A8 4.2 2003 by EVAN
10 miesięcy związku z A8 za mną więc odświeże temat. Jeździ się super.
Poza wahaczami, łącznikami i końcówkami drażków wymieniłem tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody bo się rozciekła :roll: , pompe od wspomagania- nówka z ASO, regeneracja kompresora od zawiechy, szybe przedniej bo już była wypiaskowana, silniczek od ręcznego z prawej strony.... więcej grzechów nie pamiętam :-)
Trochę tego dużo ale cóż, auto ma swoje lata i swój przebieg. Odpukać od chyba 3 miesięcy nic nie musiałem wymieniać i teraz tylko jeźdze i tankuję.
Chodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen:
Poza wahaczami, łącznikami i końcówkami drażków wymieniłem tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody bo się rozciekła :roll: , pompe od wspomagania- nówka z ASO, regeneracja kompresora od zawiechy, szybe przedniej bo już była wypiaskowana, silniczek od ręcznego z prawej strony.... więcej grzechów nie pamiętam :-)
Trochę tego dużo ale cóż, auto ma swoje lata i swój przebieg. Odpukać od chyba 3 miesięcy nic nie musiałem wymieniać i teraz tylko jeźdze i tankuję.
Chodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 21:18 przez EVAN, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyznaję, zaspałem... choć właściwie to mam chyba jeden czy dwa filmiki ale nie wiem czy oddają w pełni prawdziwy dźwiek wydechu :roll: ale obiecuję, że nadrobię zaległości ;-)EVAN pisze:hodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Faktycznie stoi troszke wysoko,ale tak przewaznie bywa ze widac to dopiero po przeskoku na wieksza felge A felgi...moim zdaniem super sie komponuja z tym autem Pozatym dla mnie wklesle felgi to jest to!!! :mrgreen: Jak masz pneumatyczna zawieche to pogadaj z FOSSem on temat przerabial z pojsciem w dól
Ja już nie wiem ile niżej mam niż fabryka dała... ale sami zobaczcie co się dzieje u mnie.... w tym stanie jak teraz żeby nie wnerwiać innych na drodze powinienem już chyba nakleić napis "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale na takim aucie to raczej nie przystoi :lol:EVAN pisze:Mam juz zamontowane te regulowane patyki
Auto jest o jakieś 0,5cm niżej niż oryginał.
Przyznaję, nie jest łatwo.... gdyby nie pneumatyka nie zdecydowałbym się na takie obniżenie...... są takie uliczki z leżącymi policjantami gdzie przejeżdżam wyłącznie dzięki pneumatyce :evil:EVAN pisze:Miałem przez chwilę mocniej obniżone ale były jak taczki i nie mogłem wyjechać od ojca z warsztatu
Noi cieszę się że nie zdecydowałem się na jakieś zderzaki od Hofele.... bo parkowanie przy krawężnikach i na chodnikach byłoby katorgą a tak daję sobie radę bez ciągłego podnoszenia auta ;-)
Co do komfortu to przekodowałem sterownik zawieszenia... dzięki temu na pozycji "comfort" jest mniej więcej tak jak w S8 D2 czyli całkiem znośnie.... no ale na "dynamic" jest już prawie beton więc z tego ustawienia nie korzystam zbyt często :-PEVAN pisze:Wiem, że FOSS jeszcze coś kombinował w systemie żeby komfort był większy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
EVAN a jaką masz zawiechę... standard czy sport??
U mnie jest "sport"...
do tego obniżona mechanicznie tymi regulowanymi "patykami" (łączniki czujników wysokości zawieszenia) - z tyłu skręcone na max a przód już sam nie wiem ile......
noi dodatkowo przekodowałem sterownik zawieszenia - przód na "-25" i tył na "-15"
Wszystko robiłem bez dodatkowej adaptacji zawieszenia ale ostatnio zastanawiałem się jak zmieni się charakterystyka auta gdyby takową adaptację zrobić.... jeżeli nie wyjdę poza dopuszczalne zakresy to być może robiąc adaptację można by uzyskać trochę więcej komfortu....
jak znajdę gdzieś ładną idealnie poziomą podłogę (u mnie w garażu jest niby wylewka ale po samochodzie widać że jest krzywo) to pewnie spróbuję jeszcze zmian poprzez adaptację ;-)
U mnie jest "sport"...
do tego obniżona mechanicznie tymi regulowanymi "patykami" (łączniki czujników wysokości zawieszenia) - z tyłu skręcone na max a przód już sam nie wiem ile......
noi dodatkowo przekodowałem sterownik zawieszenia - przód na "-25" i tył na "-15"
Wszystko robiłem bez dodatkowej adaptacji zawieszenia ale ostatnio zastanawiałem się jak zmieni się charakterystyka auta gdyby takową adaptację zrobić.... jeżeli nie wyjdę poza dopuszczalne zakresy to być może robiąc adaptację można by uzyskać trochę więcej komfortu....
jak znajdę gdzieś ładną idealnie poziomą podłogę (u mnie w garażu jest niby wylewka ale po samochodzie widać że jest krzywo) to pewnie spróbuję jeszcze zmian poprzez adaptację ;-)
Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 20:13 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja mam zwykła zawieche nie sport.
Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:
Myślę, że jeszcze cos podłubie w wysokości ale kosmetycznie.
Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol:
Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:
Myślę, że jeszcze cos podłubie w wysokości ale kosmetycznie.
Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol:
No to u Ciebie jest trochę inaczej niż u mnie....EVAN pisze:Ja mam zwykła zawieche nie sport.
z jednej strony masz nawet fajniej niż ja bo przy zawieszeniu standardowym pomiędzy pozycjami "sport" i "comfort" auto zmienia swoją wysokość..... przy zawieszeniu sportowym auto ze "sport" do "comfort" się nie podnosi a tylko robi się ciut bardziej komfortowe.
Noi u Ciebie bawiąc się tymi łącznikami i kodowaniem można uzyskać fajny efekt końcowy..... na "comfort" ustawić ciut wyżej niż u mnie żeby można było się normalnie po mieście poruszać a po przełączeniu na sport auto zjedzie do poziomu jak u mnie albo jeszcze ciut niżej (w zależności od kodowania) ;-)
Jeszcze ciut niżej niż u mnie :shock: jeżeli tak miałeś to ja się nie dziwię, że go trochę podniosłeś...... bo ja na tym ustawieniu co teraz nie przejadę nad kostką brukową położoną na płasko na jezdni....... niestety sprawdziłem to organoleptycznie w ruchu miejskim uszkadzając sobie ten elastyczny łącznik wydechu z przodu :evil:EVAN pisze:Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:
Nie jest łatwo ale jakoś daję radę... tylko dzięki pneumatyce :-PEVAN pisze:Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-