[D2 FL ALL ] Kabel VAG
[D2 FL ALL ] Kabel VAG
Siema. Polećcie mi jakiś tani kabel VAG do mojej A8 + program. Mam jeszcze pytanie czy kupić kabel od razu z programem (mam viste w laptopie) czy ściągnąć program z neta. Doradźcie ;P
SamackA8, Masz tutaj zakładkę " szukaj " Tam znajdziesz prawie wszystko co i jak do Audi .
Twoje pytanie było już opisywane w innych postach , jest tego trochę na forum , wystarczy poszukać ;-)
Twoje pytanie było już opisywane w innych postach , jest tego trochę na forum , wystarczy poszukać ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Najlepiej VCDS :lol: . Ja kupiłem taki: http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 08682.html i działa z programem VAG-COM 311-2, a żadnych problemów z nim nie mam. Cena śmieszna jak za taki kabelek ale to co potrzebowałem to zrobił i się zwrócił parokrotnie ;-)
szkoda tylko że na windows 7 Home Premkum 64 bit nie pójdzie ;/krzychu22.p1i pisze:Najlepiej VCDS :lol: . Ja kupiłem taki: http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 08682.html i działa z programem VAG-COM 311-2, a żadnych problemów z nim nie mam. Cena śmieszna jak za taki kabelek ale to co potrzebowałem to zrobił i się zwrócił parokrotnie ;-)
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mi na Windows 7 ultimate x86 czyli 32 bit, śmiga elegancko. A spróbuj uruchomić vag-coma w trybie zgodności, może pomoże.A8rider pisze:szkoda tylko że na windows 7 Home Premkum 64 bit nie pójdzie ;/krzychu22.p1i pisze:Najlepiej VCDS :lol: . Ja kupiłem taki: http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 08682.html i działa z programem VAG-COM 311-2, a żadnych problemów z nim nie mam. Cena śmieszna jak za taki kabelek ale to co potrzebowałem to zrobił i się zwrócił parokrotnie ;-)
Podłącze się pod temat.
Obecnie posiadam dwa kable :
- Polski VAG 2.5
- Vag+Can K-Kommander 3.6
Ale żaden w 100% nie obsługuje mi mojej a8.
Polski vag (używam vag-com 3.11) łączy mi się ze wszystkim ale nie mogę skalibrować np xenonów. Wszedzie mam Error(po przełączeniu na basic settings).
Szukam czegoś bardziej przystosowanego do Polifta (pomijając VCDS )
Obecnie posiadam dwa kable :
- Polski VAG 2.5
- Vag+Can K-Kommander 3.6
Ale żaden w 100% nie obsługuje mi mojej a8.
Polski vag (używam vag-com 3.11) łączy mi się ze wszystkim ale nie mogę skalibrować np xenonów. Wszedzie mam Error(po przełączeniu na basic settings).
Szukam czegoś bardziej przystosowanego do Polifta (pomijając VCDS )
Panowie z racji, że nie mam nic do diagnozy po CANie to co o tym myślicie?
Wiem, że tani ale może ktoś ma jakieś doświadczenie z tym kabelkiem. Dodatkowo ma funkcje Immo więc napewno się przyda.
http://moto.allegro.pl/vag-k-can-comman ... 11305.html
Kolega Unknown widzę, że tego używa. Może podzielisz się doświadczeniami.
Wiem, że tani ale może ktoś ma jakieś doświadczenie z tym kabelkiem. Dodatkowo ma funkcje Immo więc napewno się przyda.
http://moto.allegro.pl/vag-k-can-comman ... 11305.html
Kolega Unknown widzę, że tego używa. Może podzielisz się doświadczeniami.
Jeżli chodzi o ten kabelek to w a8 nie mogę dosłownie nic zrobić nim.
Działa on tylko z programem VAG CAN COMMANDER i jedynie co potrafi to polaczyc sie ze sterownikiem silnika.
Nie moge zrobić ani diagnostyki, ani podłaczyc się by ściągnąć PIN. Ogólnie wydaje mi się, ze szkoda na niego kasy.
Podczas ustawienia TV, by wlaczony byl podczas jazdy pokazuje się, że nie może odnaleźć MMI -coś tam-
W Passku B5 mogłem się nim połączyc normalnie z ECU silnika, ECU licznika, ściągnąć PIN itd, ale też się nie dało robić diagnostyki żadnej.
Podsumowująć - drugi raz bym go nie kupił.
Działa on tylko z programem VAG CAN COMMANDER i jedynie co potrafi to polaczyc sie ze sterownikiem silnika.
Nie moge zrobić ani diagnostyki, ani podłaczyc się by ściągnąć PIN. Ogólnie wydaje mi się, ze szkoda na niego kasy.
Podczas ustawienia TV, by wlaczony byl podczas jazdy pokazuje się, że nie może odnaleźć MMI -coś tam-
W Passku B5 mogłem się nim połączyc normalnie z ECU silnika, ECU licznika, ściągnąć PIN itd, ale też się nie dało robić diagnostyki żadnej.
Podsumowująć - drugi raz bym go nie kupił.