Mój licznik od wyjazdu do Kronach na zlot z domu pokazał 3308 km :shock: :shock: i na bagnecie ubyło 3mm oleju w silniku (shell 10W60 Racing)- uważam że idealnie przy takim ganianiu po autostradach 180 - 250 bo tylko tak z FOSS-em dało się jechac...."
Silnik ma przebieg 265tys..........ale oleje z rodziny sportowych czyli 10W 60 zawsze lałem do swoich samochodów czy to był castrol,valvoline czy shell.
Moje poprzednie D2 1995, D2 S8 2000 , D2 2001 wszystkie latały na tych olejach a największy problem to temperatura odparowania oleju , polecam lekturę na temat projektowania i ważnych parametrów oleju i wszystko będzie OK , jesli tylko silnik ma prawdziwe 180 tys przebiegu


PS. wystarczy poczytać specyfikacje , odporność na temperatury (a największa tworzy sie na wale i panewkach gdzie w dupę dostaje materiał i chłodzony jest olejem.......itd,itd a na końcu jest stan naszych gładzi cylindrów i pierścieni po magicznym przebiegu 180tys :mrgreen: .
To chyba wszystko , nie licząc wycieków ;-)