[D2 ALL ] Elektryczne zagłówki - naprawa
ano jak maciu pisze - taka przypadłość :-?ReServeD pisze:aaaa mi też chyba nie działa , to jakas choroba A8?
ale nie martw się - jak tu już wcześniej napisano to jakieś 15-20 minut całkiem prostej roboty ;-)
wiem, bo też to miałem...
ale już nie mam...
bo kolega maciu na poprzednim naszym Warszawskim Spocie pomógł, poinstruował, pokazał i zrobiliśmy na poczekaniu :-o
jeśli sobie sam nie poradzisz (a były tu instrukcje jak to naprawić) to zabieraj komplet narzędzi i podjeżdżaj na nasz nastepny spot - postaramy się zrobić to tak na bieżąco...
a nasze nastepne spotkanie już jutro - wszelkie info tutaj:
Warszawa spotkanie A8 team
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Odgrzewam trochę temat. Ostatnio naszło mnie na naprawę drobnych usterek w moim aucie. Temat zagłówków opanowałem i mogę potwierdzić czas naprawy sterowania zagłówka to maksymalnie 15 minut na siedzenie.
Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk.
Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk.
Dążenie do doskonałości.
No proszę... czyli jednak to nie od Wołgi :shock:daro72 pisze:(...) Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk.
żarcik oczywiście :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ponieważ i mnie dotknęła ta przypadłość przymierzam się do naprawy. Obejrzałem tutorial + dokument i mam jedną wątpliwość, mianowicie jak połączyć te rurki po skróceniu. Na filmiku jest rurka kurcząca się pod wpływem ciepła (skąd ją wziąć?), w dokumencie przewód paliwowy(?). Pytanie do osób, które mają to za sobą: w jaki sposób połączyliście rurki/pancerz?
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
Inna opcja: ucinasz pancerz zaraz przy metalowym okuciu, wydłubujesz z niego resztki pancerza, szczypcami do segerów lub małymi kombinerkami podginasz ząbki z okucia, zakładasz je na pancerz i gwoździem i młotkiem zaginasz ząbki, tak aby pancerz był nieruchomy. Później linka wygląda jak fabryka a nie rzemiosło złączone opaskami ;-)