN pisze:Wiem, że FOSS jeszcze coś kombinował w systemie żeby komfort był większy.
Co do komfortu to przekodowałem sterownik zawieszenia... dzięki temu na pozycji "comfort" jest mniej więcej tak jak w S8 D2 czyli całkiem znośnie.... no ale na "dynamic" jest już prawie beton więc z tego ustawienia nie korzystam zbyt często :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 24 mar 2012, 19:16

Mmmm FOSS...ale za to jak to wyglada :D poprostu cud malinka!!! :mrgreen:

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 mar 2012, 19:38

EVAN a jaką masz zawiechę... standard czy sport??


U mnie jest "sport"...
do tego obniżona mechanicznie tymi regulowanymi "patykami" (łączniki czujników wysokości zawieszenia) - z tyłu skręcone na max a przód już sam nie wiem ile......
noi dodatkowo przekodowałem sterownik zawieszenia - przód na "-25" i tył na "-15"

Wszystko robiłem bez dodatkowej adaptacji zawieszenia ale ostatnio zastanawiałem się jak zmieni się charakterystyka auta gdyby takową adaptację zrobić.... jeżeli nie wyjdę poza dopuszczalne zakresy to być może robiąc adaptację można by uzyskać trochę więcej komfortu....
jak znajdę gdzieś ładną idealnie poziomą podłogę (u mnie w garażu jest niby wylewka ale po samochodzie widać że jest krzywo) to pewnie spróbuję jeszcze zmian poprzez adaptację ;-)
Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 20:13 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 24 mar 2012, 20:04

Ja mam zwykła zawieche nie sport.
Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:
Myślę, że jeszcze cos podłubie w wysokości ale kosmetycznie.
Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol:

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 mar 2012, 20:42

EVAN pisze:Ja mam zwykła zawieche nie sport.
No to u Ciebie jest trochę inaczej niż u mnie....
z jednej strony masz nawet fajniej niż ja bo przy zawieszeniu standardowym pomiędzy pozycjami "sport" i "comfort" auto zmienia swoją wysokość..... przy zawieszeniu sportowym auto ze "sport" do "comfort" się nie podnosi a tylko robi się ciut bardziej komfortowe.

Noi u Ciebie bawiąc się tymi łącznikami i kodowaniem można uzyskać fajny efekt końcowy..... na "comfort" ustawić ciut wyżej niż u mnie żeby można było się normalnie po mieście poruszać a po przełączeniu na sport auto zjedzie do poziomu jak u mnie albo jeszcze ciut niżej (w zależności od kodowania) ;-)
EVAN pisze:Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:
Jeszcze ciut niżej niż u mnie :shock: jeżeli tak miałeś to ja się nie dziwię, że go trochę podniosłeś...... bo ja na tym ustawieniu co teraz nie przejadę nad kostką brukową położoną na płasko na jezdni....... niestety sprawdziłem to organoleptycznie w ruchu miejskim uszkadzając sobie ten elastyczny łącznik wydechu z przodu :evil:
EVAN pisze:Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol:
Nie jest łatwo ale jakoś daję radę... tylko dzięki pneumatyce :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl